B.A. Maria

Membru din 21/10/2016

3

25

de comentarii

Vindecarea copilului interior - Stefanie Stahl

Aceasta carte este un raspuns la problemele tale. Odata parcursa vei afla ce rani emotionale ascunde corpul tau si prin exercitiile si solutiile oferite vei reusi sa vindeci, sa te accepti si sa prinzi incredere in propriile forte. Pentru a te putea descoperi, trebuie sa te intorci in trecut la "copilul din tine". Recomand cu incredere! Este o carte excelenta!

2021-02-03 11:20:26

0

Secretul secretelor - Osho

Secretul secretelor - Osho

Secretul secretelor este un tratat vechi de peste 25 de secole, avand la baza invataturile taoliste, dezvolta abordarea taolista a vietii si existentei. Osho ne invata cum sa iti urmezi calea, sa descoperi Floarea de Aur adica lumina interioara, frumusetea ei si splendoarea fiintei. Este o carte complexa, de dezvoltare spirituala! Recomand cu caldura!

2021-02-03 11:00:31

0

Atunci cand iubim - Osho

Atunci cand iubim - Osho

Aceasta carte te ajuta sa redescoperi intelesul iubirii in toate formele ei.
Te ajuta sa treci de dependente si dominare, sa renunti la asteptari si reguli, sa te eliberezi de frica si frica de a fi singur, sa renunti la orgoliu si toate celalalte obiceiuri nesanatoare. Ne invata sa avem relatii sanatoase si sa traim frumos si cu adevarat sentimentul iubirii pure.

2021-02-01 03:00:01

0

10000 de vise interpretate - Pamela Ball

Ghidul de interpretare a viselor ne ofera un raspuns de natura psihologica sau spirituala, sau pur si simplu o explicatie data intr-un mod usor de inteles pentru toata lumea. Unele vise ne ofera o modalitate de solutionare a problemelor noastre zilnice, si interpretandu-le corect vom stii cum sa facem fata provocarilor de care ne vom lovi. Recomand cu caldura!

2021-01-29 01:00:01

0

Drumul catre libertate - Yeonmi Park

Drumul catre libertate - Yeonmi Park

O poveste exceptionala asternuta cu marturii cutremuratoare! Cartea surprinde comunismul Coreei de Nord si situatiile in care erau obligati bietii oameni sa traiasca, regulile absolut absurde..si multe alte lucruri neimaginabile. Ma trec fiori de fiecare data cand imi amintesc descrierile personajului Yeonmi, si cu toate astea, ma gandesc ca viata acestor oameni a fost, si poate inca mai este reala. Curajul, dorinta de schimbare si recapatarea libertatii a acestei fete m-a impresionat pana la lacrimi, ajungand la concluzia ca o asa lume nu ar trebui sa existe si nici un om sa traiasca asa ceva.

2021-01-29 11:33:43

0

Atitudinea este totul - Jeff Keller

Atitudinea este totul - Jeff Keller

O carte de dezvoltare personala care se parcurge foarte usor, cu idei practice si solutii inteligente. Te ajuta sa privesti lucrurile dintr-o perspectiva favorabila mai intai tie si apoi celor din jurul tau. Cu siguranta dupa parcurgerea ei iti vei dezvolta increderea, pozitia, comportamentul si gandirea vizavi de viata, urmand sa descoperi calea catre succes.

2021-01-29 11:00:01

0

Marele dictionar al bolilor si afectiunilor Ed.5 - Jacques Martel

Marele dictionar al bolilor si afectiunilor este un ghid necesar fiecarei persoane care doreste sa gaseasca calea catre vindecarea unei probleme de sanatate, urmand partea emotionala, spirituala. Aceasta insemnand deschiderea catre forta interioara, conectarea cu sinele interior, starea de bine, armonia, s.a. Constientizarea a ceea ce traiesti este un prim pas catre vindecare. Asadar aceasta carte poate fi o solutie salvatoare la orice problema, daca este deschis si vrei sa schimbi ceva.

2021-01-29 10:48:43

0

Jocul vietii si cum sa-l joci - Florence Scovel Shinn

Este o carte excelenta, pe care o recomand fiecaruia! Jocul vietii este precum un bumerang, mai devreme sau mai tarziu toate gandurile, faptele, actiunile si cuvintele tale se vor intoarce la tine! Cartea prezinta multe exemple pentru a intelege mai bine cum stau lucrurile. Este scrisa intr-o maniera usoara!

2020-12-15 12:40:53

0

Fericirea imi scapa printre degete - Agnes Martin-Lugand

De la o viata banala in care lucrurile erau cat se poate de repetative si monotone, ajunge sa devina interesanta, palpitanta si provocatoare in urma alegerilor de a face ceva cu viata ei si a-si urma visul. O poveste ce mi-a placut tare mult, o poveste in care intamplarile vietii ajung sa te puna in situatia in care nu stii ce sa alegi si langa cine sa ramai.

2020-09-17 01:42:03

0

Omul devine ceea ce gandeste - James Allen

Puterea gandului este o forta incredibila prin care putem atrage foarte usor diverse lucruri pe care ni le dorim, sau nu numai. Gandurile noastre transmit informatia in Univers iar aceasta informatie se materializeaza la un moment dat. Este o carte scrisa intr-un format usor de citit, pentru oricine este deschis si vrea sa fie constient de gandurile sale si de puterea acestora!

2020-09-17 01:27:03

0

Inteligenta. Reactioneaza creativ la prezent - Osho

O carte spirituala care te invata sa numai dai socoteala oamenilor, ci sa te orientezi catre tine insuti, sa te iubesti, sa fii centrul lumii tale. Primesti informatii care sugereaza ca meditatie te ajuta sa devii mai inteligent, mai flexibil si viata iti devine mai bogata. Inteligenta reprezinta un fenomen natural, cu care fiecare om se naste, insa foate putini oameni traiesc inteligent.

2020-09-17 01:00:06

0

Curajul. Bucuria de a trai periculos - Osho

Multora dintre noi ni se intampla sa avem momente in care suntem cuprinsi de frica, teama si simtim nevoie uriasa de avea o doza de curaj sa putem sa traim cu bucurie libertatea. Insa libertatea naste teama si nu iti ofera siguranta. Suntem dispusi sa renuntam oare la formulele fixe cu care am fost invatati de mici si pe care societatea ni le-a implementat?

2020-09-17 12:57:03

1

Cum sa vorbim in public - Dale Carnegie

Cum sa vorbim in public - Dale Carnegie

Cu totii ne dorim sa avem adeseori un discurs impecabil, fara emotii sau momente de panica in care ne pierdem cu totul si nu mai suntem in stare sa rostim nici o fraza pana la capat. Aceasta lucrare iti propune diverse metode, tehnici sau sugestii practice prin care puteti depasi aceast blocaj si va invata cum sa va adresati in mod eficient, reusind sa acaparati toata atentia asupra voastra.

2020-09-17 12:42:03

0

Secretele supreme ale increderii depline in sine - Robert Anthony

Increderea in sine ne-o dorim cu totii, si suntem mereu in cautarea si in imbunatatirea calitatii vietii noastre. In momentul in care devii constient de importanta acesteia, vei reusi sa creezi, sa prosperi, sa te dezvolti si vei dobandi o multime de informatii care iti vor permite sa ajuti la randul tau alte persoane care au nevoie de asta si care iti vor urma exemplul.

2020-09-17 12:27:03

0

Limbajul trupului - Tonya Reiman

Limbajul trupului - Tonya Reiman

Aceasta carte analizeaza limbajul trupului indivizilor, o comunicare nonverbala cu ajutorul careia poti descoperi secrete, ganduri, poti exploata sau domina diverse persoane. Scopul cartii este de a-i ajuta pe cititori sa patrunda in problematica comunicarii intre oameni si in felul acesta sa ajunga sa-i inteleaga mai bine pe altii si totodata pe sine insusi.

2020-09-17 12:12:03

0

Meditatia. Prima si ultima libertate - Osho

O carte excelenta in care inveti sa te cunosti mai bine, sa te descoperi, sa-ti gasesti starea de impacare si de echilibru interior. Va sunt impartasite discursurile despre procesul de intrate in meditatie si aprofundare a acesteia, dar si numeroase posibilitati de a experimenta meditatia. Meditatia iti poate aduce o stare de liniste, sensibilitate, iubire, compasiune, bucurie, creativitate.

2020-09-16 02:12:03

0

Mintea independenta - Osho

Mintea independenta - Osho

Aceasta cartea te invata cum sa iti traiesti viata in libertate, renuntand la gandurile imprumutate. Asa cum corpul ne este dependent, neexistand libertate in ceea ce il priveste, mintea poate sa devina independenta. Oamenii au fost invatati sa aiba credinta si sa nu cerceteze. Rezultatul tututor acestora este ca omenirea a devenit tot mai dependenta si nu facem decat sa repetam lucruri imprumutate de la altii, fara sa gandim cu propria minte!

2020-09-16 01:57:03

0

Secretul Helenei - Lucinda Riley