headerdesktop libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉LIBfest e ON!🎉

Reduceri de până la -80%,

Cărți cu Autograf, Dialoguri

Spre experiențele culturale >>

LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului

De (autor): Claudia Petras , Teodora Coman , Bogdan Ratiu

0
(0 review-uri)
LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului - Bogdan Ratiu, Claudia Petras, Teodora Coman
Rasfoieste

LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului

De (autor): Claudia Petras , Teodora Coman , Bogdan Ratiu

0
(0 review-uri)
LiteraTie 8.0 Citim, intelegem, ne informam! Clasa a VIII-a. Caietul elevului
 
Lectura unui text nonliterar te provoaca sa fii foarte atent la toate articulatiile textului, sa citesti concentrat fiecare rand, dar si dincolo de randurile textului. Din acest motiv, in continuarea abilitatilor dezvoltate in Literatie 02, Literatie 04 si Literatie 06, volumul de fata isi propune sa abordeze:
• In Unitatea 1 - texte din diferite discipline cu strategii de receptare care pot fi transferate spre o invatare eficienta la toate materiile de curs pe care elevii le au. Sunt strategii adaptate din domeniul literatiei disciplinare si texte de manual cu accent pe nuante din vocabularul disciplinelor propuse.
• In Unitatea 2 - texte cu tematici si structuri textuale multiple, neobisnuite pentru elevi, pentru a creste adaptabilitatea lor la diversitatea de texte pe care le pot intalni in lume. Sarcinile de lucru se concentreaza pe atentia la detalii si nuante, la identificarea informatiei explicite si implicite, cititorul reusind sa se adapteze unui vocabular variat.
• In Unitatea 3 - texte cu sarcini de lucru care provoaca cititorul sa intre in profunzimea unui text nonliterar. Tematicile sunt surprinzatoare pentru universul de cunoastere si pentru interesul elevilor si ii provoaca: o data, prin depasirea unor domenii de cunoastere si, in plus, prin citirea cu multa atentie a unor texte carora nu le-ar fi dat importanta in alt context.
• In Unitatea 4 - grupaje de texte legate tematic prin intermediul carora dezvoltam abilitatea elevilor de a conecta informatii din mai multe texte pentru a se informa. Sarcinile de lucru sunt propuse de la simplu la complex, pe principiul dezvoltarii gandirii critice.
 
Cei care vor parcurge fiecare pagina a acestui volum isi vor crea o obisnuinta in utilizarea anumitor strategii de comprehensiune si interpretare a textului. Speram sa oferim un context favorabil cunoasterii unor informatii despre lume, dar si construirii unor strategii optime de abordare a textului nonliterar.

In acest moment, rolul unui cititor de text nonliterar este de a fi activ, de a transforma textul si de a-i permite textului sa il modifice pe el insusi. Trebuie sa citim cu un ochi sceptic, sa interogam ceea ce aflam de la autor. In acelasi timp, trebuie sa citim cu o minte deschisa capabila sa se orienteze spre aspecte care pot schimba intelegerea textului, intelegerea noastra si a lumii din jur. Nonliterarul este in centrul schimbarilor si al provocarilor in devenirea unui elev. - K. Beers, R.E. Probst, Reading nonfiction, 2016, p. 17
Citeste mai mult

nou

57.00Lei

57.00Lei

Primesti 57 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare luni, 27 octombrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

LiteraTie 8.0 Citim, intelegem, ne informam! Clasa a VIII-a. Caietul elevului
 
Lectura unui text nonliterar te provoaca sa fii foarte atent la toate articulatiile textului, sa citesti concentrat fiecare rand, dar si dincolo de randurile textului. Din acest motiv, in continuarea abilitatilor dezvoltate in Literatie 02, Literatie 04 si Literatie 06, volumul de fata isi propune sa abordeze:
• In Unitatea 1 - texte din diferite discipline cu strategii de receptare care pot fi transferate spre o invatare eficienta la toate materiile de curs pe care elevii le au. Sunt strategii adaptate din domeniul literatiei disciplinare si texte de manual cu accent pe nuante din vocabularul disciplinelor propuse.
• In Unitatea 2 - texte cu tematici si structuri textuale multiple, neobisnuite pentru elevi, pentru a creste adaptabilitatea lor la diversitatea de texte pe care le pot intalni in lume. Sarcinile de lucru se concentreaza pe atentia la detalii si nuante, la identificarea informatiei explicite si implicite, cititorul reusind sa se adapteze unui vocabular variat.
• In Unitatea 3 - texte cu sarcini de lucru care provoaca cititorul sa intre in profunzimea unui text nonliterar. Tematicile sunt surprinzatoare pentru universul de cunoastere si pentru interesul elevilor si ii provoaca: o data, prin depasirea unor domenii de cunoastere si, in plus, prin citirea cu multa atentie a unor texte carora nu le-ar fi dat importanta in alt context.
• In Unitatea 4 - grupaje de texte legate tematic prin intermediul carora dezvoltam abilitatea elevilor de a conecta informatii din mai multe texte pentru a se informa. Sarcinile de lucru sunt propuse de la simplu la complex, pe principiul dezvoltarii gandirii critice.
 
Cei care vor parcurge fiecare pagina a acestui volum isi vor crea o obisnuinta in utilizarea anumitor strategii de comprehensiune si interpretare a textului. Speram sa oferim un context favorabil cunoasterii unor informatii despre lume, dar si construirii unor strategii optime de abordare a textului nonliterar.

In acest moment, rolul unui cititor de text nonliterar este de a fi activ, de a transforma textul si de a-i permite textului sa il modifice pe el insusi. Trebuie sa citim cu un ochi sceptic, sa interogam ceea ce aflam de la autor. In acelasi timp, trebuie sa citim cu o minte deschisa capabila sa se orienteze spre aspecte care pot schimba intelegerea textului, intelegerea noastra si a lumii din jur. Nonliterarul este in centrul schimbarilor si al provocarilor in devenirea unui elev. - K. Beers, R.E. Probst, Reading nonfiction, 2016, p. 17
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X