Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-20%-15% la Humanitas

🎃 Weekend cu reduceri

…de groază 👻

Comanda acum >>>

Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula

De (autor): Bogdan Brinzas

0
(0 review-uri)
Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula - Bogdan Brinzas

Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula

De (autor): Bogdan Brinzas

0
(0 review-uri)

Acest titlu poarta semnatura autorului. Exemplarele cu autograf sunt disponibile in limita stocului.

Brand Romania de Bogdan Brinzas este o lucrare care imbina cercetarea academica riguroasa cu experienta practica a unuia dintre pionierii brandingului in Romania. Pornind de la teza sa de doctorat, autorul deschide o discutie necesara despre identitatea nationala si despre felul in care aceasta poate fi transpusa intr-un brand de tara coerent si credibil.
 
Premisa de la care a plecat autorul a fost o idee fixa, perpetuata in timp: Romania are nevoie de un brand conturat. De ce oare? Simplu, ca sa faca bani, utilizandu-si resursele aflate la indemana, sa ridice nivelul de trai al cetatenilor si sa creasca organic o reputatie pozitiva in peisajul international economic, politic, social si cultural. Pe parcurs, din aceasta idee s-au desprins urmatoarele: nevoia de autenticitate si renuntarea la formele fara fond. Cartea ofera o radiografie lucida a realitatilor romanesti: de la resursele naturale si culturale exceptionale, la vulnerabilitatile institutionale si sociale care ne-au impiedicat sa conturam pana acum o imagine clara pe scena internationala. In loc sa propuna solutii facile, Brinzas construieste o argumentatie solida despre ceea ce inseamna autenticitate, consistenta si strategie pe termen lung.
 
Un concept central al lucrarii este cel de "filoane identitare" - acele resurse istorice, culturale si simbolice care definesc felul de a fi roman si care pot sta la baza unui brand durabil. Analiza este completata de comparatii internationale, de studii de caz si de propuneri concrete, cu accent pe rolul turismului si al culturii ca vectori principali de imagine. Scris intr-un stil accesibil, dar ferm ancorat in metodologie si teorie, volumul se adreseaza atat specialistilor in comunicare, branding si politici culturale, cat si cititorilor preocupati de viitorul Romaniei. Brand Romania nu este doar un eseu despre imagine, ci o invitatie la reflectie si actiune: cum ne vedem noi insine si cum dorim sa fim vazuti de ceilalti. Prin combinatia de analiza si viziune, cartea se impune ca o referinta pentru oricine crede ca imaginea unei tari nu se improvizeaza, ci se construieste cu rabdare, luciditate si incredere in propriile resurse.
 
Concluzia de baza a autorului nu este foarte magulitoare pentru natura societatii romanesti contemporane: niciun demers real in directia conturarii unui brand nu este posibil daca Romania nu renunta definitiv la doua tare, le spun eu, care la noi se propaga istoric. Prima tara de depasit este trecerea de la o societate extractiva la o societate incluziva, deoarece societatile extractive sunt inchise, promoveaza doar interesele unor cercuri inchise si nu permit inovatia, dezvoltarea, implementarea de idei noi, modernizarea [...]; a doua tara care trebuie depasita, renuntarea cu orice pret la formele fara fond [...]. Chiar daca intensitatea si formele de manifestare ale acestor "tare" sunt intens discutate si chiar daca nu s-a cazut de acord asupra unui punct de vedere dominant, autorul trage un semnal de alarma si ne arata ca, pentru un "brand de tara" viabil, intreaga societate romaneasca trebuie sa se primeneasca, sa se adapteze, sa se schimbe in functie de lumea inconjuratoare. Suntem in mare parte de acord, sub rezerva ca acele "filoane identitare" nu trebuie si nu pot fi lasate sa se "topeasca" sub ritmul si exigentele modernizarii. Autorul este, de fapt, un "pionier" al domeniului si ne atrage atentia asupra unor importante chestiuni teoretice care presupun faurirea unui brand de tara. - Acad. Prof. Dr. Ioan-Aurel Pop

Am trait prea multe campanii de imagine ale Romaniei - scurte, fara substanta, mereu surprinzatoare, dar lipsite de fond si reduse la simple exercitii tactice. Cartea lui Bogdan Brinzas este o gura de aer proaspat: o analiza lucida si onesta a greselilor trecutului, dar si o viziune limpede pentru viitor. Romania nu are nevoie de artificii, ci de autenticitate, consecventa si curajul de a-si asuma cine este cu adevarat. Brand Romania este atat o oglinda a realitatii noastre, cat si un ghid solid pentru oricine gandeste serios la constructia unui brand de tara. - Stefan Iordache, COO Publicis Groupe Romania
 
Am bucuria sa va recomand cea mai pragmatica si completa carte de branding de tara scrisa pana acum. Pornind de la "filoanele identitare" ale Romaniei, Bogdan Brinzas identifica  doua  directiii majore: trecerea de la o societate extractiva (care promoveaza interesele unor cercuri restranse), la o societate incluziva si renuntarea  la formele fara fond. O carte recomandata  atat profesionistilor  din industrie cat si politicienilor. - Corneliu Vilsan, consultant de business si autor al cartii Phronesis Marketing
Citeste mai mult

nou

AUTOGRAF

59.90Lei

59.90Lei

Primesti 59 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare luni, 3 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Acest titlu poarta semnatura autorului. Exemplarele cu autograf sunt disponibile in limita stocului.

Descrierea produsului

Brand Romania de Bogdan Brinzas este o lucrare care imbina cercetarea academica riguroasa cu experienta practica a unuia dintre pionierii brandingului in Romania. Pornind de la teza sa de doctorat, autorul deschide o discutie necesara despre identitatea nationala si despre felul in care aceasta poate fi transpusa intr-un brand de tara coerent si credibil.
 
Premisa de la care a plecat autorul a fost o idee fixa, perpetuata in timp: Romania are nevoie de un brand conturat. De ce oare? Simplu, ca sa faca bani, utilizandu-si resursele aflate la indemana, sa ridice nivelul de trai al cetatenilor si sa creasca organic o reputatie pozitiva in peisajul international economic, politic, social si cultural. Pe parcurs, din aceasta idee s-au desprins urmatoarele: nevoia de autenticitate si renuntarea la formele fara fond. Cartea ofera o radiografie lucida a realitatilor romanesti: de la resursele naturale si culturale exceptionale, la vulnerabilitatile institutionale si sociale care ne-au impiedicat sa conturam pana acum o imagine clara pe scena internationala. In loc sa propuna solutii facile, Brinzas construieste o argumentatie solida despre ceea ce inseamna autenticitate, consistenta si strategie pe termen lung.
 
Un concept central al lucrarii este cel de "filoane identitare" - acele resurse istorice, culturale si simbolice care definesc felul de a fi roman si care pot sta la baza unui brand durabil. Analiza este completata de comparatii internationale, de studii de caz si de propuneri concrete, cu accent pe rolul turismului si al culturii ca vectori principali de imagine. Scris intr-un stil accesibil, dar ferm ancorat in metodologie si teorie, volumul se adreseaza atat specialistilor in comunicare, branding si politici culturale, cat si cititorilor preocupati de viitorul Romaniei. Brand Romania nu este doar un eseu despre imagine, ci o invitatie la reflectie si actiune: cum ne vedem noi insine si cum dorim sa fim vazuti de ceilalti. Prin combinatia de analiza si viziune, cartea se impune ca o referinta pentru oricine crede ca imaginea unei tari nu se improvizeaza, ci se construieste cu rabdare, luciditate si incredere in propriile resurse.
 
Concluzia de baza a autorului nu este foarte magulitoare pentru natura societatii romanesti contemporane: niciun demers real in directia conturarii unui brand nu este posibil daca Romania nu renunta definitiv la doua tare, le spun eu, care la noi se propaga istoric. Prima tara de depasit este trecerea de la o societate extractiva la o societate incluziva, deoarece societatile extractive sunt inchise, promoveaza doar interesele unor cercuri inchise si nu permit inovatia, dezvoltarea, implementarea de idei noi, modernizarea [...]; a doua tara care trebuie depasita, renuntarea cu orice pret la formele fara fond [...]. Chiar daca intensitatea si formele de manifestare ale acestor "tare" sunt intens discutate si chiar daca nu s-a cazut de acord asupra unui punct de vedere dominant, autorul trage un semnal de alarma si ne arata ca, pentru un "brand de tara" viabil, intreaga societate romaneasca trebuie sa se primeneasca, sa se adapteze, sa se schimbe in functie de lumea inconjuratoare. Suntem in mare parte de acord, sub rezerva ca acele "filoane identitare" nu trebuie si nu pot fi lasate sa se "topeasca" sub ritmul si exigentele modernizarii. Autorul este, de fapt, un "pionier" al domeniului si ne atrage atentia asupra unor importante chestiuni teoretice care presupun faurirea unui brand de tara. - Acad. Prof. Dr. Ioan-Aurel Pop

Am trait prea multe campanii de imagine ale Romaniei - scurte, fara substanta, mereu surprinzatoare, dar lipsite de fond si reduse la simple exercitii tactice. Cartea lui Bogdan Brinzas este o gura de aer proaspat: o analiza lucida si onesta a greselilor trecutului, dar si o viziune limpede pentru viitor. Romania nu are nevoie de artificii, ci de autenticitate, consecventa si curajul de a-si asuma cine este cu adevarat. Brand Romania este atat o oglinda a realitatii noastre, cat si un ghid solid pentru oricine gandeste serios la constructia unui brand de tara. - Stefan Iordache, COO Publicis Groupe Romania
 
Am bucuria sa va recomand cea mai pragmatica si completa carte de branding de tara scrisa pana acum. Pornind de la "filoanele identitare" ale Romaniei, Bogdan Brinzas identifica  doua  directiii majore: trecerea de la o societate extractiva (care promoveaza interesele unor cercuri restranse), la o societate incluziva si renuntarea  la formele fara fond. O carte recomandata  atat profesionistilor  din industrie cat si politicienilor. - Corneliu Vilsan, consultant de business si autor al cartii Phronesis Marketing
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X