Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Expresivitate publicitara

De (autor): Costin Popescu

0
(0 review-uri)
Expresivitate publicitara - Costin Popescu
Rasfoieste

Expresivitate publicitara

De (autor): Costin Popescu

0
(0 review-uri)
Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura de masa. 
 
Expresivitate publicitara identifica principalele trasaturi definitorii ale reclamelor si abordeaza din diferite perspective teoretice chestiunea persuasiunii pe care acestea o exercita, la nivelul elementelor lor componente (titlu, text, imagine, slogan, logotip) si la acela al raporturilor intre ele. Perspectivele teoretice (lingvistica, teoria argumentarii, semiotica vizuala etc.) sunt integrate cu ajutorul retoricii.
 
In carte sunt schitate elemente de istorie a publicitatii. Intrarea acesteia in etapa marketingului electronic invita la necesare estimari a ceea ce constituie o constanta a creatiei publicitare si a ceea ce comunicarea integrata de marketing aduce cu adevarat nou in expresivitatea publicitara.
Citeste mai mult

43.00Lei

43.00Lei

Primesti 43 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura de masa. 
 
Expresivitate publicitara identifica principalele trasaturi definitorii ale reclamelor si abordeaza din diferite perspective teoretice chestiunea persuasiunii pe care acestea o exercita, la nivelul elementelor lor componente (titlu, text, imagine, slogan, logotip) si la acela al raporturilor intre ele. Perspectivele teoretice (lingvistica, teoria argumentarii, semiotica vizuala etc.) sunt integrate cu ajutorul retoricii.
 
In carte sunt schitate elemente de istorie a publicitatii. Intrarea acesteia in etapa marketingului electronic invita la necesare estimari a ceea ce constituie o constanta a creatiei publicitare si a ceea ce comunicarea integrata de marketing aduce cu adevarat nou in expresivitatea publicitara.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one