Frumoasele adormite
Frumoasele adormite
Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a "brandurilor revitalizate". Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra "brandurilor revitalizate". - Mihai Coman
PRP: 41.23 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
32.98Lei
32.98Lei
41.23 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a "brandurilor revitalizate". Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra "brandurilor revitalizate". - Mihai Coman
Detaliile produsului