headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% -30% la Corint si Leda

siii TRANSPORT GRATUIT

la TOATE comenzile peste 50 lei!

Profita acum!

Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX

Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX - Sebastian-Raul Pavel
Rasfoieste

Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX

Lucrarea de fata constituie o relevanta contributie la cercetarea dezvoltarii pietei de carte din Romania secolului XX, cu implicatii profunde pentru viitorul acestui sector important. - Prof univ. dr. Delia Cristina Balaban, Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB, Cluj-Napoca
 
Tema generala a cercetarii este destinul cartii in cultura noastra moderna, autorul ramificand-o si urmarind diversele ei filoane, influente si implicatii in tesuturile adanci ale societatii, conjugand astfel multiple perspective de analiza: sociologice, economice, politice, institutionale, administrative, educative si culturale. Astfel ca formarea si evolutia pietei de carte in spatiul romanesc, in perioada de timp care face obiectul cercetarii, sunt analizate printr-o raportare sistematica la tranzitia structurilor politice si economice spre modernitate, la conditiile sociale in care a avut loc acest proces, la dificultatile si obstacolele, de tot felul, pe care le-a intampinat in diferite momente. Asadar, autorul reuseste sa proiecteze asupra temei o perspectiva realmente interdisciplinara, sa articuleze intr-o imagine complexa informatii si analize despre contextele economice, sociale, educationale si institutionale care influentau si conditionau productia de carte, difuzarea si consumul ei.
Lucrarea de fata impresioneaza prin bogatia si varietatea surselor studiate si invocate, prin modul adecvat in care plaseaza istoria cartii in istoria sociala, economica si politica a societatii romanesti, prin deplasarea explicatiei din sfera strict spirituala si culturala spre conditiile economice si sociale care influenteza productia si distributia cartii, cele care incurajeaza si descurajeaza achizitia de carte, precum si motivatiile care stimuleaza lectura. Judecatile autorului asupra unor situatii istorice problematice, asupra unor personalitati din istoria cartii romanesti, sunt echilibrate dar nu lipsite de critica, autorul delimitandu-se, nuantat, de cliseele si etichetele simpliste, de interpretarile care generalizeaza nefiresc. - Prof. univ. dr. Grigore Georgiu, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA
Citeste mai mult

49.00Lei

49.00Lei

Primesti 49 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Lucrarea de fata constituie o relevanta contributie la cercetarea dezvoltarii pietei de carte din Romania secolului XX, cu implicatii profunde pentru viitorul acestui sector important. - Prof univ. dr. Delia Cristina Balaban, Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB, Cluj-Napoca
 
Tema generala a cercetarii este destinul cartii in cultura noastra moderna, autorul ramificand-o si urmarind diversele ei filoane, influente si implicatii in tesuturile adanci ale societatii, conjugand astfel multiple perspective de analiza: sociologice, economice, politice, institutionale, administrative, educative si culturale. Astfel ca formarea si evolutia pietei de carte in spatiul romanesc, in perioada de timp care face obiectul cercetarii, sunt analizate printr-o raportare sistematica la tranzitia structurilor politice si economice spre modernitate, la conditiile sociale in care a avut loc acest proces, la dificultatile si obstacolele, de tot felul, pe care le-a intampinat in diferite momente. Asadar, autorul reuseste sa proiecteze asupra temei o perspectiva realmente interdisciplinara, sa articuleze intr-o imagine complexa informatii si analize despre contextele economice, sociale, educationale si institutionale care influentau si conditionau productia de carte, difuzarea si consumul ei.
Lucrarea de fata impresioneaza prin bogatia si varietatea surselor studiate si invocate, prin modul adecvat in care plaseaza istoria cartii in istoria sociala, economica si politica a societatii romanesti, prin deplasarea explicatiei din sfera strict spirituala si culturala spre conditiile economice si sociale care influenteza productia si distributia cartii, cele care incurajeaza si descurajeaza achizitia de carte, precum si motivatiile care stimuleaza lectura. Judecatile autorului asupra unor situatii istorice problematice, asupra unor personalitati din istoria cartii romanesti, sunt echilibrate dar nu lipsite de critica, autorul delimitandu-se, nuantat, de cliseele si etichetele simpliste, de interpretarile care generalizeaza nefiresc. - Prof. univ. dr. Grigore Georgiu, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

TCristina 02/08/2023 12:44
green icon awesome check Achizitie verificata
O lucrare-compendiu extraordinară care printr-o gamă largă de resurse prețioase reușește să imerseze cititorul în tainele „obsedantului deceniu”. Aduce cu siguranță o contribuție relevantă în ceea ce privește cercetarea pieții de carte din România.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one