catalina gheorghian

Membru din 25/09/2015

1

13

Talentul lui Noli - Eve Tharlet

Talentul lui Noli - Eve Tharlet

Orice copil, fie el cât de „dotat" sau puțin stângaci, va fi cucerit de această carte! Este scrisă și ilustrată de Eve Tharlet, absolut superb! Cunoșteam deja stilul ei de ilustrare, dar am fost încântată să-i descopăr și stilul de autoare! Noli este o gâsculiță care se teme de apă și îndură cu mâhnire și dezamăgire replicile nerăbdătoare și critice ale colegelor ei, până când Noli descoperă că are un talent care o va ajuta să „înoate", și care îi va cuceri și pe cei mai de seamă critici!

2020-08-07 02:09:14

0

Nadia, fata care nu putea sta locului nicio clipa - Karlin Gray

Este cartea preferată a fetiței noastre! Este scrisă și ilustrată foarte bine, iar povestea marii noastre gimnaste, Nadia Comăneci, inspiră și cucerește fetițele care aspiră către lumea sportului! Este o poveste care ne hrănește mândria că suntem copii în țara noastră, România! Este o și mai mare onoare pentru noi, întrucât viața marii gimnaste a atras atenția unei scriitoare din străinătate și a unei ilustratoare de succes!

2020-08-07 02:00:06

0

Bucatareasa zanelor - Shirley Barber

Bucatareasa zanelor - Shirley Barber

„Bucătăreasa Zânelor" este primul volum al unei întregi serii de povești, despre strânsa prietenie dintre iepuroaica Martha și pisica Tabitha, prietenie deloc egoistă, ci mai degrabă o prietenie care cuprinde în generozitatea și iubirea ei, mai multe personaje. Aceasta este o poveste despre modul în care cele două s-au cunoscut, o poveste cu gust de bunătăți, delicatese, gătite la restaurantul Domnului Pitic, pentru balul Zânelor, locul unde a întâlnit-o pe Tabitha, într-o împrejurare provocată de lăcomia unor șobolani, hoți. Celelalte peripeții ale celor două prietene, le găsiți tot aici, pe site-ul Libris.

2020-08-07 01:54:14

0

Povesti cu micul iepuras. Lttle Rabbit Stories - Milena Baisch, Dorothea Ackroyd

Salut cu succes apariția acestei cărți în România! Copiii au nevoie de cărți bilingve. Cartea este de foarte bună calitate, iar mesajul poveștii este educativ, drăgălaș, potrivit pentru copiii de grădiniță sau pentru micii școlari, inițiați în învățarea Limbii Engleze!

2020-08-07 01:54:14

0

Cantecele copilariei

Cantecele copilariei

Mi-am amintit cu drag de cântecele copilăriei mele! Mă bucur că au fost cuprinse câteva în acest volum! Le cânt uneori cu copiii mei! O zestre potrivită, de transmis celor mici! Așa, ei cunosc mai bine lumea noastră, iar noi, le-o facem cunoscută mai ușor, prin aceste versuri!

2020-08-07 01:54:14

0

Daphne, rata cea uituca - Shirley Barber

Pe lângă ilustrațiile absolut spectaculoase în detalii și gingășie, textul autoarei Shirley Barber este alcătuit într-o manieră caldă, dulce. Te cucerește încă de la primele rânduri. Rața Daphne, care își crește singură rățuștele, este la un moment dat copleșită de responsabilități, încât, într-o anumită împrejurare, își pierde puii. Ea este ajutată de eroinele principale ale cărții, pisica Tabitha și iepuroaica Tabitha, iar în final, primește un antiodot special pentru pierderile ei de memorie. Mai mult decât atât, mesajul cărții este învățarea empatiei, a solidarității, a ajutorului reciproc, al comuniunii. Personajele drăgălașe, cuceresc micul public, chiar de la prima lectură. O recomand din toată inima, alături de celelalte titluri ale autoarei, pe care le găsiți tot aici, pe site-ul Libris.

2020-08-07 01:39:14

0

Madeline Finn si catelul bibliotecar - Lisa Papp

Cartea e potrivită pentru micuții, abia inițiați în tainele lecturii. Foarte inteligent aleasă această strategie de a încuraja copiii timizi, față de orice lectură la prima vedere: aceea de a citi, cu perseverență unui cățel, și nu un cățel oarecare, ci un cățel „bibliotecar". Madeline Finn, căreia îi displăcea lectura cu voce tare, în clasă, reușește, cu ajutorul mamei, al bibliotecarei și al cățelului iubitor de povești, să-și primească steluța mult dorită, de la doamna ei învățătoare. O recomand tuturor copiilor și părinților, cărora le este frică de eșec. Este o carte despre încredere, curaj, perseverență, empatie, răbdare și bucura-reușitei!

2020-08-07 01:39:14

1

Maria a Romaniei - Adrian Cioroianu, Mihaela Simina

O carte de excepție, scrisă într-un stil unic, parcă cu o peniță regală! Pe mine m-a cucerit stilul autorilor!

2020-08-07 01:24:14

0

Jocuri de jucat primavara - Mirela Retegan

Cartea de jocuri este rezultatul generozității Mirelei Retegan, generozitate testată, în primul rând, în familie. E foarte frumos gestul scriitoarei de a împărtăși cu noi idei de jocuri, aplicate în propria familie. Știm că Mirela Retegan este dedicată activităților de acest gen, mai ales ca fondatoare și „cap de echipă" pentru Gașca Zurli, de aceea, propunerile ei de joc ne sunt foarte utile în familie. Echilibru și compatibilitate text/ilustrație, și efectul molipsitor al chefului de joacă în familie sunt punctele forte ale cărții!

2020-04-23 02:28:03

0

Prima vara a lui Vulpisor si alte sapte povesti

Cartea aceasta, la fel ca și „Prima iarnă a lui Vulpișor" este printre favoritele noastre! E potrivită de la trei ani în sus și e perfectă pentru școlarii mici care învață să citească. Cartea abundă în ilustrații, poveștile sunt succinte, nu plictisesc, întrețin curiozitatea, sunt pline de umor! Ilustrațiile ne surprind cu elemente noi, față de text, iar poveștile sunt delicioase! Mi se pare că s-a făcut o selecție foarte riguroasă și ne-au prezentat în volum, cele mai frumoase povești ale acestor autori!

2020-04-23 02:13:03

0

Vacanta placuta, Matei - Brigitte Weninger, Eve Tharlet

La început, înainte de a citi povestea împreună cu copiii mei, mă așteptam să fie vorba despre o super-poveste și o super-vacanță a familiei de iepurași, cu care noi ne-am obișnuit (am citit și celelalte cărți din seria Iepurașul Matei). Dar parcurgând povestea am rămas surprinsă de turnura firului narativ, sugerată de autoare. Deși eram pentru ideea de a face posibilul, imposibil și aș fi condus iepurașii la mare, indiferent de obstacole, am învățat că oriunde putem fi fericiți, ca familie, dacă suntem împreună! Putem face orice colțișor frumos, dacă suntem deschiși, spontani și curioși! O super-vacanță poate fi organizată oriunde, dacă ai o super-familie!

2020-04-23 02:13:03

0

Autobuzul magic. In adancul oceanului - Joanna Cole, Bruce Degen

Cartea este absolut fascinantă! Ca adult, am descoperit lucruri pe care le-am învățat teoretic pe parcursul anilor de școală și pe care nu le-am înțeles mai deloc sau nu mi-au stârnit niciun interes. Dar, descoperind-o acum, alături de copiii mei, am aflat multe lucruri despre lumea subacvatică, și am clasat cartea drept una dintre favoritele familiei noastre! O carte plină de umor, dinamism, o carte alcătuită de un talent, din punctul meu de vedere genial, atât la partea de text, cât și la nivel de ilustrație. Un mod minunat de a-i învăța pe copii, câte ceva din lumea științei!

2020-04-23 02:13:03

0

Plansa. Copiii invata despre primul ajutor

Planșa cu sugestiile de prim-ajutor este foarte utilă, pentru micuții noștri, dar și pentru mine, ca mamă a lor. Ilustrația per ansamblu este foarte bine realizată, cuprinde elemente dinamice, realizate cu blândețe și armonie. Copiii nu se sperie când privesc atent într-o zonă sau alta a planșei, în care sunt redate situații ce necesită prim-ajutor, pentru că ele sunt desenate într-o manieră pozitivă, blândă și armonioasă. Încă o planșă utilă, adăugată colecției noastre de planșe!

2020-04-23 01:58:03

0