Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts: The Dark Side of Social Media for Brands

De (autor): Angeline Close Scheinbaum

Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts: The Dark Side of Social Media for Brands - Angeline Close Scheinbaum

Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts: The Dark Side of Social Media for Brands

De (autor): Angeline Close Scheinbaum

This book examines the complexities of unintended consequences of social media that often impact brands and companies from both an economic and a reputational lens. It introduces the term “corporate cancel culture” highlighting the growing trend amongst customers to leverage social media to communicate their grievances with companies.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 451.10 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

405.99Lei

405.99Lei

451.10 Lei

Primești 405 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

This book examines the complexities of unintended consequences of social media that often impact brands and companies from both an economic and a reputational lens. It introduces the term “corporate cancel culture” highlighting the growing trend amongst customers to leverage social media to communicate their grievances with companies.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo