Evaluating and Valuing in Social Research
De (autor): Thomas A. Schwandt
This groundbreaking book offers an alternative approach that incorporates sustained, systematic reflection about researchers values, what values research promotes, how valuing decisions are made and by whom, and how judging the value of social interventions takes place.
-10%
transport gratuit
PRP: 362.58 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
326.32Lei
326.32Lei
362.58 LeiPrimesti 326 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
This groundbreaking book offers an alternative approach that incorporates sustained, systematic reflection about researchers values, what values research promotes, how valuing decisions are made and by whom, and how judging the value of social interventions takes place.
Detaliile produsului
S-ar putea sa-ti placa si
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!