headerdesktop transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Advertising in the Digital Age: Theories and Practices

De (autor): Sevil Yesiloglu

Advertising in the Digital Age: Theories and Practices - Sevil Yesiloglu

Advertising in the Digital Age: Theories and Practices

De (autor): Sevil Yesiloglu

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today’s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 398.07 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

318.46Lei

318.46Lei

398.07 Lei

Primești 318 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today’s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo