Game si arpegii la Vioara

De (autor): Carl Flesch

0
(0 review-uri)
Game si arpegii la Vioara - Carl Flesch
Rasfoieste

Game si arpegii la Vioara

De (autor): Carl Flesch

0
(0 review-uri)
Am ezitat multa vreme sa public sistemul meu de game transpus in toate tonalitatile. Nu am indragit niciodata prea multele publicatii de acest gen pentru ca, de obicei, sunt aproape identice si nu aduc nicio idee noua care sa le justifice existenta.
In primul volum al Metodei mele de vioarain care publicasem o serie de game si arpegii, aveam motiv sa spun ca aducea ceva nou. Reusisem sa orientez studiul zilnic al formulelor tehnice generale astfel incat sa nu-i permita elevului sa se concentreze excesiv asupra unei problematici in detrimentul alteia, ci sa il oblige sa isi administreze studiul combinatiilor tehnice cel mai des folosite in mod egal. Pe de alta parte, am incercat reiterez metoda de studiu al gamelor adoptata de vechea scoala franceza, metoda traditionala pe care am deprins-o direct de la vechiul meu profesor Eugne Sauzgy, ginerele lui Baillot. Experienta multor ani mi-a intarit convingerea ca, multumita caracterului universal si concis, acest sistem de game nu numai ca reprezinta o garantie sigura a progresului continuu dar, in acelasi timp, constituia cel mai bun mod de a economisi timpul si fortele. Pentru a ajunge la rezultatul dorit trebuia totusi ca elevul sa schimbe in fiecare zi tonalitatea transpunand succesiv modelul vechi in do major in toate celelalte tonuri. Din cauza lipsei de spatiu, am fost obligat sa nu public in prima parte a Metodei de vioara decit modelul in Do major, lasand elevilor transpozitia. Dupa trei ani de la publicarea primului volum al lucrarii mele, am avut ocazia sa observ influenta sistemului gamelor asupra elevilor. Marturisesc ca am fost dezamagit sa constat ( in urma propriilor observatii, dar si ale altora) ca majoritatea elevilor s-au speriat de dificultatea transpozitiilor si s-au multumit sa exerseze gamele in Do major. Efectul pozitiv a fost diminuat. Este firesc ca violonistul care obisnuieste sa exerseze gamele in toate tonalitatile are un mare avantaj fata de cel care se multumeste cu o singura tonalitate, mereu aceeasi. Acesta este motivul pentru care m-am hotarat sa-mi depasesc propria rezistenta si am cedat solicitarilor celorlalti de a publica sistemul complet de game.
Citeste mai mult

30.00Lei

30.00Lei

Primesti 30 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Am ezitat multa vreme sa public sistemul meu de game transpus in toate tonalitatile. Nu am indragit niciodata prea multele publicatii de acest gen pentru ca, de obicei, sunt aproape identice si nu aduc nicio idee noua care sa le justifice existenta.
In primul volum al Metodei mele de vioarain care publicasem o serie de game si arpegii, aveam motiv sa spun ca aducea ceva nou. Reusisem sa orientez studiul zilnic al formulelor tehnice generale astfel incat sa nu-i permita elevului sa se concentreze excesiv asupra unei problematici in detrimentul alteia, ci sa il oblige sa isi administreze studiul combinatiilor tehnice cel mai des folosite in mod egal. Pe de alta parte, am incercat reiterez metoda de studiu al gamelor adoptata de vechea scoala franceza, metoda traditionala pe care am deprins-o direct de la vechiul meu profesor Eugne Sauzgy, ginerele lui Baillot. Experienta multor ani mi-a intarit convingerea ca, multumita caracterului universal si concis, acest sistem de game nu numai ca reprezinta o garantie sigura a progresului continuu dar, in acelasi timp, constituia cel mai bun mod de a economisi timpul si fortele. Pentru a ajunge la rezultatul dorit trebuia totusi ca elevul sa schimbe in fiecare zi tonalitatea transpunand succesiv modelul vechi in do major in toate celelalte tonuri. Din cauza lipsei de spatiu, am fost obligat sa nu public in prima parte a Metodei de vioara decit modelul in Do major, lasand elevilor transpozitia. Dupa trei ani de la publicarea primului volum al lucrarii mele, am avut ocazia sa observ influenta sistemului gamelor asupra elevilor. Marturisesc ca am fost dezamagit sa constat ( in urma propriilor observatii, dar si ale altora) ca majoritatea elevilor s-au speriat de dificultatea transpozitiilor si s-au multumit sa exerseze gamele in Do major. Efectul pozitiv a fost diminuat. Este firesc ca violonistul care obisnuieste sa exerseze gamele in toate tonalitatile are un mare avantaj fata de cel care se multumeste cu o singura tonalitate, mereu aceeasi. Acesta este motivul pentru care m-am hotarat sa-mi depasesc propria rezistenta si am cedat solicitarilor celorlalti de a publica sistemul complet de game.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one