Razboiul s-a sfarsit, dar secretele ei sunt pe cale sa iasa la iveala.
De la autoarea de bestsellere Natasha Lester, o poveste captivanta, despre o femeie care se straduieste sa uite rolul pe care l-a jucat in cel de-Al Doilea Razboi Mondial, construindu-si o viata noua la Paris, ca PR al Casei Dior.
1943. Dupa ce a condus mai multe campanii publicitare de succes la New York, Alix St. Pierre intra in atentia guvernului american si se trezeste recrutata intr-o organizatie de spionaj. Inrolata ca spion, e trimisa in Europa, unde i se incredinteaza sarcina de a se apropia de un nazist care ar putea fi dispus sa ajute Aliatii, existand insa riscul ca acesta sa fie un agent dublu.
1946. Hotarata sa-si uite trecutul intunecat, Alix se muta la Paris pentru a lucra ca PR al Casei Christian Dior, ce urmeaza sa fie lansata in lumea modei. Dar cand o figura din vechea ei viata isi face aparitia si ameninta sa-i puna in pericol viitorul, Alix isi da seama ca va trebui sa recurga la actiuni drastice pentru a face pace cu trecutul.
Un roman complex, in care Natasha Lester leaga cu maiestrie toate firele narative ce traseaza destinul unei protagoniste cu o viata pe cat de periculoasa, pe atat de fermecatoare. - Anamaria Manolescu, coordonatoarea colectiei
Nemira Fiction
Traducere din limba engleza de Roxana Olteanu.
Fragment din cartea "Cele trei vieti ale lui Alix St. Pierre" de Natasha Lester:
"Alix a alergat inapoi la pensiune, manata de foarte multe sentimente - furie, uimire, hotarare. Si poate si un pic de mandrie.
Nu era prima data de cand venise la Paris cand simtea ca i se reaprinde demnitatea pe care o avusese odata. Era ceva fragil si nu voia sa analizeze prea mult senzatia, de teama sa nu dispara, dar in acelasi timp voia sa fie motivata de ea. Daca ar fi fost concediata in urma cu doua luni, probabil s-ar fi gandit ca ar fi fost mai simplu sa renunte decat sa lupte.
Nu acum.
A trecut la treaba, punandu-si pe ea un costum cenusiu vechi, din timpul razboiului. Si-a strans parul intr-un coc neglijent si si-a sters trasaturile, indepartand tot machiajul. Nu ca si-ar fi imaginat ca era de o frumusete izbitoare, dar Elvetia o invatase ca atunci cand era machiata si imbracata elegant, ochii ei - departati si verzi ca ochii unei pisici noaptea buzele si sprancenele inalte le pareau unora atragatoare. Si-a indesat pe cap o palarie oribila cu boruri mari, pe care a asezat-o intr-o parte si a tras-o astfel incat sa ii acopere un ochi, pentru ca nu voia sa fie recunoscuta.
Avea toata ziua la dispozitie si doua chestiuni de aflat: cine era barbatul pe care ea il stiuse drept La Voce, barbatul care voia sa o goneasca din Paris inainte sa-l goneasca ea pe el, si cine naiba ii inscenase povestea cu schita. La BSS invatase ca atunci cand ai o mie de probleme de rezolvat, incepi cu cea pentru care ai o pista, si uneori pista aceea poate sa deznoade un alt fir.
In clipa aceea, Ritz era prima pista. Frank era acolo. Anthony March avea acolo un apartament. Iar Becky Gordon, cea care primise schita, tot acolo statea. Alix avea sa-l abordeze pe Frank cu privire la La Voce, in timp ce va astepta ca Becky - si poate Anthony - sa-si termine activitatea pe ziua aceea."