Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Contractul de vanzare

De (autor): Oana Elena Gheorghe

0
(0 review-uri)
Contractul de vanzare - Oana Elena Gheorghe
Rasfoieste

Contractul de vanzare

De (autor): Oana Elena Gheorghe

0
(0 review-uri)
Contractul de vanzare. Pachete de servicii de calatorie si servicii de calatorie asociate
 
Intr-o lume in care turismul este tot mai dinamic, iar consumatorul devine tot mai constient de drepturile sale, lucrarea ofera o analiza esentiala a contractului ce sta la baza organizarii: contractul de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie.
 
Autoarea propune o perspectiva originala si interdisciplinara asupra unui subiect actual, aflat la confluenta dintre drept, economie si sociologie. Sunt analizate atat cadrul normativ european si romanesc, cat si implicatiile practice ale acestui tip de contract, de la formare pana la raspunderea in caz de neexecutare, fiind tratate particularitatile clauzelor contractuale, obligatiile partilor si mecanismele de protectie a calatorului, cu accent pe reglementarile Directivei (UE) 2302/2015 si ale O.G. nr. 2/2018.
 
Studiul aduce o contributie valoroasa la dezvoltarea doctrinei in domeniul contractelor si o invitatie la reflectie asupra modului in care dreptul poate proteja echilibrul dintre interesele comerciale si cele ale consumatorilor. Sustinuta de argumente solide din doctrina si jurisprudenta, lucrarea devine un ghid indispensabil pentru toti cei care doresc sa inteleaga mai bine provocarile si responsabilitatile care decurg din acest tip de contract. 
 
Din cuprins:
• Piata globala a serviciilor de calatorie si reglementarea acesteia
• Notiunea, natura juridica, specificitatea si formarea contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Efectele contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Modificarea, transferul si incetarea contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Raspunderea pentru neexecutarea contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Concluzii si propuneri de lege ferenda
 
Puncte forte:
• abordarea multidisciplinara;
• actualitate si relevanta;
• structura clara si bine organizata;
• utilizarea datelor statistice si grafice;
• accent pe protectia consumatorului;
• fundamentare solida pe doctrina si jurisprudenta actuala.
Citește mai mult

100.33Lei

100.33Lei

Primești 100 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 26 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Contractul de vanzare. Pachete de servicii de calatorie si servicii de calatorie asociate
 
Intr-o lume in care turismul este tot mai dinamic, iar consumatorul devine tot mai constient de drepturile sale, lucrarea ofera o analiza esentiala a contractului ce sta la baza organizarii: contractul de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie.
 
Autoarea propune o perspectiva originala si interdisciplinara asupra unui subiect actual, aflat la confluenta dintre drept, economie si sociologie. Sunt analizate atat cadrul normativ european si romanesc, cat si implicatiile practice ale acestui tip de contract, de la formare pana la raspunderea in caz de neexecutare, fiind tratate particularitatile clauzelor contractuale, obligatiile partilor si mecanismele de protectie a calatorului, cu accent pe reglementarile Directivei (UE) 2302/2015 si ale O.G. nr. 2/2018.
 
Studiul aduce o contributie valoroasa la dezvoltarea doctrinei in domeniul contractelor si o invitatie la reflectie asupra modului in care dreptul poate proteja echilibrul dintre interesele comerciale si cele ale consumatorilor. Sustinuta de argumente solide din doctrina si jurisprudenta, lucrarea devine un ghid indispensabil pentru toti cei care doresc sa inteleaga mai bine provocarile si responsabilitatile care decurg din acest tip de contract. 
 
Din cuprins:
• Piata globala a serviciilor de calatorie si reglementarea acesteia
• Notiunea, natura juridica, specificitatea si formarea contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Efectele contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Modificarea, transferul si incetarea contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Raspunderea pentru neexecutarea contractului de vanzare a pachetelor de servicii de calatorie
• Concluzii si propuneri de lege ferenda
 
Puncte forte:
• abordarea multidisciplinara;
• actualitate si relevanta;
• structura clara si bine organizata;
• utilizarea datelor statistice si grafice;
• accent pe protectia consumatorului;
• fundamentare solida pe doctrina si jurisprudenta actuala.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo