Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor
De (autor): Larisa Muresan
Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii.
Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare continua, atat de necesar intr-o arie dinamica precum este aceea a promovarii online, caracterizata de creativitate si de emergenta unor noi platforme si instrumente de comunicare.
39.00Lei
39.00Lei
Primesti 39 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii.
Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului, cat si pentru profesionistii care sunt intr-un proces de invatare continua, atat de necesar intr-o arie dinamica precum este aceea a promovarii online, caracterizata de creativitate si de emergenta unor noi platforme si instrumente de comunicare.
Detaliile produsului
- Categoria: Marketing
- Autor: Larisa Muresan
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2022
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 14 mm
- Nr. pagini: 218
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-749-594-2
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!