Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Interventii cognitiv-comportamentale

De (autor): Rosemary B. Mennuti , Ray W. Christner

0
(0 review-uri)
Interventii cognitiv-comportamentale - Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner
Rasfoieste

Interventii cognitiv-comportamentale

De (autor): Rosemary B. Mennuti , Ray W. Christner

0
(0 review-uri)
Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
 
- depresie
- anxietate
- ADHD
- hartuire
- furie, agresivitate, intimidare
- dizabilitati de dezvoltare
- tulburari din spectrul autist dificultati de invatare
- refuz scolar
- mutism selectiv
- tulburari de comportament alimentar
- abuz de substante
- orientari sexuale
 
Elementul de noutate al acestei editii consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.
Citește mai mult

95.14Lei

95.14Lei

Primești 95 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
 
- depresie
- anxietate
- ADHD
- hartuire
- furie, agresivitate, intimidare
- dizabilitati de dezvoltare
- tulburari din spectrul autist dificultati de invatare
- refuz scolar
- mutism selectiv
- tulburari de comportament alimentar
- abuz de substante
- orientari sexuale
 
Elementul de noutate al acestei editii consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.
Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo