headerdesktop cupontimer26noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cupontimer26noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CUPON activ: LIB20RANDURI

Aplica-l in comanda »

Good money. Cheltuieste prudent. Inbunatateste-ti situatia financiara

Good money. Cheltuieste prudent. Inbunatateste-ti situatia financiara - Nathalie Spencer
Rasfoieste

Good money. Cheltuieste prudent. Inbunatateste-ti situatia financiara

Toti facem alegeri cu banii - intelege-le pe ale tale

Banii ne influenteaza vietile in nenumarate feluri - ii folosim atat pentru a cumpara lucrurile de care avem nevoie, cat si pe cele care cu siguranta nu ne sunt folositoare. Dar ce inseamna "sa fii bun cu banii"? 
Aceasta carte iti prezinta cum sa descifrezi principiile pentru care esti atras de o oferta si cum sa analizezi rolul norocului in succes, dar iti si explica cum poti face previziuni in mod eficient si care sunt motivele pentru care sa inveti sa fii bun cu banii. Cartea Good Money examineaza comportamentele care stau la baza obiceiurilor noastre financiare si iti ofera tehnici esentiale pentru a-ti imbunatati situatia financiara.
 
Fragment din cartea "Good money. Cheltuieste prudent. Inbunatateste-ti situatia financiara" de Nathalie Spencer

"E un chilipir! (Oare?)
 
Este greu sa ne dam seama cat costa fabricarea produselor pe care le folosim, indiferent daca e vorba despre o sticla de bere, o minge de bowling sau o cada de baie. Din ce sunt facute aceste lucruri si cat costa materialele brute? Cum ramane cu manopera, transportul, distributia si marketing-ul?
Dat fiind ca de obicei nu suntem capabili de a calcula costurile necesare fabricarii unui produs, pentru a identifica pretul minim sau macar corect, acesta ar trebui sa reflecte valoarea pe care produsul o aduce. Dar si aceasta este o intrebare dificila. Ne e greu sa judecam valoarea absoluta a unui produs si, in schimb, ne gandim in termeni de valoare relativa, raportata la celelalte produse sau puncte de referinta. Nefiind siguri de valoarea "reala" a unui produs, inseamna ca vanzatorii pot sa influenteze suma pe care suntem dispusi sa o platim. Doua tehnici de care trebuie sa ne ferim sunt ancorarea si tintele false.
 
Companiile pot folosi pretul pentru a semnaliza calitatea. Brandul Stella Artois obisnula sa remarce in vechea lor campanie publicitara ca berea lor este "linistitor de scumpa". Si, surpinzator, la un pret mai mare, nu doar ca ne asteptam la o calitate superioara, dar percepem si produsul in sine ca fiind mai bun. Un studiu realizat de Baba Shiv, Ziv Carmon si Dan Ariely a descoperit ca pretul conteaza. Dintr-un grup de oameni, jumatatea care a cumparat o bautura energizanta, despre care se pretindea ca ajuta "acuitatea mentala", la jumatate de pret a reusit sa rezolve mai putine puzzle-uri de cuvinte decat jumatatea care a platit pretul intreg, in ciuda faptului ca era vorba despre exact acelasi produs."
Citește mai mult

-5%

PRP: 59.20 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

56.24Lei

56.24Lei

59.20 Lei

Primești 56 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 27 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Toti facem alegeri cu banii - intelege-le pe ale tale

Banii ne influenteaza vietile in nenumarate feluri - ii folosim atat pentru a cumpara lucrurile de care avem nevoie, cat si pe cele care cu siguranta nu ne sunt folositoare. Dar ce inseamna "sa fii bun cu banii"? 
Aceasta carte iti prezinta cum sa descifrezi principiile pentru care esti atras de o oferta si cum sa analizezi rolul norocului in succes, dar iti si explica cum poti face previziuni in mod eficient si care sunt motivele pentru care sa inveti sa fii bun cu banii. Cartea Good Money examineaza comportamentele care stau la baza obiceiurilor noastre financiare si iti ofera tehnici esentiale pentru a-ti imbunatati situatia financiara.
 
Fragment din cartea "Good money. Cheltuieste prudent. Inbunatateste-ti situatia financiara" de Nathalie Spencer

"E un chilipir! (Oare?)
 
Este greu sa ne dam seama cat costa fabricarea produselor pe care le folosim, indiferent daca e vorba despre o sticla de bere, o minge de bowling sau o cada de baie. Din ce sunt facute aceste lucruri si cat costa materialele brute? Cum ramane cu manopera, transportul, distributia si marketing-ul?
Dat fiind ca de obicei nu suntem capabili de a calcula costurile necesare fabricarii unui produs, pentru a identifica pretul minim sau macar corect, acesta ar trebui sa reflecte valoarea pe care produsul o aduce. Dar si aceasta este o intrebare dificila. Ne e greu sa judecam valoarea absoluta a unui produs si, in schimb, ne gandim in termeni de valoare relativa, raportata la celelalte produse sau puncte de referinta. Nefiind siguri de valoarea "reala" a unui produs, inseamna ca vanzatorii pot sa influenteze suma pe care suntem dispusi sa o platim. Doua tehnici de care trebuie sa ne ferim sunt ancorarea si tintele false.
 
Companiile pot folosi pretul pentru a semnaliza calitatea. Brandul Stella Artois obisnula sa remarce in vechea lor campanie publicitara ca berea lor este "linistitor de scumpa". Si, surpinzator, la un pret mai mare, nu doar ca ne asteptam la o calitate superioara, dar percepem si produsul in sine ca fiind mai bun. Un studiu realizat de Baba Shiv, Ziv Carmon si Dan Ariely a descoperit ca pretul conteaza. Dintr-un grup de oameni, jumatatea care a cumparat o bautura energizanta, despre care se pretindea ca ajuta "acuitatea mentala", la jumatate de pret a reusit sa rezolve mai putine puzzle-uri de cuvinte decat jumatatea care a platit pretul intreg, in ciuda faptului ca era vorba despre exact acelasi produs."
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

green icon awesome check Achiziție verificată
Coletul a ajuns foarte repede. Nota este pentru modalitatea de livrare, nu pentru continut. Cartea a fost cadou pentru fiica mea, inca nu a finalizat-o. Pana in faza in care a ajuns cu cititul a spus ca este ok continutul.
Va multumesc
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
PASCA GABRIELLA 14/04/2021 12:00
green icon awesome check Achiziție verificată
Cartea este foarte frumos prezentata, se citeste usor doar ca multe din informatiile cuprinse sunt deja cunoscute!
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

2 din 2 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X