Matematica - Clasa 8 - Manual
De (autor): Mihaela Singer , Cristian Voica , Consuela Voica
Profesorul de matematica isi poate desfasura lectia in absenta oricarui material suplimentar. Cand insa dispune de o carte care ofera informatie structurata, atunci isi poate valorifica timpul si energia cu mult mai multa eficienta.
Manualul de matematica pentru clasa a VIII-a este organizat pe unitati de invatare si pe lectii in care informatia se inlantuie coerent si accesibil. Aceasta face ca numeroase lectii sa poata fi parcurse direct de catre elevi, in clasa sau acasa. Atat lectiile cat si problemele propuse ofera material suficient pentru activitatea diferentiata. Manualul fructifica variate procedee didactice menite sa preintampine greselile tipice in invatare. Astfel de procedee, utilizate consecvent, sunt: ANALIZA UNOR REZOLVARI, COMPARAREA UNOR SOLUTII POSIBILE, IDENTIFICAREA ERORILOR IN EXERCITII TIP CAPCANA, REPREZENTARI SUGESTIVE PENTRU DIFERITE CONCEPTE. In afara lectiilor obisnuite, manualul contine: TEME DE SINTEZA, PROBLEME RECAPITULATIVE LA FINAL DE CAPITOL, TESTE DE EVALUARE DE MAI MULTE TIPURI. Exercitiile si problemele sunt grupate pe PATRU NIVELURI DE DIFICULTATE, de la aplicatii elementare imediate, pana la probleme complexe, utile pentru pregatirea concursurilor scolare.
Construit pe baza unor metode didactice validate experimental, manualul are toate atuurile pentru a asigura succesul scolar al elevilor care il parcurg.
Manualul de matematica pentru clasa a VIII-a este organizat pe unitati de invatare si pe lectii in care informatia se inlantuie coerent si accesibil. Aceasta face ca numeroase lectii sa poata fi parcurse direct de catre elevi, in clasa sau acasa. Atat lectiile cat si problemele propuse ofera material suficient pentru activitatea diferentiata. Manualul fructifica variate procedee didactice menite sa preintampine greselile tipice in invatare. Astfel de procedee, utilizate consecvent, sunt: ANALIZA UNOR REZOLVARI, COMPARAREA UNOR SOLUTII POSIBILE, IDENTIFICAREA ERORILOR IN EXERCITII TIP CAPCANA, REPREZENTARI SUGESTIVE PENTRU DIFERITE CONCEPTE. In afara lectiilor obisnuite, manualul contine: TEME DE SINTEZA, PROBLEME RECAPITULATIVE LA FINAL DE CAPITOL, TESTE DE EVALUARE DE MAI MULTE TIPURI. Exercitiile si problemele sunt grupate pe PATRU NIVELURI DE DIFICULTATE, de la aplicatii elementare imediate, pana la probleme complexe, utile pentru pregatirea concursurilor scolare.
Construit pe baza unor metode didactice validate experimental, manualul are toate atuurile pentru a asigura succesul scolar al elevilor care il parcurg.
-5%
PRP: 39.99 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
37.99Lei
37.99Lei
39.99 LeiPrimesti 37 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Profesorul de matematica isi poate desfasura lectia in absenta oricarui material suplimentar. Cand insa dispune de o carte care ofera informatie structurata, atunci isi poate valorifica timpul si energia cu mult mai multa eficienta.
Manualul de matematica pentru clasa a VIII-a este organizat pe unitati de invatare si pe lectii in care informatia se inlantuie coerent si accesibil. Aceasta face ca numeroase lectii sa poata fi parcurse direct de catre elevi, in clasa sau acasa. Atat lectiile cat si problemele propuse ofera material suficient pentru activitatea diferentiata. Manualul fructifica variate procedee didactice menite sa preintampine greselile tipice in invatare. Astfel de procedee, utilizate consecvent, sunt: ANALIZA UNOR REZOLVARI, COMPARAREA UNOR SOLUTII POSIBILE, IDENTIFICAREA ERORILOR IN EXERCITII TIP CAPCANA, REPREZENTARI SUGESTIVE PENTRU DIFERITE CONCEPTE. In afara lectiilor obisnuite, manualul contine: TEME DE SINTEZA, PROBLEME RECAPITULATIVE LA FINAL DE CAPITOL, TESTE DE EVALUARE DE MAI MULTE TIPURI. Exercitiile si problemele sunt grupate pe PATRU NIVELURI DE DIFICULTATE, de la aplicatii elementare imediate, pana la probleme complexe, utile pentru pregatirea concursurilor scolare.
Construit pe baza unor metode didactice validate experimental, manualul are toate atuurile pentru a asigura succesul scolar al elevilor care il parcurg.
Manualul de matematica pentru clasa a VIII-a este organizat pe unitati de invatare si pe lectii in care informatia se inlantuie coerent si accesibil. Aceasta face ca numeroase lectii sa poata fi parcurse direct de catre elevi, in clasa sau acasa. Atat lectiile cat si problemele propuse ofera material suficient pentru activitatea diferentiata. Manualul fructifica variate procedee didactice menite sa preintampine greselile tipice in invatare. Astfel de procedee, utilizate consecvent, sunt: ANALIZA UNOR REZOLVARI, COMPARAREA UNOR SOLUTII POSIBILE, IDENTIFICAREA ERORILOR IN EXERCITII TIP CAPCANA, REPREZENTARI SUGESTIVE PENTRU DIFERITE CONCEPTE. In afara lectiilor obisnuite, manualul contine: TEME DE SINTEZA, PROBLEME RECAPITULATIVE LA FINAL DE CAPITOL, TESTE DE EVALUARE DE MAI MULTE TIPURI. Exercitiile si problemele sunt grupate pe PATRU NIVELURI DE DIFICULTATE, de la aplicatii elementare imediate, pana la probleme complexe, utile pentru pregatirea concursurilor scolare.
Construit pe baza unor metode didactice validate experimental, manualul are toate atuurile pentru a asigura succesul scolar al elevilor care il parcurg.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Rating general al produsului
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!
Review-uri
Zamfir
12/04/2020 08:31
De subliniat, legat strict de secțiunea practic-apilcativă, faptul că exercițiile și problemele aferente lecțiilor sunt grupate pe trei niveluri:
- nivelul I presupune cuoașterea noțiunilor, fiind de fapt aplicații imediate ale teoremelor din lecție;
- nivelul II presupune cunoașterea noțiunilor, cât și relațiilor dintre ele;
- nivelul III implică cunoașterea materiei, precum și aplicarea tehnicilor de lucru diverse.
Arata mai mult
1 din 1 de rezultate