Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea

De (autor): Septimiu Chelcea

0
(0 review-uri)
eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea - Septimiu Chelcea

eBook Psihosociologie aplicata. Publicitatea

De (autor): Septimiu Chelcea

0
(0 review-uri)

Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Citeste mai mult

37.01Lei

37.01Lei

Primesti 37 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Descrierea produsului

Cunostintele de psihosociologie sunt obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sunt texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pana la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, varsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sunt adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one