headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Fenomenul fake news

De (autor): Cristina Maria Bostan , Alexandra Maftei

0
(0 review-uri)
Fenomenul fake news - Cristina Maria Bostan, Alexandra Maftei
Rasfoieste

Fenomenul fake news

De (autor): Cristina Maria Bostan , Alexandra Maftei

0
(0 review-uri)
Fenomenul fake news. Mecanisme psihologice si sociale

Volumul de fata se adreseaza tuturor celor interesati sa inteleaga complexitatea fenomenului de constructie si dezvoltare a stirilor false. Consideram ca in prezent acest fenomen este foarte extins si foloseste dintre cele mai diverse mecanisme pentru a-si creste autoritatea ca sursa informationala. Asadar, avem de-a face cu un fenomen care nu este doar un subiect de studiu, ci este prezent in viata de zi cu zi a oamenilor, motiv pentru care acest volum se adreseaza atat publicului larg, cat si a specialistilor. Cu toate ca, in ultimul deceniu, numarul studiilor care vizeaza fenomenul fake news a fost in continua crestere, iar investigarea antecedentelor comportamentelor si a predictorilor semnificativi in acest sens constituie una dintre principalele teme cercetate, mecanismele psihologice si sociale ale fenomenului stirilor false raman, inca, un domeniu insuficient reprezentat pe piata editoriala din Romania. Asadar, volumul propus constituie o premiera editoriala prin prisma continuturilor descrise, respectiv prin abordarea unui ansamblu multidisciplinar de perspective, in stransa conexiune cu domeniul stiintific principal - cel al psihologiei sociale - si modul in care acesta se intersecteaza cu sfera jurnalistica.
Pe de o parte, lucrarea este cu precadere utila studentilor si cadrelor universitare din domeniul psihologiei, al stiintelor educatiei, sociologiei, jurnalismului sau filosofiei. Pe de alta parte, informatiile propuse pot fi extrem de utile in practica preuniversitara, constituind o baza stiintifica relevanta in proiectarea unor cursuri formale sau informale de educatie media, educatie pentru societate sau dezvoltare personala. Astfel, abordarea interdisciplinara si interactiva confera un nivel de adresabilitate extins, volumul fiind util atat practicienilor, cat si cercetatorilor preocupati de reperele teoretice si practice ce au in vedere fenomenele complexe implicate in contextul fake news. - Coordonatorii

Din Cuprins:
• Specificul ilustrarii emotiilor negative in mesajele publicitare
• Mecanisme psihosociale ale fenomenului fake news
• Educatia copiilor si tinerilor in prevenirea fenomenului fake news
 
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Fenomenul fake news. Mecanisme psihologice si sociale

Volumul de fata se adreseaza tuturor celor interesati sa inteleaga complexitatea fenomenului de constructie si dezvoltare a stirilor false. Consideram ca in prezent acest fenomen este foarte extins si foloseste dintre cele mai diverse mecanisme pentru a-si creste autoritatea ca sursa informationala. Asadar, avem de-a face cu un fenomen care nu este doar un subiect de studiu, ci este prezent in viata de zi cu zi a oamenilor, motiv pentru care acest volum se adreseaza atat publicului larg, cat si a specialistilor. Cu toate ca, in ultimul deceniu, numarul studiilor care vizeaza fenomenul fake news a fost in continua crestere, iar investigarea antecedentelor comportamentelor si a predictorilor semnificativi in acest sens constituie una dintre principalele teme cercetate, mecanismele psihologice si sociale ale fenomenului stirilor false raman, inca, un domeniu insuficient reprezentat pe piata editoriala din Romania. Asadar, volumul propus constituie o premiera editoriala prin prisma continuturilor descrise, respectiv prin abordarea unui ansamblu multidisciplinar de perspective, in stransa conexiune cu domeniul stiintific principal - cel al psihologiei sociale - si modul in care acesta se intersecteaza cu sfera jurnalistica.
Pe de o parte, lucrarea este cu precadere utila studentilor si cadrelor universitare din domeniul psihologiei, al stiintelor educatiei, sociologiei, jurnalismului sau filosofiei. Pe de alta parte, informatiile propuse pot fi extrem de utile in practica preuniversitara, constituind o baza stiintifica relevanta in proiectarea unor cursuri formale sau informale de educatie media, educatie pentru societate sau dezvoltare personala. Astfel, abordarea interdisciplinara si interactiva confera un nivel de adresabilitate extins, volumul fiind util atat practicienilor, cat si cercetatorilor preocupati de reperele teoretice si practice ce au in vedere fenomenele complexe implicate in contextul fake news. - Coordonatorii

Din Cuprins:
• Specificul ilustrarii emotiilor negative in mesajele publicitare
• Mecanisme psihosociale ale fenomenului fake news
• Educatia copiilor si tinerilor in prevenirea fenomenului fake news
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one