Balasan Sebastian Remus

Membru din 22/09/2015

1

3

Orbitor. Aripa dreapta - Mircea Cartarescu

Ultima parte a trilogiei, "Aripa dreaptă", ne poartă într-o călătorie metafizică prin timp și spațiu. Autorul dezvăluie amintiri și întâmplări din viața sa, îmbinând realitatea cu ficțiunea și creând o poveste intensă și captivantă. În această parte, Cărtărescu ne provoacă să reflectăm asupra sensului vieții, asupra frumuseții și a duratei efemere a existenței noastre. "Orbitor" este un roman dens și provocator, care dezvăluie straturi multiple de semnificații și înțelesuri. Stilul literar al lui Cărtărescu este unic și poetic, reușind să creeze imagini și atmosfere ce rămân în mintea cititorului mult timp după ce cartea este terminată. Trilogia este o explorare profundă a sufletului uman, a memoriei și a căutării noastre constante de a înțelege lumea în care trăim. Recomand cu căldură "Orbitor" tuturor celor pasionați de literatură

2023-05-15 05:07:12

0

Orbitor. Corpul - Mircea Cartarescu

Orbitor. Corpul - Mircea Cartarescu

Partea a doua, "Corpul", ne poartă într-un univers al amintirilor și al transformărilor corporale. Autorul explorează propriul corp și identitatea într-un mod intim și fascinant. Într-o serie de povestiri fragmentate și onirice, Cărtărescu explorează relația dintre corp și spirit, dintre realitate și imaginație. În acest fel, ne oferă o perspectivă filozofică asupra existenței și a complexității ființei umane. Cititorul este provocat să se întrebe despre propria natură și despre limitele cunoașterii umane.

2023-05-15 05:06:21

0

Orbitor. Aripa stanga - Mircea Cartarescu

"Orbitor" este o capodoperă a literaturii române contemporane, scrisă de Mircea Cărtărescu. Această trilogie fascinantă, formată din trei părți distincte, ne poartă prin lumea unică și complexă a autorului, captivându-ne cu povestiri pline de profunzime, imaginație și introspecție. Prima parte a trilogiei, intitulată "Aripa stângă", ne introduce în copilăria și adolescența autorului în București, într-un stil narativ poetic și visător. Cărtărescu reușește să creeze o atmosferă magică, în care realitatea și fantezia se împletesc într-un mod surprinzător. Prin intermediul limbajului său bogat și detaliat, autorul reușește să creeze o imagine vie a cartierului în care a crescut și a personajelor care l-au influențat. În această parte, ne putem pierde în labirintul de străzi, case și suflete pe care Cărtărescu le dezvăluie cu o măiestrie incredibilă.

2023-05-15 05:05:21

1