Day Trading Attention

De (autor): Gary Vaynerchuck

0
(0 review-uri)
Day Trading Attention - Gary Vaynerchuck
Rasfoieste

Day Trading Attention

De (autor): Gary Vaynerchuck

0
(0 review-uri)
Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare

In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk ne ofera sfaturi proaspete si detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne creste vanzarile si a detrona competitia prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru retelele de socializare. In cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum sa creeze continut de succes pentru canalele cu atentie subevaluata. Dar de atunci au aparut platforme noi, altele au devenit mai putin relevante si algoritmii promoveaza stiluri noi de continut. Este nevoie de abilitati noi pentru a crea publicitate care sa dezvolte brandurile si vanzarile.
 
In cea mai recenta carte a sa, Vaynerchuk sustine ca afacerile, brandurile, creatorii de continut si influencerii care evolueaza rapid in ziua de azi au un lucru in comun: au deprins arta spunerii povestilor in zonele cu atentie subevaluata, care exista in general in cateva platforme de retele de socializare. Bazandu-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri si succes in marketing, Vaynerchuk concluzioneaza ca cea mai mare transformare si oportunitate este Tiktokficarea Retelelor de Socializare. Din ce in ce mai mult, platformele distribuie continut in functie de ce-i intereseaza pe utilizatori, si nu de persoanele pe care acestia le urmaresc. Companiile mici, corporatiile mari si creatorii pot profita de aceasta tendinta pentru a-si dezvolta brandul si a-si creste vanzarile prin producerea de continut relevant si strategic, chiar daca nu au o audienta. Dar cum se face continutul relevant? Cum ar trebui sa arate reclamele in aceasta lume moderna?
 
In Day Trading Attention, Vaynerchuk ofera raspunsuri detaliate la aceste intrebari si chiar mai mult, dezvaluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea moderna, folosind strategii pe care le poti pune in aplicare chiar din clipa asta.

Traducere din limba engleza de Andreea Calin.
Citeste mai mult

99.00Lei

99.00Lei

Primesti 99 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare marti, 8 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare

In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk ne ofera sfaturi proaspete si detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne creste vanzarile si a detrona competitia prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru retelele de socializare. In cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum sa creeze continut de succes pentru canalele cu atentie subevaluata. Dar de atunci au aparut platforme noi, altele au devenit mai putin relevante si algoritmii promoveaza stiluri noi de continut. Este nevoie de abilitati noi pentru a crea publicitate care sa dezvolte brandurile si vanzarile.
 
In cea mai recenta carte a sa, Vaynerchuk sustine ca afacerile, brandurile, creatorii de continut si influencerii care evolueaza rapid in ziua de azi au un lucru in comun: au deprins arta spunerii povestilor in zonele cu atentie subevaluata, care exista in general in cateva platforme de retele de socializare. Bazandu-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri si succes in marketing, Vaynerchuk concluzioneaza ca cea mai mare transformare si oportunitate este Tiktokficarea Retelelor de Socializare. Din ce in ce mai mult, platformele distribuie continut in functie de ce-i intereseaza pe utilizatori, si nu de persoanele pe care acestia le urmaresc. Companiile mici, corporatiile mari si creatorii pot profita de aceasta tendinta pentru a-si dezvolta brandul si a-si creste vanzarile prin producerea de continut relevant si strategic, chiar daca nu au o audienta. Dar cum se face continutul relevant? Cum ar trebui sa arate reclamele in aceasta lume moderna?
 
In Day Trading Attention, Vaynerchuk ofera raspunsuri detaliate la aceste intrebari si chiar mai mult, dezvaluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea moderna, folosind strategii pe care le poti pune in aplicare chiar din clipa asta.

Traducere din limba engleza de Andreea Calin.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one