headerdesktop trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

8-10 iulie

🔥 transport gratuit 🔥

la orice comanda in Romania 🚚

In competitie cu norocul

De (autor): Clayton M. Christensen

0
(0 review-uri)
In competitie cu norocul - Clayton M. Christensen
Rasfoieste

In competitie cu norocul

De (autor): Clayton M. Christensen

0
(0 review-uri)
In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. - Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan

Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.

Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului.

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.

Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. - Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix

Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate. Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy. O recomand cu caldura. - Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.

Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie. Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici. Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim. - Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank
Citeste mai mult

transport gratuit

49.00Lei

49.00Lei

Primesti 49 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare vineri, 11 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. - Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan

Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.

Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului.

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.

Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. - Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix

Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate. Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy. O recomand cu caldura. - Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.

Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie. Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici. Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim. - Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one