Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Jocul didactic in invatamantul primar ed.2

De (autor): Camelia Romanescu

0
(0 review-uri)
Jocul didactic in invatamantul primar ed.2 - Camelia Romanescu

Jocul didactic in invatamantul primar ed.2

De (autor): Camelia Romanescu

0
(0 review-uri)
Jocul didactic in invatamantul primar
Editia a II-a revizuita si adaugita

Cuprins:

Capitolul I. Consideratii generale
I.1. Conceptul de joc, caracteristici, clasificari
I.2. Teorii despre joc
I.3. Relatia dintre joc si invatare
Capitolul II. Jocul didactic  in invatamantul primar
II.1. Profilul psihologic al varstei scolare mici
II.2. Necesitatea folosirii jocului didactic in invatare la scolarul mic
II.3. Functiile jocului didactic
II.4. Componentele jocului didactic
Capitolul III.  Importanta jocului didactic in orele de matematica
III.1. « Invatam  jucandu-ne la matematica »
III.2. Rolul invatatorului in pregatirea, conducerea si indrumarea jocului didactic
III.3. Strategii de realizare a jocului didactic   
Capitolul IV.  Rolul jocului didactic in dezvoltarea creativitatii elevului
 IV.1. Jocul didactic si metodele activ- participative
 IV.2. Jocuri didactice utilizate in orele de matematica
Concluzii
Bibliografie

In joc, copilul transpune realitatea obiectiva, in special realitatea sociala. Evident, nu este vorba de o reproducere identica a realitatii, ci, in joc, copilul transfigureaza obiectele, fenomenele, relatiile, ceea ce presupune capacitatea de simbolizare, de abstractizare, capacitate ce nu poate forma decat prin exercitiu, in acelasi timp, procesele senzoriale.
Prin joc, copilul isi imbogateste viata afectiva si, in acelasi timp, dobandeste in mod progresiv capacitatea de a-si stapani emotiile. El invata sa reactioneze sincer, pozitiv sau negativ, fata de ceea ce este bun, frumos, moral si fata de ceea ce e rau, imoral. Copilul gaseste cea mai eficienta recompensa in insusi faptul de a se juca. Latura volitionala este intens solicitata in joc. In acest sens jocul cu reguli devine o metoda de maxima eficienta.
Eficienta jocului depinde de cele mai multe ori de felul in care invatatorul stie sa asigure o concordanta intre tema jocului si materialul didactic existent, de felul in care stie sa foloseasca cuvantul ca mijloc de indrumare a elevilor prin intrebari, raspunsuri, indicatii, explicatii, aprecieri.
Ambianta de comunicare confera jocului o motivatie sociala suplimentara. Relatiile de grup intervin ca un factor organizatoric care exercita o influenta coercitiva, disciplinatoare asupra activitatii fiecarui copil. In joc, copilul invata sa se supuna cerintelor, regulilor impuse de colectiv. - Autoarea
Citeste mai mult

25.00Lei

25.00Lei

Primesti 25 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Jocul didactic in invatamantul primar
Editia a II-a revizuita si adaugita

Cuprins:

Capitolul I. Consideratii generale
I.1. Conceptul de joc, caracteristici, clasificari
I.2. Teorii despre joc
I.3. Relatia dintre joc si invatare
Capitolul II. Jocul didactic  in invatamantul primar
II.1. Profilul psihologic al varstei scolare mici
II.2. Necesitatea folosirii jocului didactic in invatare la scolarul mic
II.3. Functiile jocului didactic
II.4. Componentele jocului didactic
Capitolul III.  Importanta jocului didactic in orele de matematica
III.1. « Invatam  jucandu-ne la matematica »
III.2. Rolul invatatorului in pregatirea, conducerea si indrumarea jocului didactic
III.3. Strategii de realizare a jocului didactic   
Capitolul IV.  Rolul jocului didactic in dezvoltarea creativitatii elevului
 IV.1. Jocul didactic si metodele activ- participative
 IV.2. Jocuri didactice utilizate in orele de matematica
Concluzii
Bibliografie

In joc, copilul transpune realitatea obiectiva, in special realitatea sociala. Evident, nu este vorba de o reproducere identica a realitatii, ci, in joc, copilul transfigureaza obiectele, fenomenele, relatiile, ceea ce presupune capacitatea de simbolizare, de abstractizare, capacitate ce nu poate forma decat prin exercitiu, in acelasi timp, procesele senzoriale.
Prin joc, copilul isi imbogateste viata afectiva si, in acelasi timp, dobandeste in mod progresiv capacitatea de a-si stapani emotiile. El invata sa reactioneze sincer, pozitiv sau negativ, fata de ceea ce este bun, frumos, moral si fata de ceea ce e rau, imoral. Copilul gaseste cea mai eficienta recompensa in insusi faptul de a se juca. Latura volitionala este intens solicitata in joc. In acest sens jocul cu reguli devine o metoda de maxima eficienta.
Eficienta jocului depinde de cele mai multe ori de felul in care invatatorul stie sa asigure o concordanta intre tema jocului si materialul didactic existent, de felul in care stie sa foloseasca cuvantul ca mijloc de indrumare a elevilor prin intrebari, raspunsuri, indicatii, explicatii, aprecieri.
Ambianta de comunicare confera jocului o motivatie sociala suplimentara. Relatiile de grup intervin ca un factor organizatoric care exercita o influenta coercitiva, disciplinatoare asupra activitatii fiecarui copil. In joc, copilul invata sa se supuna cerintelor, regulilor impuse de colectiv. - Autoarea
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one