headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% -30% la Corint si Leda

siii TRANSPORT GRATUIT

la TOATE comenzile peste 50 lei!

Profita acum!

Identitatea PR-ului contemporan

De (autor): Elena Prodan

0
(0 review-uri)
Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan
Rasfoieste

Identitatea PR-ului contemporan

De (autor): Elena Prodan

0
(0 review-uri)
Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice

Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa aiba o pregatire temeinica deoarece este chemat sa solutioneze probleme dintre cele mai diverse tinand de management, de comunicarea cu publicuri externe si interne. Relationistul trebuie sa fie o fiinta adaptabila, in masura sa joace o multitudine de roluri, sa gaseasca cele mai potrivite canale si cele mai potrivite metode de construire si transmitere a mesajelor pentru diverse categorii de public. Autoarea evidentiaza toate aceste aspecte trecand in revista diferite teorii ale relatiilor publice cat si principalele modele ale practicii relatiilor publice, iar intervievarea catorva experti (tacticieni ai domeniului) urmareste si reuseste sa surprinda aspectul multidimensional al relatiilor publice. - Prof. Univ. dr. Daniela Roventa Frumusani
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice

Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa aiba o pregatire temeinica deoarece este chemat sa solutioneze probleme dintre cele mai diverse tinand de management, de comunicarea cu publicuri externe si interne. Relationistul trebuie sa fie o fiinta adaptabila, in masura sa joace o multitudine de roluri, sa gaseasca cele mai potrivite canale si cele mai potrivite metode de construire si transmitere a mesajelor pentru diverse categorii de public. Autoarea evidentiaza toate aceste aspecte trecand in revista diferite teorii ale relatiilor publice cat si principalele modele ale practicii relatiilor publice, iar intervievarea catorva experti (tacticieni ai domeniului) urmareste si reuseste sa surprinda aspectul multidimensional al relatiilor publice. - Prof. Univ. dr. Daniela Roventa Frumusani
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one