headerdesktop  1000cu50red08aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile 1000cu50red08aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

1000 de titluri cu -50% REDUCERE!

Titluri de neratat,

Special pentru tine!

Rasfoieste si comanda!
Close

Growth Hacker in marketing

De (autor): Ryan Holiday

4
(2 reviews)
Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday
Rasfoieste

Growth Hacker in marketing

De (autor): Ryan Holiday

4
(2 reviews)
Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita

Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.

Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.
 
Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd

Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri

Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo

Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth

Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
Citeste mai mult

24.00Lei

Sau 2400 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Stiai ca in luna august ai Ridicare Personala Gratuita, indiferent de optiunea selectata?
Ridicare Personala GRATUITA!

easybox / Ship&Go TOATA luna August!

Descrierea produsului

Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita

Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.

Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.
 
Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd

Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare. - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri

Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo

Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o! - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth

Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte. - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
0
4 stele
2
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Cartea Growth Hacker în Marketing este o lectură utilă care poate fi scânteia care generează o schimbare de paradigmă în marketing-ul tradițional. Este excelentă ca și manual de introducere în growth hacking și poate fi o sursă bună de inspirație. Poate nu este ea cea mai originală carte din lume, însă este un text decent, care are destule idei valoroase.
  • Like review icon 0
  • Add comments
Roxi M. 19/12/2019 11:42
Interesanta. Daca vii din era marketingului clasic, unde bugetele mari se cheltuiau pe reclame TV si panouri bilboard, "Growth hacker in marketing" este cartea care te va ajuta sa te adaptezi la era digitala a marketingului. Dropbox si Airbnb sunt dati ca exemple de growth hacker thinking, colosi care au reusit sa se adapteze si sa devina virali, chiar la inceputurile marketingului online. Daca deja lucrezi in ecommerce, nu stiu daca vei afla ceva nou, dar cred ca aceasta carte te va ajuta la impamantenirea unui mod de gandire aparte. Vei privi produsul tau ca ceva ce are potential in a deveni viral, la ceva ce poate fi ravnit de un numar mare de oameni. Merita citita. Contine o bucatica de istorie din aceasta nisa care se dezvolta cu o viteza uimitoare.
  • Like review icon 1
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one