Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cum mi-am construit afacerea

De (autor): Guy Raz

0
(0 review-uri)
Cum mi-am construit afacerea - Guy Raz
Rasfoieste

Cum mi-am construit afacerea

De (autor): Guy Raz

0
(0 review-uri)
Cum mi-am construit afacerea: Cai neasteptate spre succes de la cei mai inspiratori antreprenori ai lumii / How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World's Most Inspiring Entrepreneurs de Guy Raz cu Nils Parker este o carte pe care o va citi cu sufletul la gura orice individ care are sau aspira sa isi construiasca propria afacere. Volumul de fata este o sinteza a sutelor de interviuri luate de Guy Raz unor antreprenori care activeaza in cele mai diverse domenii de activitate - de la industria alimentara si a bunurilor de larg consum, pana la industria ospitaliera si tehnologie - si a lectiilor pe care le-a invatat din acestea. Asadar, daca esti curios cum s-au nascut unele dintre cele mai mari afaceri din lume, cum au supravietuit in momentele dificile, cum si-au pastrat cei mai buni oameni, cum s-au finantat si prin ce s-au diferentiat de alte afaceri asemanatoare, aceasta este este cartea pe care trebuie sa o citesti!
 
Guy Raz este un fost jurnalist, corespondent de razboi si absolvent al Scolii de Afaceri de la Harvard care a avut o cariera infloritoare in radio, dupa care s-a reorientat catre o activitate independenta. Asa a ajuns sa creeze sau sa cofinanteze cinci podcasturi care au generat un profit cumulat de milioane de dolari, fiind ascultate lunar de 19 milioane de oameni. Ulterior si-a infiintat propria companie de productie, desi in trecut era ferm convins ca nu isi va infiinta niciodata propria afacere. Dar, in cazul lui, pasiunea pentru ce facea - podcasturi - s-a transformat aproape singura intr-o afacere. 
 
Studiile de caz folosite pentru a ilustra sfaturile utile din aceasta carte, se refera la idei spontane de afaceri precum: Allbirds, Spanx, FUBU, Away, Headspace, Glitch sau Stacy's Pita Chips, dar si la idei elaborate de afaceri, care s-au nascut si au crescut din pasiunea unor antreprenori dornici sa transforme lumea in care s-au nascut, precum: Bonobos, Airbnb, Dermatologica, Method, Clif Bar, Levi Strauss, Southwest Airlines sau Shopify.
 
Cartea este impartita in trei parti dupa cum urmeaza:
 
Partea I: Chemarea
 
Cum se nasc marile afaceri? De unde porneste totul? Daca citesti aceasta carte probabil ca ti-ai pus, nu doar o data, aceste intrebari. Guy Raz are cateva raspunsuri pentru tine, insotite de cateva studii de caz edificatoare. 
 
Asadar, iata care sunt sfaturile autorului pentru cei care vor sa inceapa o afacere dar nu stiu de unde sa inceapa:
 
• Fii deschis la idei noi!
 
Asa cum a fost Jose Andres care a infiintat la inceputul anilor '90 un restaurant cu portii mici, numit Jaleo si care a fost imitat de mii de competitori. Sau Lisa Price fondatoarea marcii de produse de infrumusetare Carol's Daughter pe care L'Oreal, a cumparat-o in 2014 pentru 50 de milioane de dolari. Lisa Price si-a inceput afacerea acasa, dintr-o pasiune pentru parfumuri, fabricand creme si lotiuni ambalate in borcanase de mancare pentru bebelusi.
 
• Intraba-te daca este periculos sau doar infricosator?
 
Jim Koch a renuntat la 25 de ani la studiile pentru diploma de doctorat in drept, si pentru cea de masterat in administrarea afacerilor, si a devenit instructor intr-un parc de aventura. Mai tarziu, se putea considera un om implinit: avea o pozitie mai mult decat sigura in domeniul consultantei in afaceri, doi copii, o viata fericita. Si atunci, a renuntat la jobul sau sigur si bine platit pentru a o lua de la capat si a crea berea Sam Adams.
 
Dar el nu a fost singurul care a renuntat la ceva ce parea de viitor pentru a crea ceva cu adevarat valoros. Steve Jobs, Bill Gates, Mark Zuckerberg, Michael Dell si Evan Williams au facut acelasi lucru la vremea lor si au avut numai de castigat.
 
Cu totii au reusit pentru ca s-au temut de un singur lucru, acela de a nu-si rata viata nefacand ceea ce le place.
 
• Renunta la zona de siguranta... dar fara riscuri
 
Afla povestea lui Daymond John si a brandului de imbracaminte creat de el, FUBU si te vei convinge ca, ei bine... se poate si asa. Adica sa incepi o afacere dar sa ai un plan de rezerva in caz ca nu merge. Asa cum au avut si: Sara Blakely, fondatoarea miliardara a companiei Spanx, Mark Cuban, antreprenor in mediul online si coleg de emisiune cu Daymond John, sau David Neeleman - fondatorul JetBlue Airways.
 
• Cerceteaza terenul
 
Asa cum a facut Jen Rubio care a infiintat impreuna cu prietena ei Steph Korey compania de bagaje Away. Si alti fondatori care au cercetat terenul pentru a-si acoperi lacunele in privinta cunostintelor, astfel incat lucrurile pe care le-au construit sa nu se prabuseasca din cauza lipsei unei fundatii solide.
• Gaseste-ti un cofondator
 
Pentru ca gasirea partenerului potrivit poate facilita punerea in practica a oricarei idei bune, indiferent de cat de misterioasa, ezoterica sau depasita ar parea, asa cum s-a intamplat in cazul lui Adam Lowry si Eric Ryan, cofondatorii companiei producatoare de produse de curatenie Method.
 
• Finanteaza afacerea - bootstrappingul
 
Afla ce inseamna bootstrappingul si invata sa il folosesti in afacerea ta pentru a o finanta si pentru a pastra controlul asupra ei cat poti de mult. Asa cum au facut Joe Gebbia, Brian Chesky si Nathan Blecharczyk care au realizat prin forte proprii platforma online de intermediere din domeniul ospitalitatii, Airbnb. Invata de la alti antreprenori si alte metode sigure de a obtine bani pentru afacearea ta. Studiile de caz referitoare la Gordon si Carole Segal, fondatorii Crate & Barrel sau la Jeff Bezos, fondatorul Amazon sunt suficient de convingatoare in acest sens.

• Spune-ti povestea cum trebuie
 
Asa cum a facut-o de exemplu Whitney Wolfe - fondatoarea aplicatiei pentru intalniri, Bumble.
 
• Reitereaza, reitereaza, reitereaza
 
Citeste studiul de caz referitor la Tim Brown si Joey Zwillinger, fondatorii tenisilor de alergare din lana merinos Allbirds si afla ce inseamna evolutia treptata a unui produs sau serviciu. La fel de concludent va fi in acest sens si studiul de caz referitor la Peter Rahal si modul in care a perfectionat batonul proteic RXBar de-a lungul anilor.
 
Partea a II-a: Test(e)
 
Daca in capitolul precedent a fost vorba despre sfaturi pentru tinerii antreprenori, in acest capitol este vorba despre lectiile pe care antreprenorii le-au extras din povestea lor de business si de care ar trebui sa tii cont atunci cand vei pune temelia business-ului tau. Iata care sunt acestea:
• Intra pe usa din spate: sau asa cum spunea Peter Thiel intr-un discurs tinut in 2014 la Centrul Stanford pentru Dezvoltare Profesionala: ,,Nu incerca mereu sa intri pe usita pe care se inghesuie toata lumea. Ia-o pe dupa colt si intra pe poarta uriasa in fata careia nu se afla nimeni".  
• Totul tine de amplasare: vei intelege de ce citind studiul de caz referitor la Tobi Lutke, fondatorul companiei Shopify, care si-a stabilit sediul in Ottawa, Ontario si nu in Silicon Valley.
• Atrage atentia: starneste rumoare, sau asa cum spunea scriitorul si investitorul Tim Ferriss -"efectul de sunet surround".  Afla cum din acest capitol, inspirandu-te din marele succes al comediei "Marea mahmureala" sau din cel al lui Randy Hetrick - creatorul sistemului de antrenament TRX Suspension Training.
• Rezista in fata marii incercari: de multe ori te vei lovi de situatii ca antreprenor in care vei dori sa renunti. Dar nu intotdeauna aceasta este calea, asa cum vei vedea din studiile de caz ale lui Gary Hirshberg si Samuel Kaymen si a companiei lor Stonyfield Farm, sau din experienta fondatorilor Airbnb.
• Finanteaza afacerea: bani de la investitori profesionisti. Acest capitol este despre cum sa te gandesti la strangerea de fonduri de la investitori profesionisti, odata ce ai ajuns la concluzia ca s-ar putea sa ai nevoie de ei. Este despre intelegerea lumii banilor din investitii si mentalitatii investitorilor profesionisti, din perspectiva celor care au trecut prin acest proces, astfel incat sa stii la ce sa te astepti atunci cand vei merge sa te intalnesti cu ei.
• Protejeaza ce ai construit
 
Asadar, ai grija ca odata ce ai creat un produs original sa iti protejezi drepturile cu un brevet de inventie. Altfel, vei vedea din aceasta sectiune a cartii ce se poate intampla.
 
• Cand loveste catastrofa: Afla cum se comporta un lider adevarat intr-o astfel de situatie, ce se poate intampla cu o companie atunci cand dispune de un leadership eficient, dar si in situatia opusa, cand liderii opteaza pentru musamalizare, tergiversare sau umbrirea lucrurilor atunci cand sunt pusi in fata unor probleme catastrofice.
• Arta pivotarii: Este nevoie de o imensa maturitate emotionala pentru a recunoaste ca afacerea pe care o conduci este mai mare si mai importanta decat ideea (ideea ta) pe care ti-ai construit afacerea. De aceea trebuie sa ai prezenta de spirit sa te adaptezi in functie de ce prinde si de ce se cere. Vei intelege din aceasta sectiune cum.
 
Partea a III-a: DESTINATIA
 
Succesul in afaceri este de fapt un test. Pentru ca trebuie sa fii suficient de echilibrat si de intelept pentru a sti sa-l savurezi. Si mai ales pentru ca drumul catre adevaratul succes antreprenorial nu se refera strict la profit, ci mai degraba la gasirea si implinirea unui scop mai mare. Studiul de caz referitor la Andy Puddicombe, un fost calugar budist din sud-vestul Angliei, care a creat populara aplicatie pentru meditatie Headspace reusind astfel sa popularizeze meditatia este foarte relevant in acest sens.
 
Tot aici, autorul iti atrage atentia asupra unei greseli pe care ajung sa o faca multi antreprenori si anume, aceea de a incerca sa rezolve singuri totul atunci cand compania incepe sa se dezvolte. In final, se ajunge ca toate aspectele afacerii sa aiba de-a face mai degraba cu fondatorul decat cu afacerea. Pe acesti antreprenori, profesorul Jeffrey Sonnenfeld, ii numeste "CEO monarhi".
 
Alte sfaturi utile pe care le vei primi in aceasta sectiune prin intermediul unor studii de caz foarte relevante, sunt:
• Gaseste oamenii potriviti si trateaza-i cum trebuie;
• Gaseste o nisa mai ingusta, inrudita cu un boom de proportii, si apuca-te sa construiesti o afacere in ea (studii de caz: Levi Strauss, Chet Pipkin)
• Gestioneaza tensiunile din cadrul afacerii (studii de caz: Method, Reddit)
• Porneste la drum avand foarte clar in minte cine esti tu si cum vrei sa arate afacerea ta, pentru ca este incredibila puterea pe care ti-o dau lucrurile care se potrivesc cel mai bine sinelui tau. (studiu de caz: Bonobos)
• Trebuie sa stii foarte bine cand sa vinzi si cand sa ramai (studiu de caz: Clif Bar).
• Ofera-le aprecierea ta angajatilor. Afla din acest capitol foarte interesant cum poti face asta si ce beneficii le ofera angajatilor unele dintre cele mai de succes companii din America. (studii de caz: Eileen Fisher, New Belgium Brewing Company, Patagonia)
• Norocul este de fapt doar o oportunitate care asteapta sa fie valorificata. Asadar, nu lasa norocul sa-ti scape!
 
In final nu imi ramane decat sa sper ca lectura acestei carti te va aduce cu un pas mai aproape de concretizarea ideii tale de afaceri. De altfel, aceasta a fost si intentia autorului. Aceea de a-ti da curaj sa incepi, chiar daca te temi, chiar daca uneori te vei poticni si vei fi tentat sa renunti. Asta pentru ca, desi nimeni nu iti poate garanta ca experienta ta va fi usoara, toti cei care au construit un business pe aceasta planeta iti pot garanta cat este de frumos sa vezi cum lumea evolueaza datorita afacerii pe care tu ai creat-o...
Citeste mai mult

-20%

PRP: 57.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

45.60Lei

45.60Lei

57.00 Lei

Primesti 45 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Cum mi-am construit afacerea: Cai neasteptate spre succes de la cei mai inspiratori antreprenori ai lumii / How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World's Most Inspiring Entrepreneurs de Guy Raz cu Nils Parker este o carte pe care o va citi cu sufletul la gura orice individ care are sau aspira sa isi construiasca propria afacere. Volumul de fata este o sinteza a sutelor de interviuri luate de Guy Raz unor antreprenori care activeaza in cele mai diverse domenii de activitate - de la industria alimentara si a bunurilor de larg consum, pana la industria ospitaliera si tehnologie - si a lectiilor pe care le-a invatat din acestea. Asadar, daca esti curios cum s-au nascut unele dintre cele mai mari afaceri din lume, cum au supravietuit in momentele dificile, cum si-au pastrat cei mai buni oameni, cum s-au finantat si prin ce s-au diferentiat de alte afaceri asemanatoare, aceasta este este cartea pe care trebuie sa o citesti!
 
Guy Raz este un fost jurnalist, corespondent de razboi si absolvent al Scolii de Afaceri de la Harvard care a avut o cariera infloritoare in radio, dupa care s-a reorientat catre o activitate independenta. Asa a ajuns sa creeze sau sa cofinanteze cinci podcasturi care au generat un profit cumulat de milioane de dolari, fiind ascultate lunar de 19 milioane de oameni. Ulterior si-a infiintat propria companie de productie, desi in trecut era ferm convins ca nu isi va infiinta niciodata propria afacere. Dar, in cazul lui, pasiunea pentru ce facea - podcasturi - s-a transformat aproape singura intr-o afacere. 
 
Studiile de caz folosite pentru a ilustra sfaturile utile din aceasta carte, se refera la idei spontane de afaceri precum: Allbirds, Spanx, FUBU, Away, Headspace, Glitch sau Stacy's Pita Chips, dar si la idei elaborate de afaceri, care s-au nascut si au crescut din pasiunea unor antreprenori dornici sa transforme lumea in care s-au nascut, precum: Bonobos, Airbnb, Dermatologica, Method, Clif Bar, Levi Strauss, Southwest Airlines sau Shopify.
 
Cartea este impartita in trei parti dupa cum urmeaza:
 
Partea I: Chemarea
 
Cum se nasc marile afaceri? De unde porneste totul? Daca citesti aceasta carte probabil ca ti-ai pus, nu doar o data, aceste intrebari. Guy Raz are cateva raspunsuri pentru tine, insotite de cateva studii de caz edificatoare. 
 
Asadar, iata care sunt sfaturile autorului pentru cei care vor sa inceapa o afacere dar nu stiu de unde sa inceapa:
 
• Fii deschis la idei noi!
 
Asa cum a fost Jose Andres care a infiintat la inceputul anilor '90 un restaurant cu portii mici, numit Jaleo si care a fost imitat de mii de competitori. Sau Lisa Price fondatoarea marcii de produse de infrumusetare Carol's Daughter pe care L'Oreal, a cumparat-o in 2014 pentru 50 de milioane de dolari. Lisa Price si-a inceput afacerea acasa, dintr-o pasiune pentru parfumuri, fabricand creme si lotiuni ambalate in borcanase de mancare pentru bebelusi.
 
• Intraba-te daca este periculos sau doar infricosator?
 
Jim Koch a renuntat la 25 de ani la studiile pentru diploma de doctorat in drept, si pentru cea de masterat in administrarea afacerilor, si a devenit instructor intr-un parc de aventura. Mai tarziu, se putea considera un om implinit: avea o pozitie mai mult decat sigura in domeniul consultantei in afaceri, doi copii, o viata fericita. Si atunci, a renuntat la jobul sau sigur si bine platit pentru a o lua de la capat si a crea berea Sam Adams.
 
Dar el nu a fost singurul care a renuntat la ceva ce parea de viitor pentru a crea ceva cu adevarat valoros. Steve Jobs, Bill Gates, Mark Zuckerberg, Michael Dell si Evan Williams au facut acelasi lucru la vremea lor si au avut numai de castigat.
 
Cu totii au reusit pentru ca s-au temut de un singur lucru, acela de a nu-si rata viata nefacand ceea ce le place.
 
• Renunta la zona de siguranta... dar fara riscuri
 
Afla povestea lui Daymond John si a brandului de imbracaminte creat de el, FUBU si te vei convinge ca, ei bine... se poate si asa. Adica sa incepi o afacere dar sa ai un plan de rezerva in caz ca nu merge. Asa cum au avut si: Sara Blakely, fondatoarea miliardara a companiei Spanx, Mark Cuban, antreprenor in mediul online si coleg de emisiune cu Daymond John, sau David Neeleman - fondatorul JetBlue Airways.
 
• Cerceteaza terenul
 
Asa cum a facut Jen Rubio care a infiintat impreuna cu prietena ei Steph Korey compania de bagaje Away. Si alti fondatori care au cercetat terenul pentru a-si acoperi lacunele in privinta cunostintelor, astfel incat lucrurile pe care le-au construit sa nu se prabuseasca din cauza lipsei unei fundatii solide.
• Gaseste-ti un cofondator
 
Pentru ca gasirea partenerului potrivit poate facilita punerea in practica a oricarei idei bune, indiferent de cat de misterioasa, ezoterica sau depasita ar parea, asa cum s-a intamplat in cazul lui Adam Lowry si Eric Ryan, cofondatorii companiei producatoare de produse de curatenie Method.
 
• Finanteaza afacerea - bootstrappingul
 
Afla ce inseamna bootstrappingul si invata sa il folosesti in afacerea ta pentru a o finanta si pentru a pastra controlul asupra ei cat poti de mult. Asa cum au facut Joe Gebbia, Brian Chesky si Nathan Blecharczyk care au realizat prin forte proprii platforma online de intermediere din domeniul ospitalitatii, Airbnb. Invata de la alti antreprenori si alte metode sigure de a obtine bani pentru afacearea ta. Studiile de caz referitoare la Gordon si Carole Segal, fondatorii Crate & Barrel sau la Jeff Bezos, fondatorul Amazon sunt suficient de convingatoare in acest sens.

• Spune-ti povestea cum trebuie
 
Asa cum a facut-o de exemplu Whitney Wolfe - fondatoarea aplicatiei pentru intalniri, Bumble.
 
• Reitereaza, reitereaza, reitereaza
 
Citeste studiul de caz referitor la Tim Brown si Joey Zwillinger, fondatorii tenisilor de alergare din lana merinos Allbirds si afla ce inseamna evolutia treptata a unui produs sau serviciu. La fel de concludent va fi in acest sens si studiul de caz referitor la Peter Rahal si modul in care a perfectionat batonul proteic RXBar de-a lungul anilor.
 
Partea a II-a: Test(e)
 
Daca in capitolul precedent a fost vorba despre sfaturi pentru tinerii antreprenori, in acest capitol este vorba despre lectiile pe care antreprenorii le-au extras din povestea lor de business si de care ar trebui sa tii cont atunci cand vei pune temelia business-ului tau. Iata care sunt acestea:
• Intra pe usa din spate: sau asa cum spunea Peter Thiel intr-un discurs tinut in 2014 la Centrul Stanford pentru Dezvoltare Profesionala: ,,Nu incerca mereu sa intri pe usita pe care se inghesuie toata lumea. Ia-o pe dupa colt si intra pe poarta uriasa in fata careia nu se afla nimeni".  
• Totul tine de amplasare: vei intelege de ce citind studiul de caz referitor la Tobi Lutke, fondatorul companiei Shopify, care si-a stabilit sediul in Ottawa, Ontario si nu in Silicon Valley.
• Atrage atentia: starneste rumoare, sau asa cum spunea scriitorul si investitorul Tim Ferriss -"efectul de sunet surround".  Afla cum din acest capitol, inspirandu-te din marele succes al comediei "Marea mahmureala" sau din cel al lui Randy Hetrick - creatorul sistemului de antrenament TRX Suspension Training.
• Rezista in fata marii incercari: de multe ori te vei lovi de situatii ca antreprenor in care vei dori sa renunti. Dar nu intotdeauna aceasta este calea, asa cum vei vedea din studiile de caz ale lui Gary Hirshberg si Samuel Kaymen si a companiei lor Stonyfield Farm, sau din experienta fondatorilor Airbnb.
• Finanteaza afacerea: bani de la investitori profesionisti. Acest capitol este despre cum sa te gandesti la strangerea de fonduri de la investitori profesionisti, odata ce ai ajuns la concluzia ca s-ar putea sa ai nevoie de ei. Este despre intelegerea lumii banilor din investitii si mentalitatii investitorilor profesionisti, din perspectiva celor care au trecut prin acest proces, astfel incat sa stii la ce sa te astepti atunci cand vei merge sa te intalnesti cu ei.
• Protejeaza ce ai construit
 
Asadar, ai grija ca odata ce ai creat un produs original sa iti protejezi drepturile cu un brevet de inventie. Altfel, vei vedea din aceasta sectiune a cartii ce se poate intampla.
 
• Cand loveste catastrofa: Afla cum se comporta un lider adevarat intr-o astfel de situatie, ce se poate intampla cu o companie atunci cand dispune de un leadership eficient, dar si in situatia opusa, cand liderii opteaza pentru musamalizare, tergiversare sau umbrirea lucrurilor atunci cand sunt pusi in fata unor probleme catastrofice.
• Arta pivotarii: Este nevoie de o imensa maturitate emotionala pentru a recunoaste ca afacerea pe care o conduci este mai mare si mai importanta decat ideea (ideea ta) pe care ti-ai construit afacerea. De aceea trebuie sa ai prezenta de spirit sa te adaptezi in functie de ce prinde si de ce se cere. Vei intelege din aceasta sectiune cum.
 
Partea a III-a: DESTINATIA
 
Succesul in afaceri este de fapt un test. Pentru ca trebuie sa fii suficient de echilibrat si de intelept pentru a sti sa-l savurezi. Si mai ales pentru ca drumul catre adevaratul succes antreprenorial nu se refera strict la profit, ci mai degraba la gasirea si implinirea unui scop mai mare. Studiul de caz referitor la Andy Puddicombe, un fost calugar budist din sud-vestul Angliei, care a creat populara aplicatie pentru meditatie Headspace reusind astfel sa popularizeze meditatia este foarte relevant in acest sens.
 
Tot aici, autorul iti atrage atentia asupra unei greseli pe care ajung sa o faca multi antreprenori si anume, aceea de a incerca sa rezolve singuri totul atunci cand compania incepe sa se dezvolte. In final, se ajunge ca toate aspectele afacerii sa aiba de-a face mai degraba cu fondatorul decat cu afacerea. Pe acesti antreprenori, profesorul Jeffrey Sonnenfeld, ii numeste "CEO monarhi".
 
Alte sfaturi utile pe care le vei primi in aceasta sectiune prin intermediul unor studii de caz foarte relevante, sunt:
• Gaseste oamenii potriviti si trateaza-i cum trebuie;
• Gaseste o nisa mai ingusta, inrudita cu un boom de proportii, si apuca-te sa construiesti o afacere in ea (studii de caz: Levi Strauss, Chet Pipkin)
• Gestioneaza tensiunile din cadrul afacerii (studii de caz: Method, Reddit)
• Porneste la drum avand foarte clar in minte cine esti tu si cum vrei sa arate afacerea ta, pentru ca este incredibila puterea pe care ti-o dau lucrurile care se potrivesc cel mai bine sinelui tau. (studiu de caz: Bonobos)
• Trebuie sa stii foarte bine cand sa vinzi si cand sa ramai (studiu de caz: Clif Bar).
• Ofera-le aprecierea ta angajatilor. Afla din acest capitol foarte interesant cum poti face asta si ce beneficii le ofera angajatilor unele dintre cele mai de succes companii din America. (studii de caz: Eileen Fisher, New Belgium Brewing Company, Patagonia)
• Norocul este de fapt doar o oportunitate care asteapta sa fie valorificata. Asadar, nu lasa norocul sa-ti scape!
 
In final nu imi ramane decat sa sper ca lectura acestei carti te va aduce cu un pas mai aproape de concretizarea ideii tale de afaceri. De altfel, aceasta a fost si intentia autorului. Aceea de a-ti da curaj sa incepi, chiar daca te temi, chiar daca uneori te vei poticni si vei fi tentat sa renunti. Asta pentru ca, desi nimeni nu iti poate garanta ca experienta ta va fi usoara, toti cei care au construit un business pe aceasta planeta iti pot garanta cat este de frumos sa vezi cum lumea evolueaza datorita afacerii pe care tu ai creat-o...
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one