headerdesktop  comgr21iun

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile herald30iun

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Cupon -20% la ORICE iti doresti!

LIB20RACORITOR

la TOATE comenzile!

Comanda acum!
Close

Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD

De (autor): Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca

0
(0 reviews)
  • Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca
  • Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca
  • Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca
  • Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca
  • Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca
  • Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca
Rasfoieste

Matematica - Clasa 4 Sem.1+2 - Manual + CD

De (autor): Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca

0
(0 reviews)
Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara. Cele doua volume sunt structurate in cate 6 unitati de invatare pe fiecare volum aferent celor doua semestre ale anului scolar. Manualul de matematica promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.
 
Cele 6 unitati principale de invatare din fiecare volum ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice. Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.
 
Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile. 
 
Toate continuturile stiintifice prezentate in manual si mesajele suporturilor vizuale sunt adecvate nivelului de varsta de dezvoltare al elevilor si specificului disciplinei scolare. Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru fiecare competenta, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cu  grade diferite de dificultate, pentru a crea si asigura sanse egale de reusita pentru toti copiii.


Autori: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel.
Citeste mai mult

47.00Lei

Sau 4700 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara. Cele doua volume sunt structurate in cate 6 unitati de invatare pe fiecare volum aferent celor doua semestre ale anului scolar. Manualul de matematica promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.
 
Cele 6 unitati principale de invatare din fiecare volum ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice. Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.
 
Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile. 
 
Toate continuturile stiintifice prezentate in manual si mesajele suporturilor vizuale sunt adecvate nivelului de varsta de dezvoltare al elevilor si specificului disciplinei scolare. Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru fiecare competenta, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cu  grade diferite de dificultate, pentru a crea si asigura sanse egale de reusita pentru toti copiii.


Autori: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one