headerdesktop cupontimer26noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cupontimer26noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CUPON activ: LIB20RANDURI

Aplica-l in comanda »

Fundamente teoretice si aplicative ale managementului si marketingului in Biserica Ortodoxa Romana

De (autor): Doru Negricea , Elisabeta Andreea Budacia

0
(0 review-uri)
Fundamente teoretice si aplicative ale managementului si marketingului in Biserica Ortodoxa Romana - Elisabeta Andreea Budacia, Doru Negricea
Rasfoieste

Fundamente teoretice si aplicative ale managementului si marketingului in Biserica Ortodoxa Romana

De (autor): Doru Negricea , Elisabeta Andreea Budacia

0
(0 review-uri)
Fundamente teoretice și aplicative ale managementului și marketingului în Biserica Ortodoxă Română. Abordare transdisciplinară

Lucrarea de față este rezultatul unei colaborări strânse și constante între noi, autorii, și reprezintă rodul unei cercetări desfășurate cu rigoare, pasiune și convingere. Tema abordată - managementul și marketingul ecleziastic – a fost conturată în cadrul studiilor masterale urmate la Universitatea Romano-Americană din București și s-a născut din nevoia sinceră de a aduce împreună două domenii care, în aparență, par îndepărtate: teologia și științele economice, respectiv managementul și marketingul. De la primele discuții purtate, am descoperit că între aceste domenii nu doar că nu există o contradicție fundamentală, ci dimpotrivă, o serie de puncte comune care merită explorate.
 
Această lucrare este, așadar, expresia unei viziuni comune: aceea că teologia are ce spune într-o societate aflată în continuă schimbare și că poate contribui semnificativ la buna funcționare și organizare a vieții comunitare.
 
Trăim într-o lume în care fiecare zi aduce provocări noi, iar granițele dintre domenii devin tot mai fluide. În acest context, considerăm că este esențial ca Biserica, fără a-și abandona misiunea spirituală, să înțeleagă și să folosească responsabil instrumentele moderne de comunicare, organizare și conducere.
 
Cititorul este invitat să parcurgă această lucrare nu ca pe un set de soluții definitive, ci ca pe o deschidere către dialog. Ne dorim ca paginile de față să provoace la cugetare, să inspire curiozitate intelectuală și să contribuie la conturarea unei înțelegeri mai nuanțate a modului în care Biserica poate interacționa cu lumea contemporană fără să își piardă identitatea.
Citește mai mult

nou

55.00Lei

55.00Lei

Primești 55 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 27 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Fundamente teoretice și aplicative ale managementului și marketingului în Biserica Ortodoxă Română. Abordare transdisciplinară

Lucrarea de față este rezultatul unei colaborări strânse și constante între noi, autorii, și reprezintă rodul unei cercetări desfășurate cu rigoare, pasiune și convingere. Tema abordată - managementul și marketingul ecleziastic – a fost conturată în cadrul studiilor masterale urmate la Universitatea Romano-Americană din București și s-a născut din nevoia sinceră de a aduce împreună două domenii care, în aparență, par îndepărtate: teologia și științele economice, respectiv managementul și marketingul. De la primele discuții purtate, am descoperit că între aceste domenii nu doar că nu există o contradicție fundamentală, ci dimpotrivă, o serie de puncte comune care merită explorate.
 
Această lucrare este, așadar, expresia unei viziuni comune: aceea că teologia are ce spune într-o societate aflată în continuă schimbare și că poate contribui semnificativ la buna funcționare și organizare a vieții comunitare.
 
Trăim într-o lume în care fiecare zi aduce provocări noi, iar granițele dintre domenii devin tot mai fluide. În acest context, considerăm că este esențial ca Biserica, fără a-și abandona misiunea spirituală, să înțeleagă și să folosească responsabil instrumentele moderne de comunicare, organizare și conducere.
 
Cititorul este invitat să parcurgă această lucrare nu ca pe un set de soluții definitive, ci ca pe o deschidere către dialog. Ne dorim ca paginile de față să provoace la cugetare, să inspire curiozitate intelectuală și să contribuie la conturarea unei înțelegeri mai nuanțate a modului în care Biserica poate interacționa cu lumea contemporană fără să își piardă identitatea.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo