headerdesktop happydays15iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile happydays15iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉 Happy Days cu REDUCERI 🎉

Până la -80%

la cărți, jocuri și accesorii

⏰ Doar între 15-17 iulie »

eBook Economia mass-media

De (autor): Manuela Preoteasa

0
(0 review-uri)
eBook Economia mass-media - Manuela Preoteasa
Rasfoieste

eBook Economia mass-media

De (autor): Manuela Preoteasa

0
(0 review-uri)
O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atat romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cat si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
Citeste mai mult

-15%

PRP: 19.60 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

16.66Lei

16.66Lei

19.60 Lei

Primesti 16 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atat romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cat si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one