Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Growth Hacker in marketing

Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday
Rasfoieste

Growth Hacker in marketing

Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita

Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.

Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.
 
Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd

Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri

Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo

Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth

Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
Citește mai mult

25.38Lei

25.38Lei

Primești 25 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 2 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita

Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.

Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.
 
Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd

Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri

Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo

Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth

Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
0
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Roxi M. 19/12/2019 11:42
Interesanta. Daca vii din era marketingului clasic, unde bugetele mari se cheltuiau pe reclame TV si panouri bilboard, "Growth hacker in marketing" este cartea care te va ajuta sa te adaptezi la era digitala a marketingului. Dropbox si Airbnb sunt dati ca exemple de growth hacker thinking, colosi care au reusit sa se adapteze si sa devina virali, chiar la inceputurile marketingului online. Daca deja lucrezi in ecommerce, nu stiu daca vei afla ceva nou, dar cred ca aceasta carte te va ajuta la impamantenirea unui mod de gandire aparte. Vei privi produsul tau ca ceva ce are potential in a deveni viral, la ceva ce poate fi ravnit de un numar mare de oameni. Merita citita. Contine o bucatica de istorie din aceasta nisa care se dezvolta cu o viteza uimitoare.
Arată mai mult
  • Like review icon 1
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo