Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa

De (autor): Simona Corina Dordea

0
(0 review-uri)
Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa - Simona Corina Dordea

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa

De (autor): Simona Corina Dordea

0
(0 review-uri)
Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane

Volumul Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane reprezinta o relevanta contributie stiintifica in domeniul stiintelor comunicarii si a brandingului cultural-artistic. Aceasta lucrare constituie o analiza ampla a identitatii si strategiilor de comunicare a
trei institutii culturale de referinta internationala, Opera National de Paris, Teatro alla Scala di Milano si respectiv Opera Nationala Romana din Cluj-Napoca, studiate de la inceputurile istoriilor centenare ale acestora, urmarind pasii parcursi in crearea si dezvoltarea brandurilor lor artistice, si culminand cu perioada caracterizata de o criza mondiala fara precedent, reprezentata de pandemia COVID-19 (2020-2022). Prin intermediul cercetarii calitative si cantitative aplicate, autoarea aduce un aport la cercetarea brandingului si a comunicarii stabilita prin intermediul platformelor sociale si nu numai, a unor institutii de traditie in artele spectacolului la nivel mondial. In plus, cazul particular al unei situatii de criza globale si tot ce a insemnat transformare in sfera comunicarii sub aceasta influenta, este prezentat cu minutiozitate. Lucrarea propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica, include elemente relevante, si poate sa fie utila pentru alti cercetatori preocupati de relatiile publice din domeniul cultural si de branding. - Delia Cristina Balaban
Citeste mai mult

-20%

nou

PRP: 79.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

63.20Lei

63.20Lei

79.00 Lei

Primesti 63 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 2 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane

Volumul Evolutia si adaptarea identitatii primelor teatre de opera din Europa. De la institutii culturale conservatoare, la branduri vizionare contemporane reprezinta o relevanta contributie stiintifica in domeniul stiintelor comunicarii si a brandingului cultural-artistic. Aceasta lucrare constituie o analiza ampla a identitatii si strategiilor de comunicare a
trei institutii culturale de referinta internationala, Opera National de Paris, Teatro alla Scala di Milano si respectiv Opera Nationala Romana din Cluj-Napoca, studiate de la inceputurile istoriilor centenare ale acestora, urmarind pasii parcursi in crearea si dezvoltarea brandurilor lor artistice, si culminand cu perioada caracterizata de o criza mondiala fara precedent, reprezentata de pandemia COVID-19 (2020-2022). Prin intermediul cercetarii calitative si cantitative aplicate, autoarea aduce un aport la cercetarea brandingului si a comunicarii stabilita prin intermediul platformelor sociale si nu numai, a unor institutii de traditie in artele spectacolului la nivel mondial. In plus, cazul particular al unei situatii de criza globale si tot ce a insemnat transformare in sfera comunicarii sub aceasta influenta, este prezentat cu minutiozitate. Lucrarea propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica, include elemente relevante, si poate sa fie utila pentru alti cercetatori preocupati de relatiile publice din domeniul cultural si de branding. - Delia Cristina Balaban
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one