Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Dicteuri muzicale - Clasele 1-2

De (autor): Erna Glancz , Elena Tudorie

0
(0 review-uri)
Dicteuri muzicale - Clasele 1-2  - Erna Glancz, Elena Tudorie
Rasfoieste

Dicteuri muzicale - Clasele 1-2

De (autor): Erna Glancz , Elena Tudorie

0
(0 review-uri)
Actiunea de a dicta este de fapt milenara. Toti factorii, atat primari (parintii), cat si sistemele complexe de scolarizare care concura la imbogatirea treptata a cortexului copilului, se folosesc mai intai de receptionarea auditiva a notiunilor care trebuie fixate si numai dupa aceea se trece la complexa prelucrare a acestora, cu ajutorul celorlalte simturi si a proceselor de gandire si asimilare.
Desi in educatia muzicala, in ultimii ani a aparut un abecedar muzical si manuale de teorie-solfegii coordonate programelor analitice existente, a lipsit totusi cu desavarsire materialul menit sa faca legatura dintre primele impresii auditive si sistemul organizat necesar muzicalizarli elevului. Lipseste deci acel material sonor, care sa obisnuiasca in mod sistematic auzul elevului de la cel mai mic pana la cel mai mare, cu toate elementele muzicii, ordonate si sistematizate de la usor si simplu la greu complex, material ce trebuie sa fie in stransa legatura cu manualele scolare si programa analitica. Nu este suficienta insa numai expunerea teoretica si solfegierea in cantece sau simple solfegii a notiunlior predate, ci elevul trebuie sa stie sa le observe, sa le auda, sa le asimileze si sa le poata reda. Este firesc ca in momentul in care invatamantul muzical isi cladeste o serioasa baza stiintifica sa se observe aceasta lacuna si sa se caute in mod necesar si stringent solutionarea ei. - [din Introducere]
Citeste mai mult

20.00Lei

20.00Lei

Primesti 20 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Actiunea de a dicta este de fapt milenara. Toti factorii, atat primari (parintii), cat si sistemele complexe de scolarizare care concura la imbogatirea treptata a cortexului copilului, se folosesc mai intai de receptionarea auditiva a notiunilor care trebuie fixate si numai dupa aceea se trece la complexa prelucrare a acestora, cu ajutorul celorlalte simturi si a proceselor de gandire si asimilare.
Desi in educatia muzicala, in ultimii ani a aparut un abecedar muzical si manuale de teorie-solfegii coordonate programelor analitice existente, a lipsit totusi cu desavarsire materialul menit sa faca legatura dintre primele impresii auditive si sistemul organizat necesar muzicalizarli elevului. Lipseste deci acel material sonor, care sa obisnuiasca in mod sistematic auzul elevului de la cel mai mic pana la cel mai mare, cu toate elementele muzicii, ordonate si sistematizate de la usor si simplu la greu complex, material ce trebuie sa fie in stransa legatura cu manualele scolare si programa analitica. Nu este suficienta insa numai expunerea teoretica si solfegierea in cantece sau simple solfegii a notiunlior predate, ci elevul trebuie sa stie sa le observe, sa le auda, sa le asimileze si sa le poata reda. Este firesc ca in momentul in care invatamantul muzical isi cladeste o serioasa baza stiintifica sa se observe aceasta lacuna si sa se caute in mod necesar si stringent solutionarea ei. - [din Introducere]
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one