Labirintul Apelor - E.L. Doctorow

O carte extrem de bună! Deși nu cunoșteam nimic despre autor, am comandat această carte doar pentru prețul mic pe care îl avea, dar mi-a depășit așteptările, de aceea o recomand cu căldură!

2020-06-25 02:32:44

0

Idei cu lipici - Chip Heath, Dan Heath

Idei cu lipici - Chip Heath, Dan Heath

O carte foarte bună! Mi-a fost recomandată la un curs pe care l-am făcut și mi-a schimbat percepția despre marketing și despre tot ceea ce înseamnă el, eu neavând niciun fel de expertiză în acest domeniu. Exemplele din carte sunt extrem de bine alese și de interesante, de aceea o recomand!

2020-06-17 12:17:37

0

Secretele succesului - Dale Carnegie

Secretele succesului - Dale Carnegie

O carte foarte bună! Fiind atât de populară, nu m-a tentat să o citesc, însă la recomandarea unui CEO de la o companie cunoscută din România care pretindea că pentru el aceasta este cea mai importantă carte, alături de Biblie, am zis să încerc și într-adevăr, am rămas surprinsă. De asemenea, acest CEO spunea că această carte este una de căpătâi în firma lui și că tuturor celor pe care îi angajează le cere să o citească, ceea ce spune ceva despre valoarea acesteia.

2020-06-17 12:17:37

0

Incepe cu ce nu-ti place! Ed.3 - Brian Tracy

O carte extrem de bună! Nu credeam că există o carte care să mă schimbe ca persoană, care să îmi schimbe mindset-ul. Dintr-o procrastinatoare înrăită am ajuns acum să termin fiecare lucru la timpul lui, ba chiar cu mult timp înainte de deadline. Am citit mult pe această temă (inclusiv articole științifice), dar nimic nu a reușit să mă facă să iau anumite măsuri care se impuneau legat de procrastinare. Acum încă mă aflu sub vraja acestei cărți și sper să mă țină cât mai mult deoarece viața se simte altfel. Dacă înainte eram ocupată, deși nu făceam nimic notabil, acum am programul plin de activități și tot simt că am timp liber. Acesta fiind unul dintre efectele acestei cărți, o recomand cu căldură!

2020-06-17 12:17:37

0

Oameni buni si oameni de bine - Iris Murdoch

Un roman foarte bine scris, emoționant și cald! Tot ce scrie Iris Murdoch este extrem de bun. Aici sunt prezentate mai multe povești de viață și de iubire intr-un stil foarte lucid, care pot fi trăite în orice perioadă. Chiar m-a impresionat mult această carte, așa că o recomand cu toată căldura!

2020-06-17 11:47:37

0

Climate - Andre Maurois

Climate - Andre Maurois

O carte extrem de interesanta! Subiectul acesteia este unul complex, alcătuit cu o aleasă măiestrie pentru analiza psihologică a personajelor. În prima jumătate a cărții relatarea se face din perspectiva LUI, iar în a doua jumătate relatarea se face din perspectiva EI. Am fost captivată încă de la primele pagini, iar interesul s-a menținut activ până la final. Cartea este o sursă continuă de replici memorabile care pot fi extrase și folosite în conversații obișnuite.

2020-06-17 11:47:37

0

Ibricul de cafea - Theophile Gautier

Ibricul de cafea - Theophile Gautier

O carte foarte bună! Gautier scrie complex, divers și cu multe referințe la elemente de cultură generală (nu neapărat din aria literară) pentru care trebuie să fac unele căutări suplimentare. Recomand!

2020-06-10 01:00:06

1

Tata bogat, tata sarac. Ed.5 - Robert T. Kiyosaki

Cartea reprezintă o bază excelentă pentru o persoană care nu are cunoștințe de educație financiară deoarece este revelatoare. Deoarece eu urmasem un curs de educație financiară înainte de a citi această carte, deja cunoșteam toate conceptele prezentate în carte (de exemplu, activele și pasivele pe care se pune un accent foarte mare). Primele pagini ale cărții mi s-au părut destul de intrigante și chiar am avut momente în care am vrut să abandonez cartea, dar după ce am reușit să trec de stilul tăios al autorului personificat în tatăț bogat, am ajuns să devorez fiecare pagină și să culeg de acolo doza de motivație pentru a întreprinde diverse activități. Deși aceasta este prima carte a lui Kiyosaki pe care o citesc (asta după ce am urmărit o mulțime de interviuri cu el), cred că mă voi opri aici deoarece i-am înțeles stilul de gândire și consider că nu are nimic nou în celelalte cărți.

2020-05-19 03:11:28

0

Femei - Charles Bukowski

Femei - Charles Bukowski

Deși stilul în care este scrisă această carte este unul extrem de ușor și ar face ca parcurgerea ei să fie rapidă, nu este așa tocmai datorită vulgarității excesive care este deranjantă (pentru mine, cel puțin). Am citit foarte greu această carte din cauză că mă intrigau atât personajele, cât și stilul de a scrie al autorului (scrie foarte liber, fără înflorituri, destul de sec), iar la final nu am rămas cu nicio idee. Am citit această carte doar pentru notorietatea pe care o are. Nu vreau să emit judecăți de valoare, dar cred că această carte are publicul ei, probabil același public pe care îl are și Jurnalul lui Adam sau Irina Binder.

2020-05-19 02:56:28

0

Dama cu camelii - Alexandre Dumas fiul

Dama cu camelii - Alexandre Dumas fiul

Cartea e una extrem de frumoasă, iar povestea de dragoste dintre Margareta si Armand ar trebui să fie la fel de celebră precum cea a cuplurilor Romeo și Julieta sau Tristan și Isolda, motiv pentru care am dat 5 steluțe. În schimb, recomand cumpărarea acestei cărți de la o alta editură deoarece cartea aceasta conține virgule lipsă sau puse unde nu trebuie, la care se adaugă și câteva traduceri eronate (unde s-a făcut doar traducere, nu și adaptare), ceea ce fac înțelegerea textului mai dificilă.

2020-04-24 11:28:03

0