headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% -30% la Corint si Leda

siii TRANSPORT GRATUIT

la TOATE comenzile peste 50 lei!

Profita acum!

Lumile lui Zagreus de la drama sacra la reprezentatia teatrala

De (autor): Adriana Claudia Citeia

0
(0 review-uri)
Lumile lui Zagreus de la drama sacra la reprezentatia teatrala - Adriana Claudia Citeia
Rasfoieste

Lumile lui Zagreus de la drama sacra la reprezentatia teatrala

De (autor): Adriana Claudia Citeia

0
(0 review-uri)
Iar jos, la negrul Hades, vaiete-s si plans,
Acesti copii si eu, care-n caminul tau
Ne-am strans, in tine nu vedem un zeu, ci-un om,
Dar care-n pacostea ce ne-a lovit mai poti
Prielnici sa ni-i faci pe zei. Caci tu, abia
Ajuns aici, ne-ai dezlegat de-a mai plati
Noi Sfinxului tribut. Si asta far ca noi
Sa-ti fi vorbit sau dat vreun sfat, ci doar prin har
Zeiesc - cum toti o spun si-o cred - ne-ai izbavit.
 
Sofocle, "Oedip rege"
 
Actorul se joaca cu adverbele totalitatii; ludic si tragic, evident si obscur exprima cu aparenta usurinta suma dispozitiilor afective. Povestea Lui este povestea asumarii propriului rol, dar surprinde si esenta metamorfozei, a identificarii cu ipostaze straine. Scena jocului ca metamorfoza si a metamorfozei ca joc ascunde reperele libertatii interioare, dar si pe cele ale pierderii de sine, lipsei infantile de griji, ratacirii, curajului si fricii paralizante de necunoscut.
Povestea Actorului redimensioneaza arhetipal spatiul copilariei, in care nimic nu este definitiv.
Imaginea Actorului prizonier in propriul labirint imi aminteste constant ca exista privilegii rezervate doar copiilor zeului care moare ucis de Titani si renaste. In Jocul Actorului exista reguli, dar si libertatea de a le incalca, textul jucat fiind o forma de exprimare a alteritatii, a iesirii din sine, a manifestarii unui antimimon personal sau colectiv. - Adriana Claudia Citeia
Citeste mai mult

36.00Lei

36.00Lei

Primesti 36 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Iar jos, la negrul Hades, vaiete-s si plans,
Acesti copii si eu, care-n caminul tau
Ne-am strans, in tine nu vedem un zeu, ci-un om,
Dar care-n pacostea ce ne-a lovit mai poti
Prielnici sa ni-i faci pe zei. Caci tu, abia
Ajuns aici, ne-ai dezlegat de-a mai plati
Noi Sfinxului tribut. Si asta far ca noi
Sa-ti fi vorbit sau dat vreun sfat, ci doar prin har
Zeiesc - cum toti o spun si-o cred - ne-ai izbavit.
 
Sofocle, "Oedip rege"
 
Actorul se joaca cu adverbele totalitatii; ludic si tragic, evident si obscur exprima cu aparenta usurinta suma dispozitiilor afective. Povestea Lui este povestea asumarii propriului rol, dar surprinde si esenta metamorfozei, a identificarii cu ipostaze straine. Scena jocului ca metamorfoza si a metamorfozei ca joc ascunde reperele libertatii interioare, dar si pe cele ale pierderii de sine, lipsei infantile de griji, ratacirii, curajului si fricii paralizante de necunoscut.
Povestea Actorului redimensioneaza arhetipal spatiul copilariei, in care nimic nu este definitiv.
Imaginea Actorului prizonier in propriul labirint imi aminteste constant ca exista privilegii rezervate doar copiilor zeului care moare ucis de Titani si renaste. In Jocul Actorului exista reguli, dar si libertatea de a le incalca, textul jucat fiind o forma de exprimare a alteritatii, a iesirii din sine, a manifestarii unui antimimon personal sau colectiv. - Adriana Claudia Citeia
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one