eBook Tendinte actuale in campaniile de relatii publice
Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. Sunt analizate comparativ tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011), cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.
PRP: 16.18 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
13.75Lei
13.75Lei
16.18 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. Sunt analizate comparativ tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011), cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.
Detaliile produsului