Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Reduceri de vacanță? 😍 Avem!

🔥-77% -20%🔥

La toate titlurile TREI

Răsfoiește și comandă >

Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia?

De (autor): Cristian China-Birta

0
(0 review-uri)
Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? - Cristian China-Birta

Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia?

De (autor): Cristian China-Birta

0
(0 review-uri)
Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? Cum sa transformi aceste resurse digitale in avantaje pentru brandul tau de Cristian China-Birta "Chinezu"

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri. Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.
 
Cartea este destinata oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor sa inteleaga cat mai bine cum pot sa foloseasca aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obtine beneficii pentru brandul sau afacerea lor.
 
Cartea contine intregul traseu pe care sa il faci atunci cand decizi sa faci o campanie cu influenceri. Incepand cu intrebarea fundamentala daca merita sau nu sa faci acea campanie, trecand prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum ii platesti si cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursa fundamentala pentru oricine doreste sa investeasca bugete in influencer marketing.
Citeste mai mult

54.60Lei

54.60Lei

Primesti 54 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare luni, 14 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? Cum sa transformi aceste resurse digitale in avantaje pentru brandul tau de Cristian China-Birta "Chinezu"

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri. Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.
 
Cartea este destinata oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor sa inteleaga cat mai bine cum pot sa foloseasca aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obtine beneficii pentru brandul sau afacerea lor.
 
Cartea contine intregul traseu pe care sa il faci atunci cand decizi sa faci o campanie cu influenceri. Incepand cu intrebarea fundamentala daca merita sau nu sa faci acea campanie, trecand prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum ii platesti si cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursa fundamentala pentru oricine doreste sa investeasca bugete in influencer marketing.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one