headerdesktop transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Cum sa comunici in mod legal sau dreptul publicitatii

De (autor): Elena Grecu , Andreea Tigau , Andreea Rusu

0
(0 review-uri)
Cum sa comunici in mod legal sau dreptul publicitatii - Elena Grecu, Andreea Rusu, Andreea Tigau

Cum sa comunici in mod legal sau dreptul publicitatii

De (autor): Elena Grecu , Andreea Tigau , Andreea Rusu

0
(0 review-uri)
     Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora. 
    Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces. 
    Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.
     
    Fragment:
 
    “Dreptul la viata privata se intersecteaza cu alte drepturi, printre care si libertatea presei. Conform art. 30 alin. (6) din Constitutia Romaniei, libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine.
    Presa a fost considerata ca fiind cel mai important mijloc materializare a drepturilor cetatenilor de a gandi, de a vorbi si publica gratuit. Presa influenteaza opinia publica.
    Unele tari au abordat diferit aplicarea acestui drept in cazul persoanelor publice. Franta si Belgia adera la principiul consimtamantului persoanei publice, in timp ce Germania considera ca este permisa fotografierea fara consimtamant, de catre presa, cu mici exceptii.
    Ar fi necesar sa se puna in balanta, de la caz la caz, daca dreptul la libera exprimare aduce atingere dreptului la viata privata si dreptului la imagine. În cazul persoanelor publice dreptul la imagine nu se aplica ca si in cazul celorlalte persoane, in anumite situatii.
    Imaginea exprima caracteristicile exterioare, fizice ale persoanei si nu insusiri comportamentale. Este vorba de trasaturile fizice ale persoanei, dar notiunea a fost extinsa si la voce, care este considerata a fi un atribut al personalitatii.
    Mult mai bine a fost definit dreptul la imagine in legea referitoare la Dreptul Publicitatii din Indiana, adoptata in 2012, care prevede ca sunt protejate: „ name, voice, signature, photograph, image, likeness, distinctive appearance, gestures or mannerisms". („nume, voce, semnatura, fotografie, imagine, portret, aparitie distinctiva, gesturi sau particularitati").”
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 46.51 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

37.21Lei

37.21Lei

46.51 Lei

Primești 37 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare vineri, 5 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

     Cartea “Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora. 
    Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces. 
    Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.
     
    Fragment:
 
    “Dreptul la viata privata se intersecteaza cu alte drepturi, printre care si libertatea presei. Conform art. 30 alin. (6) din Constitutia Romaniei, libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine.
    Presa a fost considerata ca fiind cel mai important mijloc materializare a drepturilor cetatenilor de a gandi, de a vorbi si publica gratuit. Presa influenteaza opinia publica.
    Unele tari au abordat diferit aplicarea acestui drept in cazul persoanelor publice. Franta si Belgia adera la principiul consimtamantului persoanei publice, in timp ce Germania considera ca este permisa fotografierea fara consimtamant, de catre presa, cu mici exceptii.
    Ar fi necesar sa se puna in balanta, de la caz la caz, daca dreptul la libera exprimare aduce atingere dreptului la viata privata si dreptului la imagine. În cazul persoanelor publice dreptul la imagine nu se aplica ca si in cazul celorlalte persoane, in anumite situatii.
    Imaginea exprima caracteristicile exterioare, fizice ale persoanei si nu insusiri comportamentale. Este vorba de trasaturile fizice ale persoanei, dar notiunea a fost extinsa si la voce, care este considerata a fi un atribut al personalitatii.
    Mult mai bine a fost definit dreptul la imagine in legea referitoare la Dreptul Publicitatii din Indiana, adoptata in 2012, care prevede ca sunt protejate: „ name, voice, signature, photograph, image, likeness, distinctive appearance, gestures or mannerisms". („nume, voce, semnatura, fotografie, imagine, portret, aparitie distinctiva, gesturi sau particularitati").”
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo