headerdesktop literatimer01dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile literatimer01dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💫Weekend LITERAr

+ 🚚 GRATUIT peste 50 lei

-50% -25% la rafturile LITERA

Oferă cadouri ieșite din tipar➤

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa

De (autor): Simona Corina Dordea

0
(0 review-uri)
Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa - Simona Corina Dordea

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa

De (autor): Simona Corina Dordea

0
(0 review-uri)
Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane

Volumul Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane reprezinta o relevanta contributie stiintifica in domeniul stiintelor comunicarii si a brandingului cultural-artistic. Aceasta lucrare constituie o analiza ampla a identitatii si strategiilor de comunicare a
trei institutii culturale de referinta internationala, Opera National de Paris, Teatro alla Scala di Milano si respectiv Opera Nationala Romana din Cluj-Napoca, studiate de la inceputurile istoriilor centenare ale acestora, urmarind pasii parcursi in crearea si dezvoltarea brandurilor lor artistice, si culminand cu perioada caracterizata de o criza mondiala fara precedent, reprezentata de pandemia COVID-19 (2020-2022). Prin intermediul cercetarii calitative si cantitative aplicate, autoarea aduce un aport la cercetarea brandingului si a comunicarii stabilita prin intermediul platformelor sociale si nu numai, a unor institutii de traditie in artele spectacolului la nivel mondial. In plus, cazul particular al unei situatii de criza globale si tot ce a insemnat transformare in sfera comunicarii sub aceasta influenta, este prezentat cu minutiozitate. Lucrarea propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica, include elemente relevante, si poate sa fie utila pentru alti cercetatori preocupati de relatiile publice din domeniul cultural si de branding. - Delia Cristina Balaban
Citește mai mult

transport gratuit

83.52Lei

83.52Lei

Primești 83 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 3 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane

Volumul Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane reprezinta o relevanta contributie stiintifica in domeniul stiintelor comunicarii si a brandingului cultural-artistic. Aceasta lucrare constituie o analiza ampla a identitatii si strategiilor de comunicare a
trei institutii culturale de referinta internationala, Opera National de Paris, Teatro alla Scala di Milano si respectiv Opera Nationala Romana din Cluj-Napoca, studiate de la inceputurile istoriilor centenare ale acestora, urmarind pasii parcursi in crearea si dezvoltarea brandurilor lor artistice, si culminand cu perioada caracterizata de o criza mondiala fara precedent, reprezentata de pandemia COVID-19 (2020-2022). Prin intermediul cercetarii calitative si cantitative aplicate, autoarea aduce un aport la cercetarea brandingului si a comunicarii stabilita prin intermediul platformelor sociale si nu numai, a unor institutii de traditie in artele spectacolului la nivel mondial. In plus, cazul particular al unei situatii de criza globale si tot ce a insemnat transformare in sfera comunicarii sub aceasta influenta, este prezentat cu minutiozitate. Lucrarea propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica, include elemente relevante, si poate sa fie utila pentru alti cercetatori preocupati de relatiile publice din domeniul cultural si de branding. - Delia Cristina Balaban
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo