Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Hei, Whipple, incearca asta

De (autor): Luke Sullivan

0
(0 review-uri)
Hei, Whipple, incearca asta - Luke Sullivan
Rasfoieste

Hei, Whipple, incearca asta

De (autor): Luke Sullivan

0
(0 review-uri)
Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa. Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie.
Citeste Hei, Whipple, incearca asta! si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu.
Pana la urma esentialul este clar: 1. Fii cat mai simplu. 2. Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte., dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2. 
Fragment din volumul "Hei, Whipple, incearca asta" de Luke Sullivan
 
„Un mare editor poate lua acelasi material ca si un editor mediocru si poate face ceva incredibil de diferit. Am avut reclame literalmente salvate de o buna munca de editare.
Familiarizeaza-te cu editorii buni de spoturi TV pe care ii poti gasi, asa cum te mentii informat si cu privire la cei mai buni regizori. Cere-le producatorilor sa te tina la zi cu numele editorilor buni nou aparuti. Editorii au reel-uri la fel ca regizorii. Unii sunt super in comedie, unii in executii de videoclipuri si unii sunt povestitori desavarsiti.
Trimite editorului tau storyboardurile (sau, si mai bine, boardurile de filmare) cat mai devreme posibil.
Slujba unui editor este aceea de a spune o poveste cu un film, si daca boardul tau nu are o anumita scena-cheie de tranzitie, un editor destept ar putea sa te ajute sa observi asta.
Mai este si un alt mod de a trata lucrurile. Lasa regizorul sa faca taieturile. Nu vor fi multi regizori care se vor oferi sa faca „taieturi de regizor", dar daca al tau va dori asta, fii de acord.
Procesul de editare in sine incepe cu taieturi facute in mare. Avem astfel o prima Infatisare a ceea ce inseamna ideea ta pusa in scena. Si poate fi un moment destul de infricosator. Pentru ca si un storyboard grozav, filmat de un regizor grozav, ar putea, uneori, sa nu arate dupa montaj asa cum ti-ai imaginat tu.
Stii ceva? Ti se va intampla si asa ceva, probabil, intr-un moment al carierei tale. Mie mi s-a intamplat. Editarea nu este ceva ce inveti din carti (nici macar dintr-o carte de prima mana, cum este aceasta).
Va trebui sa incepi sa faci si munca asta—si va trebui sa muncesti mult, daca vrei sa inveti meserie.
Sfatul meu este sa urmaresti, cat mai mult posibil, felul in care alti oameni de creatie, mai experimentati, fac munca de editare. Urmeaza sfatul producatorului tau, al editorului si al oricui stie despre productia TV mai multe decat tine."
Citeste mai mult

66.47Lei

66.47Lei

Primesti 66 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa. Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie.
Citeste Hei, Whipple, incearca asta! si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu.
Pana la urma esentialul este clar: 1. Fii cat mai simplu. 2. Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte., dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2. 
Fragment din volumul "Hei, Whipple, incearca asta" de Luke Sullivan
 
„Un mare editor poate lua acelasi material ca si un editor mediocru si poate face ceva incredibil de diferit. Am avut reclame literalmente salvate de o buna munca de editare.
Familiarizeaza-te cu editorii buni de spoturi TV pe care ii poti gasi, asa cum te mentii informat si cu privire la cei mai buni regizori. Cere-le producatorilor sa te tina la zi cu numele editorilor buni nou aparuti. Editorii au reel-uri la fel ca regizorii. Unii sunt super in comedie, unii in executii de videoclipuri si unii sunt povestitori desavarsiti.
Trimite editorului tau storyboardurile (sau, si mai bine, boardurile de filmare) cat mai devreme posibil.
Slujba unui editor este aceea de a spune o poveste cu un film, si daca boardul tau nu are o anumita scena-cheie de tranzitie, un editor destept ar putea sa te ajute sa observi asta.
Mai este si un alt mod de a trata lucrurile. Lasa regizorul sa faca taieturile. Nu vor fi multi regizori care se vor oferi sa faca „taieturi de regizor", dar daca al tau va dori asta, fii de acord.
Procesul de editare in sine incepe cu taieturi facute in mare. Avem astfel o prima Infatisare a ceea ce inseamna ideea ta pusa in scena. Si poate fi un moment destul de infricosator. Pentru ca si un storyboard grozav, filmat de un regizor grozav, ar putea, uneori, sa nu arate dupa montaj asa cum ti-ai imaginat tu.
Stii ceva? Ti se va intampla si asa ceva, probabil, intr-un moment al carierei tale. Mie mi s-a intamplat. Editarea nu este ceva ce inveti din carti (nici macar dintr-o carte de prima mana, cum este aceasta).
Va trebui sa incepi sa faci si munca asta—si va trebui sa muncesti mult, daca vrei sa inveti meserie.
Sfatul meu este sa urmaresti, cat mai mult posibil, felul in care alti oameni de creatie, mai experimentati, fac munca de editare. Urmeaza sfatul producatorului tau, al editorului si al oricui stie despre productia TV mai multe decat tine."
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one