headerdesktop literatransp29iun25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile literatransp29iun25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍒Weekend Litera -50% -20%

🚛 la doar 4.99lei!

Poftă de citit?

Hai la răsfoit!

Intreprinzatorul, intreprinderea mica si mijlocie, managementul intreprenorial

De (autor): Ovidiu Nicolescu , Ciprian Nicolescu

0
(0 review-uri)
Intreprinzatorul, intreprinderea mica si mijlocie, managementul intreprenorial - Ovidiu Nicolescu, Ciprian Nicolescu
Rasfoieste

Intreprinzatorul, intreprinderea mica si mijlocie, managementul intreprenorial

De (autor): Ovidiu Nicolescu , Ciprian Nicolescu

0
(0 review-uri)
Volumul de fata reprezinta un elaborat stiintific si didactic de abordare a IMM-urilor in viziunea ultimelor evolutii configurate pe plan mondial, aferente trecerii la un nou tip de economie - economia bazata pe cunostinte, digitalizare si stakeholderi.
 
Problematica lucrarii a fost structurata in cinci capitole: primul capitol este consacrat fundamentelor abordarii intreprenoriatului si managementului intreprenorial in perioada actuala, din perspectiva marilor transformari contextuale actuale si ale provocarilor societale majore; capitolul al doilea este dedicat intreprinzatorului, determinantul infiintarii, functionarii si dezvoltarii intreprinderii, in cadrul acestuia fiind abordate principalele elemente referitoare la intreprinzatorul modern; IMM-urile, campul de actiune al intreprinzatorului, reprezinta obiectul de studiu al capitolului median al volumului, care este structurat in sapte subcapitole - conceptul de intreprindere mica si mijlocie, tipologia IMM-urilor, mediul intreprenorial, oportunitatea economica, planul de afaceri, infiintarea intreprinderii mici si mijlocii, factorii determinanti ai situarii IMM-urilor in prim-planul dezvoltarii economice sociale; penultimul capitol incorporeaza principalele elemente teoretico-metodologice specifice managementului intreprenorial, ramura majora a stiintei si practicii managementului; capitolul final trateaza selectiv trasaturile esentiale si prioritatile dezvoltarii sectorului de IMM-uri in Romania.
 
Lucrarea este utila pentru mai multe categorii de persoane: intreprinzatori, studenti si profesori din domeniile economic, tehnic si juridic, profesori si consultanti in management si economie, oamenii politici si componentii administratiei de stat centrale si locale ce sunt implicati in activitatile economice.
Citeste mai mult

nou

89.00Lei

89.00Lei

Primesti 89 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 1 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Volumul de fata reprezinta un elaborat stiintific si didactic de abordare a IMM-urilor in viziunea ultimelor evolutii configurate pe plan mondial, aferente trecerii la un nou tip de economie - economia bazata pe cunostinte, digitalizare si stakeholderi.
 
Problematica lucrarii a fost structurata in cinci capitole: primul capitol este consacrat fundamentelor abordarii intreprenoriatului si managementului intreprenorial in perioada actuala, din perspectiva marilor transformari contextuale actuale si ale provocarilor societale majore; capitolul al doilea este dedicat intreprinzatorului, determinantul infiintarii, functionarii si dezvoltarii intreprinderii, in cadrul acestuia fiind abordate principalele elemente referitoare la intreprinzatorul modern; IMM-urile, campul de actiune al intreprinzatorului, reprezinta obiectul de studiu al capitolului median al volumului, care este structurat in sapte subcapitole - conceptul de intreprindere mica si mijlocie, tipologia IMM-urilor, mediul intreprenorial, oportunitatea economica, planul de afaceri, infiintarea intreprinderii mici si mijlocii, factorii determinanti ai situarii IMM-urilor in prim-planul dezvoltarii economice sociale; penultimul capitol incorporeaza principalele elemente teoretico-metodologice specifice managementului intreprenorial, ramura majora a stiintei si practicii managementului; capitolul final trateaza selectiv trasaturile esentiale si prioritatile dezvoltarii sectorului de IMM-uri in Romania.
 
Lucrarea este utila pentru mai multe categorii de persoane: intreprinzatori, studenti si profesori din domeniile economic, tehnic si juridic, profesori si consultanti in management si economie, oamenii politici si componentii administratiei de stat centrale si locale ce sunt implicati in activitatile economice.
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one