headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CUPON activ: LIB20RANDURI

Aplica-l in comanda »

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online

De (autor): Ana Maria Violeta Voloc

0
(0 review-uri)
Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online - Ana-Maria-Violeta Voloc
Rasfoieste

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online

De (autor): Ana Maria Violeta Voloc

0
(0 review-uri)
Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online. Studiu de caz: Banca Nationala a Romaniei

O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania, comunicarea bancilor centrale constituie un domeniu de analiza retativ recent, remarcandu-se prin potentialul demonstrat in descifrarea povestii din spatele unor institutii care obisnuiau, in urma cu mai bine de doua decenii, sa se inchida intr-un "turn de fildes". Lucrarea de fata le permite cititorilor sa priveasca dincolo de ziduri si sa patrunda intr-un univers al comunicarii institutionale explorat de putini cercetatori, avand in vedere nivelul ridicat de abstractizare a informatiilor transmise de catre o banca centrala.
In prezent, bancile centrale sunt mai deschise si mai transparente in procesul de comunicare externa, dar drumul parcurs pana in acest moment a fost destul de lung si continua sa fie unul plin de oportunitati si de provocari.
In acest volum, autoarea isi propune sa identifice strategia de comunicare a Bancii Nationle a Romaniei, prin prisma modului in care aceasta institutie stabiteste agenda publica in Romania utilizand retelele sociale online. Cercetarea este una complexa, intrucat exploreaza atat perspectiva "dinauntru", pe baza analizarii continutului propriu-zis al comunicarii Bancii Nationale a Romaniei si a interviurilor cu experii de prim rang din banca centrala, cat si "din afara", prin intermediul discutiilor cu publicul larg - un segment de audienta mai putin conventional pentru o autoritate monetara.
Lucrarea este utila practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si celor interesati de complexitatea procesului de comunicare in cazul unei institutii care asigura un bun public extrem de valoros: stabilitatea preturilor. - Prof. univ. dr. Nicoleta Corbu
Citește mai mult

51.81Lei

51.81Lei

Primești 51 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare joi, 27 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online. Studiu de caz: Banca Nationala a Romaniei

O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania, comunicarea bancilor centrale constituie un domeniu de analiza retativ recent, remarcandu-se prin potentialul demonstrat in descifrarea povestii din spatele unor institutii care obisnuiau, in urma cu mai bine de doua decenii, sa se inchida intr-un "turn de fildes". Lucrarea de fata le permite cititorilor sa priveasca dincolo de ziduri si sa patrunda intr-un univers al comunicarii institutionale explorat de putini cercetatori, avand in vedere nivelul ridicat de abstractizare a informatiilor transmise de catre o banca centrala.
In prezent, bancile centrale sunt mai deschise si mai transparente in procesul de comunicare externa, dar drumul parcurs pana in acest moment a fost destul de lung si continua sa fie unul plin de oportunitati si de provocari.
In acest volum, autoarea isi propune sa identifice strategia de comunicare a Bancii Nationle a Romaniei, prin prisma modului in care aceasta institutie stabiteste agenda publica in Romania utilizand retelele sociale online. Cercetarea este una complexa, intrucat exploreaza atat perspectiva "dinauntru", pe baza analizarii continutului propriu-zis al comunicarii Bancii Nationale a Romaniei si a interviurilor cu experii de prim rang din banca centrala, cat si "din afara", prin intermediul discutiilor cu publicul larg - un segment de audienta mai putin conventional pentru o autoritate monetara.
Lucrarea este utila practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si celor interesati de complexitatea procesului de comunicare in cazul unei institutii care asigura un bun public extrem de valoros: stabilitatea preturilor. - Prof. univ. dr. Nicoleta Corbu
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo