Business Intelligence

De (autor): Ionica Oncioiu

0
(0 review-uri)
Business Intelligence - Ionica Oncioiu
Rasfoieste

Business Intelligence

De (autor): Ionica Oncioiu

0
(0 review-uri)
Pana acum cativa ani, metodele inteligentei artificiale (AI) erau exclusiv un subiect de discutie stiintifica, dar astazi isi gasesc tot mai mult drum in produsele de zi cu zi. In acelasi timp, cantitatea de date produse si disponibile este in crestere datorita digitalizarii tot mai mari, integrarii sistemelor digitale de masurare si control si schimbului automat intre dispozitive (Internet of Things). In viitor, utilizarea business intelligence (BI) si o privire in trecut nu vor mai fi suficiente pentru majoritatea companiilor.

Business Intelligence (BI) cuprinde toate functiile si toate industriile si poate oferi valoare pentru afaceri numai atunci cand este folosita eficient de oameni. Avand in vedere ca business intelligence ofera beneficii semnificative in atat de multe industrii si toate functiile de afaceri, nu este surprinzator ca a ajuns in topul prioritatilor de investitii IT ale multor companii. Multe firme de analisti si sondaje citeaza acesta disciplina drept prioritatea numarul unu sau numarul doi de investitii IT.

Sarcina principala a BI este furnizarea de suport de decizie pentru activitatile de afaceri bazate pe informatii empirice. In contextul afacerii luate in considerare, suportul decizional poate fi la diferite niveluri, de la suport operational pentru o anumita activitate de afaceri pana la sprijin strategic la nivelul superior al unei organizatii. In consecinta, termenul BI rezuma un set imens de modele si metode analitice, cum ar fi raportarea, depozitarea datelor, extragerea datelor, minarea proceselor, analiza predictiva, extragerea organizationala sau extragerea textului.

Elementele de baza ale BI sunt datele despre afacere, care se refera fie la descrierea procesului, fie la instante ale procesului. Aceste date pot avea puncte de vedere diferite asupra procesului definite de urmatoarele caracteristici structurale: o vizualizare a evenimentelor, care inregistreaza documentatia detaliata a anumitor evenimente; o vedere de stare, care monitorizeaza dezvoltarea anumitor atribute ale instantelor de proces in timp; si o vedere in sectiune transversala, care ofera informatii rezumative ale atributelor caracteristice pentru instante de proces inregistrate intr-o anumita perioada de timp. 
Citeste mai mult

nou

42.00Lei

42.00Lei

Primesti 42 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare marti, 17 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Pana acum cativa ani, metodele inteligentei artificiale (AI) erau exclusiv un subiect de discutie stiintifica, dar astazi isi gasesc tot mai mult drum in produsele de zi cu zi. In acelasi timp, cantitatea de date produse si disponibile este in crestere datorita digitalizarii tot mai mari, integrarii sistemelor digitale de masurare si control si schimbului automat intre dispozitive (Internet of Things). In viitor, utilizarea business intelligence (BI) si o privire in trecut nu vor mai fi suficiente pentru majoritatea companiilor.

Business Intelligence (BI) cuprinde toate functiile si toate industriile si poate oferi valoare pentru afaceri numai atunci cand este folosita eficient de oameni. Avand in vedere ca business intelligence ofera beneficii semnificative in atat de multe industrii si toate functiile de afaceri, nu este surprinzator ca a ajuns in topul prioritatilor de investitii IT ale multor companii. Multe firme de analisti si sondaje citeaza acesta disciplina drept prioritatea numarul unu sau numarul doi de investitii IT.

Sarcina principala a BI este furnizarea de suport de decizie pentru activitatile de afaceri bazate pe informatii empirice. In contextul afacerii luate in considerare, suportul decizional poate fi la diferite niveluri, de la suport operational pentru o anumita activitate de afaceri pana la sprijin strategic la nivelul superior al unei organizatii. In consecinta, termenul BI rezuma un set imens de modele si metode analitice, cum ar fi raportarea, depozitarea datelor, extragerea datelor, minarea proceselor, analiza predictiva, extragerea organizationala sau extragerea textului.

Elementele de baza ale BI sunt datele despre afacere, care se refera fie la descrierea procesului, fie la instante ale procesului. Aceste date pot avea puncte de vedere diferite asupra procesului definite de urmatoarele caracteristici structurale: o vizualizare a evenimentelor, care inregistreaza documentatia detaliata a anumitor evenimente; o vedere de stare, care monitorizeaza dezvoltarea anumitor atribute ale instantelor de proces in timp; si o vedere in sectiune transversala, care ofera informatii rezumative ale atributelor caracteristice pentru instante de proces inregistrate intr-o anumita perioada de timp. 
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one