headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% -30% la Corint si Leda

siii TRANSPORT GRATUIT

la TOATE comenzile peste 50 lei!

Profita acum!
Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii sa-si aline suferinta emotionala, diferitele abordari psihoterapeutice facand eforturi pentru a intelege emotia si contributia ei la experienta zilnica de a fi om. In volumul de fata autorii prezinta modurile in care abordarile psihoterapeutice cele mai practicate in prezent - psihodinamica, cognitiv-comportamentala si centrata pe emotie - privesc rolul emotiei in terapie. In fiecare capitol este adus in atentie impactul emotiilor asupra dezvoltarii copilului si a proceselor de invatare, relatia dintre emotie si motivatie si modurile in care emotia poate fi canalizata in terapie pentru a imbunatati functionarea psihica si pentru a intari relatiile interpersonale. Numeroase vignete clinice le arata cititorilor cum sa trezeasca, sa identifice si sa canalizeze emotiile in terapie, utilizand, de asemenea, emotii pentru a dezvolta si a mentine o alianta terapeutica eficienta. Leslie Greenberg este profesor de psihologie la York University din Toronto, psihoterapeut formator in psihoterapia centrata pe emotii. A scris lucrari importante despre psihoterapia centrata pe emotii si a primit numeroase premii pentru activitatea sa stiintifica. Norka T. Malberg, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut si practica psihanaliza cu adulti, adolescenti si copii. Este membra a Societatii psihanalitice Western New England si a Societatii Freudiene Contemporane. Coordoneaza colectia de psihologia dezvoltarii de la Karnac si este in colectivul editorial a unor reviste de prestigiu in domeniul psihoterapiei copilului si adolescentului. Michael A. Tompkins este director al Centrului pentru terapie cognitiva din San Francisco Bay, profesor la Berkeley, University of California, formator la Beck Institute of Cognitive Behavior Therapy si practica psihoterapie cognitiv-comportamentala. A scris numeroase articole si capitole in carti despre terapia cognitiv-comportamentala.
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Descrierea produsului

Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii sa-si aline suferinta emotionala, diferitele abordari psihoterapeutice facand eforturi pentru a intelege emotia si contributia ei la experienta zilnica de a fi om. In volumul de fata autorii prezinta modurile in care abordarile psihoterapeutice cele mai practicate in prezent - psihodinamica, cognitiv-comportamentala si centrata pe emotie - privesc rolul emotiei in terapie. In fiecare capitol este adus in atentie impactul emotiilor asupra dezvoltarii copilului si a proceselor de invatare, relatia dintre emotie si motivatie si modurile in care emotia poate fi canalizata in terapie pentru a imbunatati functionarea psihica si pentru a intari relatiile interpersonale. Numeroase vignete clinice le arata cititorilor cum sa trezeasca, sa identifice si sa canalizeze emotiile in terapie, utilizand, de asemenea, emotii pentru a dezvolta si a mentine o alianta terapeutica eficienta. Leslie Greenberg este profesor de psihologie la York University din Toronto, psihoterapeut formator in psihoterapia centrata pe emotii. A scris lucrari importante despre psihoterapia centrata pe emotii si a primit numeroase premii pentru activitatea sa stiintifica. Norka T. Malberg, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut si practica psihanaliza cu adulti, adolescenti si copii. Este membra a Societatii psihanalitice Western New England si a Societatii Freudiene Contemporane. Coordoneaza colectia de psihologia dezvoltarii de la Karnac si este in colectivul editorial a unor reviste de prestigiu in domeniul psihoterapiei copilului si adolescentului. Michael A. Tompkins este director al Centrului pentru terapie cognitiva din San Francisco Bay, profesor la Berkeley, University of California, formator la Beck Institute of Cognitive Behavior Therapy si practica psihoterapie cognitiv-comportamentala. A scris numeroase articole si capitole in carti despre terapia cognitiv-comportamentala.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one