Structurat in unsprezece capitole, volumul trateaza intr-o maniera integrativa problematicile complexe din sfera marketingului educational, plecand de la delimitarile conceptuale specifice acestuia si explicitarile terminologice operationale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing (public-tinta, piata educationala, mix de marketing, cerere si oferta) si continuand cu trecerea in revista a principalelor aspecte ce tin de continutul marketingului (functii si principii ale marketingului educational, imaginea/viziunea si misiunea institutiei, serviciile/produsele si bunurile educationale, brandingul educational etc.). Sunt marcate, de asemenea, elemente/modalitati concrete de realizare a activitatii de marketing precum: cercetarea in marketing (metode si instrumente de cercetare, analiza mediului intern si extern, segmentarea pietei, strategiile de marketing), comunicarea de marketing (modele si instrumente comunicationale), elaborarea produselor de marketing (spot publicitar, pliant, brosura, scrisoare, flyere, fluturas, poster, afis, site-ul institutional, blog etc.). Caracteristicile marketingului educational, necesitatea abordarii acestuia si modalitatile de asigurare a conditiilor de eficienta in marketing sunt evidentiate de-a lungul intregului volum ca un fir rosu ce sustine interdependenta continuturilor abordate.
Marketingul educational este un suport informativ pentru manageri si cadre didactice care se confrunta cu problema asigurarii scolaritatii functionale si eficiente - educatie de calitate, insertia sociala si profesionala a tinerilor si a adultilor pe piata muncii, pregatirea dezirabila a fiecarui educabil (elev/student/cursanti diferiti) - in acord cu nevoile si posibilitatile lor reale de dezvoltare, facilitand dobandirea independentei personale si profesionale. - Coordonatorii