headerdesktop transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuit03dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului

De (autor): Claudia Petras , Teodora Coman , Bogdan Ratiu

0
(0 review-uri)
LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului - Bogdan Ratiu, Claudia Petras, Teodora Coman
Rasfoieste

LiteraTie. Citim, intelegem, ne informam - Clasa 8 - Caietul elevului

De (autor): Claudia Petras , Teodora Coman , Bogdan Ratiu

0
(0 review-uri)
LiteraTie 8.0 Citim, intelegem, ne informam! Clasa a VIII-a. Caietul elevului
 
Lectura unui text nonliterar te provoaca sa fii foarte atent la toate articulatiile textului, sa citesti concentrat fiecare rand, dar si dincolo de randurile textului. Din acest motiv, in continuarea abilitatilor dezvoltate in Literatie 02, Literatie 04 si Literatie 06, volumul de fata isi propune sa abordeze:
• In Unitatea 1 - texte din diferite discipline cu strategii de receptare care pot fi transferate spre o invatare eficienta la toate materiile de curs pe care elevii le au. Sunt strategii adaptate din domeniul literatiei disciplinare si texte de manual cu accent pe nuante din vocabularul disciplinelor propuse.
• In Unitatea 2 - texte cu tematici si structuri textuale multiple, neobisnuite pentru elevi, pentru a creste adaptabilitatea lor la diversitatea de texte pe care le pot intalni in lume. Sarcinile de lucru se concentreaza pe atentia la detalii si nuante, la identificarea informatiei explicite si implicite, cititorul reusind sa se adapteze unui vocabular variat.
• In Unitatea 3 - texte cu sarcini de lucru care provoaca cititorul sa intre in profunzimea unui text nonliterar. Tematicile sunt surprinzatoare pentru universul de cunoastere si pentru interesul elevilor si ii provoaca: o data, prin depasirea unor domenii de cunoastere si, in plus, prin citirea cu multa atentie a unor texte carora nu le-ar fi dat importanta in alt context.
• In Unitatea 4 - grupaje de texte legate tematic prin intermediul carora dezvoltam abilitatea elevilor de a conecta informatii din mai multe texte pentru a se informa. Sarcinile de lucru sunt propuse de la simplu la complex, pe principiul dezvoltarii gandirii critice.
 
Cei care vor parcurge fiecare pagina a acestui volum isi vor crea o obisnuinta in utilizarea anumitor strategii de comprehensiune si interpretare a textului. Speram sa oferim un context favorabil cunoasterii unor informatii despre lume, dar si construirii unor strategii optime de abordare a textului nonliterar.

In acest moment, rolul unui cititor de text nonliterar este de a fi activ, de a transforma textul si de a-i permite textului sa il modifice pe el insusi. Trebuie sa citim cu un ochi sceptic, sa interogam ceea ce aflam de la autor. In acelasi timp, trebuie sa citim cu o minte deschisa capabila sa se orienteze spre aspecte care pot schimba intelegerea textului, intelegerea noastra si a lumii din jur. Nonliterarul este in centrul schimbarilor si al provocarilor in devenirea unui elev. - K. Beers, R.E. Probst, Reading nonfiction, 2016, p. 17
Citește mai mult

nou

transport gratuit

57.00Lei

57.00Lei

Primești 57 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 4 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

LiteraTie 8.0 Citim, intelegem, ne informam! Clasa a VIII-a. Caietul elevului
 
Lectura unui text nonliterar te provoaca sa fii foarte atent la toate articulatiile textului, sa citesti concentrat fiecare rand, dar si dincolo de randurile textului. Din acest motiv, in continuarea abilitatilor dezvoltate in Literatie 02, Literatie 04 si Literatie 06, volumul de fata isi propune sa abordeze:
• In Unitatea 1 - texte din diferite discipline cu strategii de receptare care pot fi transferate spre o invatare eficienta la toate materiile de curs pe care elevii le au. Sunt strategii adaptate din domeniul literatiei disciplinare si texte de manual cu accent pe nuante din vocabularul disciplinelor propuse.
• In Unitatea 2 - texte cu tematici si structuri textuale multiple, neobisnuite pentru elevi, pentru a creste adaptabilitatea lor la diversitatea de texte pe care le pot intalni in lume. Sarcinile de lucru se concentreaza pe atentia la detalii si nuante, la identificarea informatiei explicite si implicite, cititorul reusind sa se adapteze unui vocabular variat.
• In Unitatea 3 - texte cu sarcini de lucru care provoaca cititorul sa intre in profunzimea unui text nonliterar. Tematicile sunt surprinzatoare pentru universul de cunoastere si pentru interesul elevilor si ii provoaca: o data, prin depasirea unor domenii de cunoastere si, in plus, prin citirea cu multa atentie a unor texte carora nu le-ar fi dat importanta in alt context.
• In Unitatea 4 - grupaje de texte legate tematic prin intermediul carora dezvoltam abilitatea elevilor de a conecta informatii din mai multe texte pentru a se informa. Sarcinile de lucru sunt propuse de la simplu la complex, pe principiul dezvoltarii gandirii critice.
 
Cei care vor parcurge fiecare pagina a acestui volum isi vor crea o obisnuinta in utilizarea anumitor strategii de comprehensiune si interpretare a textului. Speram sa oferim un context favorabil cunoasterii unor informatii despre lume, dar si construirii unor strategii optime de abordare a textului nonliterar.

In acest moment, rolul unui cititor de text nonliterar este de a fi activ, de a transforma textul si de a-i permite textului sa il modifice pe el insusi. Trebuie sa citim cu un ochi sceptic, sa interogam ceea ce aflam de la autor. In acelasi timp, trebuie sa citim cu o minte deschisa capabila sa se orienteze spre aspecte care pot schimba intelegerea textului, intelegerea noastra si a lumii din jur. Nonliterarul este in centrul schimbarilor si al provocarilor in devenirea unui elev. - K. Beers, R.E. Probst, Reading nonfiction, 2016, p. 17
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo