Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-20% -83% la Humanitas

siii Transport GRATUIT

la toate comenzile peste 50 lei!

Comanda acum!
Close

Creatorii de hituri

De (autor): Derek Thompson

0
(0 reviews)
Creatorii de hituri - Derek Thompson
Rasfoieste

Creatorii de hituri

De (autor): Derek Thompson

0
(0 reviews)
In aceasta lucrare de investigatie originala, Derek Thompson dezvaluie psihologia ascunsa a motivelor pentru care ne plac anumite lucruri si explica economia pietelor culturale care ne contureaza vietile fara sa ne dam seama. Autorul demonteaza miturile siropoase despre crearea hiturilor care domina cultura pop si afacerile si ne arata ca succesul nu depinde doar de calitate – unele dintre cele mai populare produse din istorie s-au aflat la un pas de esec.

De la inceputurile artei impresioniste pana la viitorul Facebook, de la micii designeri de pe Etsy pana la originile Star Wars, Derek Thompson nu lasa nimic necercetat, pentru a ne spune povestea fascinanta a modului in care functioneaza cultura si a motivelor pentru care unele produse au priza la public.

In Creatorii de hituri, Derek Thompson investigheaza:

•  Legatura secreta dintre atractivitatea programelor postului ESPN si refrenele memorabile ale cantaretului The Weeknd;
•  Motivele pentru care Facebook este cel mai important ziar al lumii moderne;
•  Modul in care criticii publicitatii au anticipat ascensiunea lui Donald Trump;
•  Cum un scolar de clasa a V-a a lansat din intamplare „Rock Around the Clock”, cel mai mare hit din istoria rock-and-rollului;
•  Motivele pentru care Barack Obama si autorii discursurilor lui se considera compozitori;
•  Modul in care Disney a cucerit lumea si, cu toate acestea,viitorul hiturilor apartine amatorilor si indivizilor cu simt practic;
•  Cum un colectionar francez a creat canonul impresionist din pura intamplare;
•  Dovezile care arata ca hiturile muzicale nu sunt intotdeauna si cele mai bune;
•  Motivele pentru care aproape toate blockbusterele de la Hollywood sunt continuari, remake-uri si adaptari;
•  Modul in care statisticienii au demonstrat ca „viralizarea” este un mit.

Captivanta si plina de surprize legate de motivele pentru care unele idei prind avant, iar altele nu se desprind niciodata de la sol. Aceasta carte continua ceea ce a inceput The Tipping Point.

Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua

De ceva vreme, Derek Thompson este una dintre cele mai stralucite voci noi ale jurnalismului american si, prin intermediul acestui volum, devine una dintre cele mai stralucite voci noi din lumea cartilor de nonfictiune. Creatorii de hituri ofera o perspectiva convingatoare asupra modului in care functioneaza mass-media si a felului in care se raspandesc ideile.

Daniel H. Pink, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste

Creatorii de hituri este o lectura fantastica, o combinatie spumoasa de povestiri fascinante, date stiintifice de ultima ora si sfaturi de business minunate. Thompson impartaseste mai multe idei interesante per paragraf decat orice alt scriitor din ziua de astazi. Aceasta carte este o biblie pentru oricine a incercat vreodata sa promoveze ceva, de la produse, oameni si idei pana la carti, filme si seriale de televiziune.

Adam Alter, autorul cartilor Roz tranchilizant si Irresistible

O explorare fascinanta a relatiei dintre vocatie si sarguinta, o analiza a modurilor in care totul – de la imigratie pana la distributie – contribuie la modelarea imaginatiei populare. Dupa ce o vei citi, probabil ca nu te vei mai uita cu aceiasi ochi la filmul sau cantecul preferat. O lectura obligatorie pentru oricine lucreaza in industria divertismentului.

Simon Kinberg, producatorul filmului Martianul, scenarist si producator pentru filmele din seria X-MEN
Citeste mai mult

49.00Lei

Sau 4900 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

In aceasta lucrare de investigatie originala, Derek Thompson dezvaluie psihologia ascunsa a motivelor pentru care ne plac anumite lucruri si explica economia pietelor culturale care ne contureaza vietile fara sa ne dam seama. Autorul demonteaza miturile siropoase despre crearea hiturilor care domina cultura pop si afacerile si ne arata ca succesul nu depinde doar de calitate – unele dintre cele mai populare produse din istorie s-au aflat la un pas de esec.

De la inceputurile artei impresioniste pana la viitorul Facebook, de la micii designeri de pe Etsy pana la originile Star Wars, Derek Thompson nu lasa nimic necercetat, pentru a ne spune povestea fascinanta a modului in care functioneaza cultura si a motivelor pentru care unele produse au priza la public.

In Creatorii de hituri, Derek Thompson investigheaza:

•  Legatura secreta dintre atractivitatea programelor postului ESPN si refrenele memorabile ale cantaretului The Weeknd;
•  Motivele pentru care Facebook este cel mai important ziar al lumii moderne;
•  Modul in care criticii publicitatii au anticipat ascensiunea lui Donald Trump;
•  Cum un scolar de clasa a V-a a lansat din intamplare „Rock Around the Clock”, cel mai mare hit din istoria rock-and-rollului;
•  Motivele pentru care Barack Obama si autorii discursurilor lui se considera compozitori;
•  Modul in care Disney a cucerit lumea si, cu toate acestea,viitorul hiturilor apartine amatorilor si indivizilor cu simt practic;
•  Cum un colectionar francez a creat canonul impresionist din pura intamplare;
•  Dovezile care arata ca hiturile muzicale nu sunt intotdeauna si cele mai bune;
•  Motivele pentru care aproape toate blockbusterele de la Hollywood sunt continuari, remake-uri si adaptari;
•  Modul in care statisticienii au demonstrat ca „viralizarea” este un mit.

Captivanta si plina de surprize legate de motivele pentru care unele idei prind avant, iar altele nu se desprind niciodata de la sol. Aceasta carte continua ceea ce a inceput The Tipping Point.

Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua

De ceva vreme, Derek Thompson este una dintre cele mai stralucite voci noi ale jurnalismului american si, prin intermediul acestui volum, devine una dintre cele mai stralucite voci noi din lumea cartilor de nonfictiune. Creatorii de hituri ofera o perspectiva convingatoare asupra modului in care functioneaza mass-media si a felului in care se raspandesc ideile.

Daniel H. Pink, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste

Creatorii de hituri este o lectura fantastica, o combinatie spumoasa de povestiri fascinante, date stiintifice de ultima ora si sfaturi de business minunate. Thompson impartaseste mai multe idei interesante per paragraf decat orice alt scriitor din ziua de astazi. Aceasta carte este o biblie pentru oricine a incercat vreodata sa promoveze ceva, de la produse, oameni si idei pana la carti, filme si seriale de televiziune.

Adam Alter, autorul cartilor Roz tranchilizant si Irresistible

O explorare fascinanta a relatiei dintre vocatie si sarguinta, o analiza a modurilor in care totul – de la imigratie pana la distributie – contribuie la modelarea imaginatiei populare. Dupa ce o vei citi, probabil ca nu te vei mai uita cu aceiasi ochi la filmul sau cantecul preferat. O lectura obligatorie pentru oricine lucreaza in industria divertismentului.

Simon Kinberg, producatorul filmului Martianul, scenarist si producator pentru filmele din seria X-MEN
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one