Sorina_R

Membru din 16/12/2015

2

4

Endgame. Jocul final - Convocarea - James Frey, Nils Johnson-Shelton

După terminarea întregii serii, pot spune că e scrisă pentru adolescenți. Se simte foarte mult faptul că autorul principal e american și deci inevitabil jucătorii ce trăiesc în State vor fi favoriții autorului, acțiunea cărților se desfășoară în stilul filmelor de acțiune ce abundă acum pe marile ecrane - multe artificii, răsturnări de situație previzibile sau ce par imposibile, mult dialog stereotipic, folosirea de repere iconice și îmbinarea de idei deja mult prea uzate. Încadrarea de Young Fiction e cea mai potrivita pentru această serie și pentru adolescenți cu siguranță că poate deveni o serie îndrăgita.

2020-07-01 08:32:45

0

Arta subtila a nepasarii - Mark Manson

Arta subtila a nepasarii - Mark Manson

Cartea nu este rea. Deși nu vine neapărat cu niște idei noi, ele sunt puse într-o ordine și un context care le ajută să fie mai ușor de asimilat și de înțeles. Autorul prezintă multe exemple practice și situații prin care îl ajută pe cititor să facă o paralela cu propria viață și mod de abordare a situațiilor. Limbajul este puțin enervant (eu am citit-o în engleză) deoarece se dorește a fi pe înțelesul adolescenților și tinerilor americani și astfel, mie cel puțin, autorul nu a reușit să-mi inspire profesionalism sau maturitate. Cu toate acestea, e o carte pe care merită să o citești și, de ce nu, să o faci cadou și celor apropiați despre care știi că au tendința de a pune prea mult la suflet tot ce li se întâmplă.

2020-07-01 08:17:45

1

Melciclopedia. Povestea Melcului Print - Iulian Tanase

De Iulian Tănase am auzit pentru prima dată la radio, pe vremea când avea emisiune cu Mitoș seara târziu. Mi s-a părut întotdeauna o persoană cu mult simț al umorului și cu o vastă cultură. Așa că am hotărât să dau o șansă și acestei cărți, pentru a vedea cum scrie. Cartea este cel puțin interesantă, scrisă oarecum ca o satiră a vremurilor actuale. Cu toate acestea, pentru mine, a fost destul de dificil de parcurs și de rămas captivata de poveste.

2020-07-01 08:02:45

0

Psihogenealogia - Anne Ancelin Schutzenberger

O abordare interesantă a traumelor din copilărie generate de părinți și/sau rude. Capitolele sunt scurte, majoritatea descrise într-o pagină. Autoarea prezintă atât cazuri reale cât și studii ale altor psihoterapeuți. Mi-ar fi plăcut mai multe exemple de cazuri care să ilustreze teoriile prezentate și poate mai multe detalii despre un singur subiect decât atât de multe subiecte cu câte 1-2 idei. Per total, o carte ce merită citită, de o autoare care a făcut foarte multe studii în domeniile care au interesat-o.

2020-07-01 08:00:07

1