Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Celebritatile digitale si publicitatea

De (autor): Mihai Chirica

0
(0 review-uri)
Celebritatile digitale si publicitatea - Mihai Chirica
Rasfoieste

Celebritatile digitale si publicitatea

De (autor): Mihai Chirica

0
(0 review-uri)
Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare. Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen. Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. - Ioana Iancu
Citeste mai mult

51.81Lei

51.81Lei

Primesti 51 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare marti, 28 octombrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare. Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen. Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. - Ioana Iancu
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X