Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Branding de tara. Romania

De (autor): E.M. Dobrescu , V. A. Chira , L. Trasa , N. Cimpoca

0
(0 review-uri)
Branding de tara. Romania - N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V. A. Chira, L. Trasa

Branding de tara. Romania

De (autor): E.M. Dobrescu , V. A. Chira , L. Trasa , N. Cimpoca

0
(0 review-uri)
Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
 
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. Univ. Dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
 
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii - de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding - care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Proiectul national "Un brand de tara pentru Romania“, pe care autoritatile se pare ca l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu in aceasta lucrare si isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile.

Coordonatori: Natalia Cimpoca, Vladimir Alexandru Chira, Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa
Citeste mai mult

-5%

PRP: 31.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

29.45Lei

29.45Lei

31.00 Lei

Primesti 29 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
 
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. Univ. Dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
 
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii - de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding - care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Proiectul national "Un brand de tara pentru Romania“, pe care autoritatile se pare ca l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu in aceasta lucrare si isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile.

Coordonatori: Natalia Cimpoca, Vladimir Alexandru Chira, Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one