eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea
De (autor): Septimiu Chelcea
Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.
37.01Lei
37.01Lei
Primesti 37 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Disponibil
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.
Detaliile produsului
- Categoria: Psihologie
- Autor: Septimiu Chelcea
- Editura: POLIROM
- Colectie: Collegium
- Formate: EPUB, PDF
- ISBN ePub: 978-973-46-6093-3
- ISBN PDF: 978-973-46-6094-0
- Cod: EPM978-973-46-5972-2
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!