Ghidul managerului de produs + CD
De (autor): Linda Gorchels
Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si itnegra cu succes aspetele cheie ale managementului de produs, cunostinte depsre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.
Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura itnerioara a lucrurilor, de care aveti nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros.
transport gratuit
24.09Lei
24.09Lei
Primesti 24 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc

Comanda pana la 14:00:
Estimare livrare joi, 10 iulie

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.
Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.
Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Ghidul managerului de produs prezinta modul in care puteti dezvolta si itnegra cu succes aspetele cheie ale managementului de produs, cunostinte depsre produs si piata, aptitudini financiare si strategice, abilitate interpersonala si multe altele pentru a va imbunatati eficienta si a demonstra ca va aduceti in mod vital contributia la profitabilitatea pe termen lung a companiei.
Cuprinzand linii orientative actualizate si aspecte privind abilitatea de a intui natura itnerioara a lucrurilor, de care aveti nevoie pentru a deveni un manager de produs valoros.
Detaliile produsului
S-ar putea sa-ti placa si
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!