headerdesktop transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

De (autor): Oana Dau Gaspar

0
(0 review-uri)
Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala - Oana Dau-Gaspar
Rasfoieste

Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

De (autor): Oana Dau Gaspar

0
(0 review-uri)
Lucrarea Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala se apleaca asupra generoasei teme a creativitatii, o resursa atat de necesara in portofoliul psiho-social al omului modern, dar, cu toate acestea, atat de vitregita in demersurile educationale formale. Volumul s-a nascut ca idee de teza doctorala, din dorinta de a imbina specializarea initiala in psihologie cu specializarea doctorala in stiintele educatiei, insa motivatia ei principala a venit ca urmare a dezideratului de a puncta valoarea potentialului creativ in raport cu provocarile dinamice ale vietii - aspect recunoscut prin insasi formularea idealului educational al multor sisteme de invatamant din lume, inclusiv cel romanesc - si de a promova instruirea pentru dezvoltarea creativitatii de la o varsta cat mai frageda si inclusiv la nivel formal.
 
Din continutul sau fac parte 10 capitole, structurate in trei parti:
• Partea I - se axeaza pe aspecte teoretico-metodologice ale cercetarii creativitatii - este dedicata analizei conceptului de creativitate si prezentarii teoriilor si modelelor explicative care au dominat cercetarile in acest domeniu;
• Partea a II-a cuprinde cercetari privind nivelul creativitatii si atitudinilor creative ale elevilor din ciclul gimnazial si liceal in contextul socio-educational actual - prezinta pe larg trei cercetari, cu ipoteze, metodologie si aparat statistic, asupra creativitatii elevilor, cu scopul de a decela factorii potentatori sau frenatori ai manifestarilor creative;
• Partea a III-a vine cu propuneri privind stimularea creativitatii elevilor - este rezultatul transformarii concluziilor cercetarilor in recomandari practice si prezinta un model sistemic al creativitatii in context scolar, precum si un program de stimulare a creativitatii elevilor.
 
Volumul se adreseaza atat comunitatii stiintifice din domeniul educatiei si psihologiei, cat si cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar si psihologilor practicieni.
Citește mai mult

-15%

transport gratuit

PRP: 72.94 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

62.00Lei

62.00Lei

72.94 Lei

Primești 61 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 4 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Lucrarea Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala se apleaca asupra generoasei teme a creativitatii, o resursa atat de necesara in portofoliul psiho-social al omului modern, dar, cu toate acestea, atat de vitregita in demersurile educationale formale. Volumul s-a nascut ca idee de teza doctorala, din dorinta de a imbina specializarea initiala in psihologie cu specializarea doctorala in stiintele educatiei, insa motivatia ei principala a venit ca urmare a dezideratului de a puncta valoarea potentialului creativ in raport cu provocarile dinamice ale vietii - aspect recunoscut prin insasi formularea idealului educational al multor sisteme de invatamant din lume, inclusiv cel romanesc - si de a promova instruirea pentru dezvoltarea creativitatii de la o varsta cat mai frageda si inclusiv la nivel formal.
 
Din continutul sau fac parte 10 capitole, structurate in trei parti:
• Partea I - se axeaza pe aspecte teoretico-metodologice ale cercetarii creativitatii - este dedicata analizei conceptului de creativitate si prezentarii teoriilor si modelelor explicative care au dominat cercetarile in acest domeniu;
• Partea a II-a cuprinde cercetari privind nivelul creativitatii si atitudinilor creative ale elevilor din ciclul gimnazial si liceal in contextul socio-educational actual - prezinta pe larg trei cercetari, cu ipoteze, metodologie si aparat statistic, asupra creativitatii elevilor, cu scopul de a decela factorii potentatori sau frenatori ai manifestarilor creative;
• Partea a III-a vine cu propuneri privind stimularea creativitatii elevilor - este rezultatul transformarii concluziilor cercetarilor in recomandari practice si prezinta un model sistemic al creativitatii in context scolar, precum si un program de stimulare a creativitatii elevilor.
 
Volumul se adreseaza atat comunitatii stiintifice din domeniul educatiei si psihologiei, cat si cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar si psihologilor practicieni.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo