headerdesktop libfest19mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile  libfest19mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

LIBfest e on!

Reduceri, carti cu Autograf si

Dialoguri cu scriitori

Plaseaza comanda!

Arta manipularii

Arta manipularii - Kevin Dutton
Rasfoieste

Arta manipularii

Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul.
 
De la maligna, dar fascinanta putere a psihopatilor, a ucigasilor in serie si a escrocilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill - trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc - sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.
 
Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii.  - The Sunday Times
 
Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala. - Howard Marks
 
Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. - Terry Jones and Michael Palin
 
Sclipitor... Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele. - Andy McNab
 
Fragment din volumul "Arta manipularii" de Kevin Dutton:
 
"In domeniul vanzarilor, o tehnica apropiata de cea a piciorului in usa este cea cunoscuta sub numele de momeala. Am intalnit prima data aceasta metoda cand vindeam televizoare in studentie. Mecanismul se desfasoara dupa cum urmeaza. Clientul intra pe usa si se indreapta catre un televizor. Un asistent - poate chiar eu - se apropie de client, si dupa cateva remarci despre vreme, le face o oferta. Oferta e semnificativ mai avantajoasa decat a altor magazine din cartier, si clientul o accepta. Directorul are insa alte idei. Fara ca clientul sa stie, el nu are nicio intentie de a oferi televizorul la acel pret. Nimeni dintre noi nu vrea asta. E doar o momeala. Un soi de iluzionism psihologic, menit sa atraga clientul sa decida sa faca achizitia.
Acesta este doar inceputul. Dupa aceea, urmeaza ritualul bizantin de inchidere a tranzactiei, niste proceduri menite doar sa ajute la cimentarea deciziei: completarea unui contract complicat, explicarea (cu lux de amanunte) a contractului financiar tenebros, incurajarea clientului "Incercati, o sa va placa" - sa ia televizorul acasa de proba: "Doar sa vedeti daca se potriveste cu decorul, stiti, gen". Si desigur ca se potriveste. In 11 ori din 10.
Puteti vedea ce se petrece? Cu cat clientul trebuie sa treaca prin mai multe obstacole, cu atat angajamentul lui de a cumpara devine mai puternic. Tipul pentru care lucram obisnuia sa intrebe cate feluri de documente de identitate avea clientul asupra sa in magazin, apoi sa insiste, indiferent cat de multe erau, ca mai e nevoie de inca unul: "Data fiind sporirea securitatii, asa e legea.” Nederanjati de aceasta povara suplimentara - din contra, incurajati de termenii generosi, agreati la inceput - clientii erau apoi trimisi sa faca rost de documentele necesare, fara sa-si dea seama ca din momentul in care au iesit pe usa magazinului, vointa nu le mai apartinea, si erau robii unui acord de prelevare a banilor, direct din contul lor bancar.
Inevitabil, desigur, la un moment dat, ceva urma sa "se petreaca". Pretul original nu includea taxele, eu sau un alt coleg din echipa de vanzari "facusem o greseala", pe care directorul - "Imi pare rau, nu am ce sa fac" - nu o putea accepta. Credeti ca mai conta? Ca ne afecta sansele de a vinde? Pe naiba. In majoritatea covarsitoare a cazurilor, clientul pleca cu televizorul, chiar si atunci cand pretul nu mai era competitiv, ba chiar era mai mare decat cel oferit de alte magazine. Fiecare linie punctata, fiecare formular suplimentar de identificare, fiecare zambet, fiecare strangere de mana, toate aceste elemente faceau ca produsul sa fie din ce in ce mai dezirabil.
La final, gandul ca vor pune mana pe televizor era singurul cu care clientii ramaneau. Nu puteau sa renunte la acest gand.”
Citeste mai mult

LIBfest

-20%

PRP: 39.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

31.92Lei

31.92Lei

39.90 Lei

Primesti 31 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul.
 
De la maligna, dar fascinanta putere a psihopatilor, a ucigasilor in serie si a escrocilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill - trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc - sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.
 
Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii.  - The Sunday Times
 
Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala. - Howard Marks
 
Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. - Terry Jones and Michael Palin
 
Sclipitor... Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele. - Andy McNab
 
Fragment din volumul "Arta manipularii" de Kevin Dutton:
 
"In domeniul vanzarilor, o tehnica apropiata de cea a piciorului in usa este cea cunoscuta sub numele de momeala. Am intalnit prima data aceasta metoda cand vindeam televizoare in studentie. Mecanismul se desfasoara dupa cum urmeaza. Clientul intra pe usa si se indreapta catre un televizor. Un asistent - poate chiar eu - se apropie de client, si dupa cateva remarci despre vreme, le face o oferta. Oferta e semnificativ mai avantajoasa decat a altor magazine din cartier, si clientul o accepta. Directorul are insa alte idei. Fara ca clientul sa stie, el nu are nicio intentie de a oferi televizorul la acel pret. Nimeni dintre noi nu vrea asta. E doar o momeala. Un soi de iluzionism psihologic, menit sa atraga clientul sa decida sa faca achizitia.
Acesta este doar inceputul. Dupa aceea, urmeaza ritualul bizantin de inchidere a tranzactiei, niste proceduri menite doar sa ajute la cimentarea deciziei: completarea unui contract complicat, explicarea (cu lux de amanunte) a contractului financiar tenebros, incurajarea clientului "Incercati, o sa va placa" - sa ia televizorul acasa de proba: "Doar sa vedeti daca se potriveste cu decorul, stiti, gen". Si desigur ca se potriveste. In 11 ori din 10.
Puteti vedea ce se petrece? Cu cat clientul trebuie sa treaca prin mai multe obstacole, cu atat angajamentul lui de a cumpara devine mai puternic. Tipul pentru care lucram obisnuia sa intrebe cate feluri de documente de identitate avea clientul asupra sa in magazin, apoi sa insiste, indiferent cat de multe erau, ca mai e nevoie de inca unul: "Data fiind sporirea securitatii, asa e legea.” Nederanjati de aceasta povara suplimentara - din contra, incurajati de termenii generosi, agreati la inceput - clientii erau apoi trimisi sa faca rost de documentele necesare, fara sa-si dea seama ca din momentul in care au iesit pe usa magazinului, vointa nu le mai apartinea, si erau robii unui acord de prelevare a banilor, direct din contul lor bancar.
Inevitabil, desigur, la un moment dat, ceva urma sa "se petreaca". Pretul original nu includea taxele, eu sau un alt coleg din echipa de vanzari "facusem o greseala", pe care directorul - "Imi pare rau, nu am ce sa fac" - nu o putea accepta. Credeti ca mai conta? Ca ne afecta sansele de a vinde? Pe naiba. In majoritatea covarsitoare a cazurilor, clientul pleca cu televizorul, chiar si atunci cand pretul nu mai era competitiv, ba chiar era mai mare decat cel oferit de alte magazine. Fiecare linie punctata, fiecare formular suplimentar de identificare, fiecare zambet, fiecare strangere de mana, toate aceste elemente faceau ca produsul sa fie din ce in ce mai dezirabil.
La final, gandul ca vor pune mana pe televizor era singurul cu care clientii ramaneau. Nu puteau sa renunte la acest gand.”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
46
4 stele
2
3 stele
4
2 stele
1
1 stele
2

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

SIMPETRU DUMITRU 13/03/2024 13:14
green icon awesome check Achizitie verificata
Să sperăm că avem ce învăța din această carte și vom cunoaște arta manipulării!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
green icon awesome check Achizitie verificata
O noua era din mine a început odată cu cartea, m am putut manipula pana si pe mine ca sa mi înving vocile.... Adică totul pare mai clar acum, cartea este foarte buna pentru a învăța tehnici si de agățat intr un fel anume :) deci recomand cu foarte multa placere!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
moga georgeta mihaela 22/02/2024 19:54
green icon awesome check Achizitie verificata
Încă nu am citit o
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cititorul fc002f 07/01/2024 19:29
green icon awesome check Achizitie verificata
Nu a fost ceea ce căutam cred ca pe mine mă captat mai mult titlul și aveam alte așteptări
Din partea mea 2⭐️
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Ionuț. 02/01/2024 21:59
green icon awesome check Achizitie verificata
O carte controversată, care oferă o perspectivă realistă, dar întunecată asupra naturii umane. Cartea este bine scrisă și plină de informații, dar este important să o folosim responsabil.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cititorul 88246D 27/12/2023 15:01
green icon awesome check Achizitie verificata
Arta Manipulării de Kevin Dutton este o carte care nu doar informează, ci și provoacă gândirea. Cu un amestec de cercetare științifică și povestiri captivante, această lucrare se adresează atât celor interesați de psihologie, cât și publicului larg. Este o lectură fascinantă, cu o abordare echilibrată și o explorare inteligentă a unui subiect adesea controversat.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
LuciaRita07 09/12/2023 13:27
green icon awesome check Achizitie verificata
O carte deosebită, pe care o recomand tuturor. Lucia Podoabă
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cristea Alina36 06/12/2023 11:33
green icon awesome check Achizitie verificata
Interesant
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cititorul b15627 05/12/2023 23:41
green icon awesome check Achizitie verificata
sunt la inceputul cartii dar imi place foarte mult, am sa cumpar si cartea "intelepciunea psihopatilor". recomand cartea cu drag. multumesc libris pentru cartile frumoase
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cititorul 5E43D8 01/12/2023 19:29
green icon awesome check Achizitie verificata
Fascinată
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

10 din 55 de rezultate

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one