headerdesktop happydays15iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile happydays15iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉 Happy Days cu REDUCERI 🎉

Până la -80%

la cărți, jocuri și accesorii

⏰ Doar între 15-17 iulie »

Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza

De (autor): Oana Iulia Enasel

0
(0 review-uri)
Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza - Oana Iulia Enasel
Rasfoieste

Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza

De (autor): Oana Iulia Enasel

0
(0 review-uri)
Inovarea reprezinta o componenta esentiala a dezvoltarii economice, implementata si identificabila si in institutiile de cultura, care insa nu avea o definitie cuprinzatoare si precisa in contextul muzeelor. Demersurile de identificare a caracteristicilor, vectorilor, si efectelor procesului de inovare din muzee in contextul schimbarilor accelerate din societate sunt fundamentate pe o cercetare multi-metoda, care imbina doua tipuri de cercetare calitativa. Rezultatele sunt prelucrate prin triangulare in vederea imbunatatirii Volumul propune o definitie a procesului de inovare in marketingul muzeelor, precum si o grila de evaluare a gradului de implementare a procesului in marketingul muzeelor, urmarind imbunatatirea strategiei organizationale si eficientizarea utilizarii resurselor.
Citeste mai mult

nou

79.00Lei

79.00Lei

Primesti 79 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Inovarea reprezinta o componenta esentiala a dezvoltarii economice, implementata si identificabila si in institutiile de cultura, care insa nu avea o definitie cuprinzatoare si precisa in contextul muzeelor. Demersurile de identificare a caracteristicilor, vectorilor, si efectelor procesului de inovare din muzee in contextul schimbarilor accelerate din societate sunt fundamentate pe o cercetare multi-metoda, care imbina doua tipuri de cercetare calitativa. Rezultatele sunt prelucrate prin triangulare in vederea imbunatatirii Volumul propune o definitie a procesului de inovare in marketingul muzeelor, precum si o grila de evaluare a gradului de implementare a procesului in marketingul muzeelor, urmarind imbunatatirea strategiei organizationale si eficientizarea utilizarii resurselor.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one