headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CUPON activ: LIB20RANDURI

Aplica-l in comanda »

Game si arpegii la Vioara

De (autor): Carl Flesch

0
(0 review-uri)
Game si arpegii la Vioara - Carl Flesch
Rasfoieste

Game si arpegii la Vioara

De (autor): Carl Flesch

0
(0 review-uri)
Am ezitat multa vreme sa public sistemul meu de game transpus in toate tonalitatile. Nu am indragit niciodata prea multele publicatii de acest gen pentru ca, de obicei, sunt aproape identice si nu aduc nicio idee noua care sa le justifice existenta.
In primul volum al Metodei mele de vioarain care publicasem o serie de game si arpegii, aveam motiv sa spun ca aducea ceva nou. Reusisem sa orientez studiul zilnic al formulelor tehnice generale astfel incat sa nu-i permita elevului sa se concentreze excesiv asupra unei problematici in detrimentul alteia, ci sa il oblige sa isi administreze studiul combinatiilor tehnice cel mai des folosite in mod egal. Pe de alta parte, am incercat reiterez metoda de studiu al gamelor adoptata de vechea scoala franceza, metoda traditionala pe care am deprins-o direct de la vechiul meu profesor Eugne Sauzgy, ginerele lui Baillot. Experienta multor ani mi-a intarit convingerea ca, multumita caracterului universal si concis, acest sistem de game nu numai ca reprezinta o garantie sigura a progresului continuu dar, in acelasi timp, constituia cel mai bun mod de a economisi timpul si fortele. Pentru a ajunge la rezultatul dorit trebuia totusi ca elevul sa schimbe in fiecare zi tonalitatea transpunand succesiv modelul vechi in do major in toate celelalte tonuri. Din cauza lipsei de spatiu, am fost obligat sa nu public in prima parte a Metodei de vioara decit modelul in Do major, lasand elevilor transpozitia. Dupa trei ani de la publicarea primului volum al lucrarii mele, am avut ocazia sa observ influenta sistemului gamelor asupra elevilor. Marturisesc ca am fost dezamagit sa constat ( in urma propriilor observatii, dar si ale altora) ca majoritatea elevilor s-au speriat de dificultatea transpozitiilor si s-au multumit sa exerseze gamele in Do major. Efectul pozitiv a fost diminuat. Este firesc ca violonistul care obisnuieste sa exerseze gamele in toate tonalitatile are un mare avantaj fata de cel care se multumeste cu o singura tonalitate, mereu aceeasi. Acesta este motivul pentru care m-am hotarat sa-mi depasesc propria rezistenta si am cedat solicitarilor celorlalti de a publica sistemul complet de game.
Citește mai mult

42.30Lei

42.30Lei

Primești 42 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare joi, 27 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Am ezitat multa vreme sa public sistemul meu de game transpus in toate tonalitatile. Nu am indragit niciodata prea multele publicatii de acest gen pentru ca, de obicei, sunt aproape identice si nu aduc nicio idee noua care sa le justifice existenta.
In primul volum al Metodei mele de vioarain care publicasem o serie de game si arpegii, aveam motiv sa spun ca aducea ceva nou. Reusisem sa orientez studiul zilnic al formulelor tehnice generale astfel incat sa nu-i permita elevului sa se concentreze excesiv asupra unei problematici in detrimentul alteia, ci sa il oblige sa isi administreze studiul combinatiilor tehnice cel mai des folosite in mod egal. Pe de alta parte, am incercat reiterez metoda de studiu al gamelor adoptata de vechea scoala franceza, metoda traditionala pe care am deprins-o direct de la vechiul meu profesor Eugne Sauzgy, ginerele lui Baillot. Experienta multor ani mi-a intarit convingerea ca, multumita caracterului universal si concis, acest sistem de game nu numai ca reprezinta o garantie sigura a progresului continuu dar, in acelasi timp, constituia cel mai bun mod de a economisi timpul si fortele. Pentru a ajunge la rezultatul dorit trebuia totusi ca elevul sa schimbe in fiecare zi tonalitatea transpunand succesiv modelul vechi in do major in toate celelalte tonuri. Din cauza lipsei de spatiu, am fost obligat sa nu public in prima parte a Metodei de vioara decit modelul in Do major, lasand elevilor transpozitia. Dupa trei ani de la publicarea primului volum al lucrarii mele, am avut ocazia sa observ influenta sistemului gamelor asupra elevilor. Marturisesc ca am fost dezamagit sa constat ( in urma propriilor observatii, dar si ale altora) ca majoritatea elevilor s-au speriat de dificultatea transpozitiilor si s-au multumit sa exerseze gamele in Do major. Efectul pozitiv a fost diminuat. Este firesc ca violonistul care obisnuieste sa exerseze gamele in toate tonalitatile are un mare avantaj fata de cel care se multumeste cu o singura tonalitate, mereu aceeasi. Acesta este motivul pentru care m-am hotarat sa-mi depasesc propria rezistenta si am cedat solicitarilor celorlalti de a publica sistemul complet de game.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo